TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ניק זאבו, ג'ף ברוויק, אבי שמחון ומני רוזנפלד יתארחו ב- Israel Bitcoin Summit שתערוך חברת Bittax


Bittax
הכנס יתקיים ביום שלישי, 8/1/2019 באודיטוריום ע"ש סמולרש, אוניברסיטת תל אביב
ניק זאבו, מבכירי עולם הביטקוין ומי שנטען לגביו כי לקח חלק משמעותי בפיתוח הביטקוין, יגיע לראשונה לישראל ויקח חלק בכנס ה-Israel Bitcoin Summit, אותו תערך חברת Bittax, בראשות רו"ח גידי בר זכאי. זאבו הוא מדען מחשב, קריפטוגרף, משפטן ופרופסור לשם כבוד הידוע גם כמי שניסח לראשונה את רעיון החוזים החכמים, בו נעשה שימוש נרחב במיוחד בתעשיית המטבעות הדיגיטליים. עוד פיתח זאבו בעבר את פרויקט Bit Gold, שלגביו נטען כי הוא השלב המקדמי להמצאת הביטקוין. מספר פרסומים, בהם סרט הקולנוע Banking on Bitcoin, טענו כי לזאבו תפקיד מרכזי ביצירת ביטקוין ויש אפילו שהרחיקו וקבעו כי זאבו הוא סטושי נקמוטו, טענה אותה הכחיש זאבו בעקביות מאז.

עוד ישתתפו בכנס:

ג'ף ברוויק, יזם ממוצא קנדי-דומיניקני שידוע בתור אקטיביסט אנרכו-קפיטליסט. ברוויק ייסד את חברת StockHouse ומשמש כמנכ"ל TDV מדיה, נואם בולט בכנסים העוסקים בחופש עולמי, השקעות זהב וכן אורח קבוע בתכניות ברשת CNN, CNBC ו-Fox Business.

פרופ' אבי שמחון, יו"ר המועצה הלאומית לכלכלה, מומחה למקרו-כלכלה וכלכלת ישראל, עם התמחות בחקר שחיתות בתחומי העבודה. מחקריו האקדמיים, באוניברסיטה העברית, בחוג לכלכלה חקלאית, ובאוניברסיטת מינסוטה, עוסקים בצמיחה כלכלית, כלכלת עבודה, מבנה ענפי של המשק ושחיתות ציבורית.

מני רוזנפלד, יו"ר איגוד הביטקוין הישראלי, מעמודי התווך של קהילת הביטקוין בישראל ונחשב למי שהביא את הענף לישראל. רוזנפלד עוסק כיום בקידום קהילת הביטקוין, האקוסיסטם הישראלי- בכל הקשור לרגולציה, חינוך שוק וקידום הטכנולוגיה. כמוכן הוא משקיע הון סיכון בתחום.

פרופ' אביב זוהר, המדען הראשי בחברת QED-it והמדען הראשי היחיד שעבודתו צוטטה בנייר הלבן של את'ריום. זוהר מומחה למערכות מחשוב מבוזרות ומרצה למדעי המחשב באוניברסיטה העברית.

יובל רואש, מנכ"ל חברת ביטס אוף גולד, הוביל את צמיחת החברה בשלושת השנים האחרונות ובהן החברה התרחבה מאלפיים ליותר מ-50 אלף לקוחות. בעל תואר ראשון בכלכלה מאוניברסיטת תל אביב.

רו"ח גידי בר זכאי, לשעבר סמנכ"ל בכיר לעניינים מקצועיים ברשות המסים ודמות מובילה בתחום מיסוי קריפטו בישראל. כיום מוביל בר זכאי את "בר זכאי יועצים" ואת Bittax, פלטפורמה חדשנית לחישוב מס במטבעות קריפטו. ביטקס עוזרת למשתמש לאחד תיקי שומת קריפטו שברשותו והיא מחשבת באופן אופטימלי את חבות המס- בעבור כל מטבע ומטבע, וללא שימוש בהערכות וחישובי FIFO היוצרים שומות מופרזות.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il