TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Voiceitt מפתחת טכנולוגיה שתאפשר לאנשים שהדיבור שלהם אינו מובן לדבר ולתקשר עם הסביבה


Voiceitt
הפיתוח מתבצע בסביבת שירותי הענן של אמזון ווב סרוויס AWS

כ-100 מיליון בני אדם ברחבי העולם חיים עם דיבור לא ברור שמקשה עליהם לתקשר עם הסביבה כתוצאה מבעיות מולדות או מצבים רפואיים שקרו במהלך חייהם. ביניהן ניתן לציין: שבץ מוחי, פרקינסון, שיתוק מוחין, תסמונת דאון, ALS, פציעה מוחית טראומטית ועוד.


חוסר היכולת לדבר באופן מובן, יוצרת קושי לאדם לתקשר עם העולם שכן הבעיה בדיבור מקשה על האדם להביע את רצונותיו הבסיסיים . תסכולם הגדול של האנשים החיים עם קושי בדיבור נובע מכך שהם יודעים מה הם רוצים לומר ומסוגלים לנסח זאת אך אופן דיבורם הלא ברור אינו מאפשר להם להביע את מחשבותיהם באזני הסובבים אותם.


סטארט-אפ ישראלי בשם Voiceitt נמצא בימים אלה בפיתוח מתקדם של פתרון חלוצי בקנה מידה עולמי שיאפשר לכל הסובלים מהפרעות דיבור או דיבור לא סטנדרטי (הנובעים כתוצאה מזיקנה, מבטאים או גמגום) להביע את עצמם באופן ברור ומובן לסובבים אותם, באמצעות אפליקציה ידידותית. האפליקציה מפותחת בסביבת שירותי הענן של אמזון ווב סרוויס AWS ועם השלמתה תתבצע פריסה עולמית גם היא באמצעות AWS.


Voiceitt הוקמה בשנת 2012 על ידי, דני וייסברג, יזם סדרתי וסטאס טומקין, מומחה בטכנולוגיות דיבור. בהמשך הצטרפה שרה סמולי מנהלת הפיתוח העסקי לצוות המייסדים. עד היום גייסה החברה מעל 10 מיליון דולר ממשקיעים, זכיה בתחרויות ומענקים.


דני וייסברג מסביר את מאפייני הפתרון שמפתחת החברה וכיצד יסייע לאנשים ברחבי עולם.


מדוע החלטתם לפתח פתרון מסוג זה ?


להחלטה שלי להקים סטארט-אפ שיפתח פתרון לסובלים מהפרעות דיבור יש רקע אישי. סבתי חוותה ארוע של שבץ מוחי. בעקבותיו נחשפתי לסבל הרב שלה ושל קרוביה בגלל חוסר יכולתה לתקשר ולהביע את רצונותיה. העדרו של פתרון טכנולוגי אמין ואיכותי הניע אותי להיכנס לפיתוח שעשוי להניב שיפור משמעותי באיכות חייהם של עשרות מיליוני חולים בישראל ובעולם.


מה הם מאפייני הפתרון ?


מערכות רגילות לזיהוי דיבור אינן מסוגלות לפענח דיבור משובש של אנשים עם הפרעות דיבור או דיבור לא סטנדרטי. המערכת שאנו מפתחים מזהה את השיבוש ומתרגמת אותו למילים הנכונות – ובקולו של המדבר. זו היא המערכת הראשונה בעולם שמציעה יכולת כזו. היא מוצעת כאפליקציית סמרטפון ובעתיד גם בהתקן לביש שיאפשר תפעול ללא כל מגע ידני. בנוסף, אנו בודקים אפשרויות לשילוב הטכנולוגיה במערכות הפעלה, עוזרות אישיות ובתים חכמים על מנת שהנגישות לפתרון תהיה רחבה ביותר.


מדוע בחרתם באמזון ווב סרוויס, AWS כתשתית לפתרון ?


אמזון ווב סרוויס AWS ידועה כספקית שירותי ענן האיכותית ביותר בשוק וככזו שניתן לסמוך עליה: מרגע ההקמה, דרך תהליכי הפיתוח והפיילוטים וכלה בצמיחה המהירה והפריסה בקרב מאות מיליוני משתמשים ברחבי העולם. מגוון השירותים של AWS הוא עשיר מסוגו ותומך בכל תרחיש אפשרי ומספק יציבות מוחלטת בכל היקף שימוש.

באילו שירותי AWS אתם משתמשים עתה ולמה ?


ב Voiceitt הננו משתמשים במגוון שירותים הענן של Amazon . שרתי הייצור משתמשים במגוון שרתים וירטואליים ]Docker Containers & EC2] ושרותי אחסון [S3]. לצורכי המחקר הננו משתמשים בשירותי ה AI-בינה מלאכותית וזיהוי הדיבור של Amazon .
כמו כן לצורך אינטגרציה עם Alexa הננו משתמשים ב Alexa Voice Service
באיזה שלב פיתוח אתם נמצאים כיום ומתי יושק המוצר ?
השלמנו עתה פיתוח גרסת ביתא של האפליקציה הניידת ואנו עושים בדיקות בקבוצת אוכלוסיית שמונה 200 איש בישראל, אנגליה, ספרד, איטליה וארה"ב. לנסיינים שלנו דגמי דיבור ספונטני שאינם מובנים על ידי הסביבה.


במהלך השימוש הנסיין מאמן את המערכת והיא יוצרת מילון של מלים מזוהות שהולך ומשתכלל עם הזמן באמצעות תהליכי כיול של דפוסי דיבור (Machine Learning). התהליך נעזר בבסיס נתונים הולך וגדל שהקמנו הכולל אלפי דוגמאות של שיבושי דיבור שהמערכת יודעת לזהות. כבר בשלב התחלתי של השימוש ניתן לראות כיצד המערכת מאפשרת אנשים עם הפרעות דיבור להביע את עצמם באופן טבעי וברור בקולם - ולתקשר עם הסביבה.


האפליקציה הניידת תושק במהלך הרבעון השני של 2019 ובעקבותיה נתחיל בתהליכי הפריסה ברחבי העולם. הפתרון יסופק כשירות ענן במודל B2B2C, דהיינו דרך בתי חולים, מרפאות דיבור ועוד.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il