TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת ASUS מכריזה על שותפות עם Quantumcloud


אסוס
ASUS ו- Quantumcloud מכריזות על יצירת ברית אסטרטגית שתעניק לגיימרים אפשרות להכנסה פסיבית על ידי שימוש בכרטיסי מסך לכריית מטבעות קריפטו כשלא נעשה בהם שימוש
עם כרטיסי המסך של ASUS והחומרה של Quantumcloud, גיימרים יכולים לכרות מטבעות קריפטו ולקבל תשלום באמצעות PayPal או WeChat.
נתוני הלקוחות מוגנים במסגרת התקנות המחמירות של GDPR כדי להבטיח פרטיות ואבטחה פיננסית.
Quantumcloud מטפלת אוטומטית בניהול ארנקים דיגיטליים, שילוב של כריית מטבעות קריפטו והעברות.

ענקית המחשבים ASUS מכריזה על שותפות אסטרטגית חדשה עם Quantumcloud, חברת סטארטאפ שיצרה תוכנה המאפשרת להשתמש בכרטיסי מסך שלא נעשה בהם שימוש לכריית מטבעות קריפטו וקבלת תשלום דיגיטלי באמצעות PayPal או WeChat.

כמובילה העולמית בשוק כרטיסי המסך, חברת ASUS הינה שותפה טבעית לאפליקציה של Quantumcloud, שמאפשרת ללקוחות להרוויח כסף בהתאם ליעילות שבה המחשבים שלהם כורים מטבעות קריפטו. ל-ASUS, שמשיקה בכל שנה כרטיסי מסך מתקדמים רבים, יש בסיס משתמשים גדול שיכול להרוויח הכנסה נוספת על ידי התקנת התוכנה של Quantumcloud.

Quantumcloud נבדלת מאפליקציות אחרות לכרייה באופן שבו היא מגנה על נתוני הלקוחות וקלה מאוד לשימוש. כחלק מהמחויבות שלה להגנה על נתוני המשתמשים, Quantumcloud מצייתת לתקנות ה- GDPR ולא מחייבת את הלקוחות שלה ליצור פרטי התחברות ייחודיים. במקום זאת, המשתמשים יכולים להשתמש בפרטי ההתחברות שלהם לחשבונות PayPal או WeChat קיימים כדי לצבור את ההכנסות שלהם. כדי לפשט את חוויית המשתמש, ניהול הארנק הדיגיטלי, כריית מטבעות הקריפטו, המרת מטבעות והעברות כספים משולבים כולם בקצה העורפי של תוכנת Quantumcloud.

למידע נוסף על Quantumcloud, בקרו באתר quantumcloudai.com או פנו לנציג ASUS המקומי.

אודות ASUS:
חברת ASUS נמנית בין החברות המובילות בעידן הדיגיטלי ויוצרת מוצרים העונים באופן מושלם על הצרכים הטכנולוגים של בתים ומשרדים. פורטפוליו המוצרים הרחב כולל מחשבים ניידים, טאבלטים, סמארטפונים, מסכים, לוחות אם, כרטיסי מסך, ציוד היקפי ועוד – תוך הקפדה על שימוש בטכנולוגיה מתקדמת ועיצוב מרהיב. החברה מונה מעל 16 אלף עובדים בכל העולם, כולל צוות מחקר ופיתוח של למעלה מ- 5,500 מהנדסים.

מותג הגיימינג Republic of Gamers (ROG) של ASUS מדורג כמותג מוביל בקרב מדיות ומשתמשים ברחבי העולם ובעשור האחרון דורגה החברה כיצרנית לוחות-האם מס' 1 בעולם עם מכירות של למעלה מ- 500 מיליון לוחות-אם מאז 1989. המותג דוגל בהובלה מתמדת ושבירת מוסכמות על מנת לייצר חומרת גיימינג חדשנית ומעצימה, המספקת ביצועים מובילים תוך הקפדה על עיצוב מסוגנן. בנוסף, החברה משלבת במוצריה את טכנולוגיית Aura Sync הבלעדית ל-ASUS, המציבה רף חדש בסנכרון תאורת RGB בין רכיבי המחשב.

בזכות המסירות לחדשנות והתשוקה לטכנולוגיה, זכתה ASUS ב- 4,511 פרסים ודיווחה על רווח של כ- 13 מיליארד דולר בשנת 2017.

בישראל מדורגת ASUS בראש מותגי המחשוב הנייד המובילים במכירות למגזר הצרכני (על פי נתוני JFK לשנת 2017).



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il