TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

שר האוצר והחשב הכללי פועלים לקידום הייצוא מישראל


משרד האוצר
החשב הכללי חתם היום על פרוטוקול פיננסי רביעי בהיקף של 500 מיליון דולר לעידוד עסקאות ייצוא מישראל לסין
שר האוצר, משה כחלון: "כלכלת ישראל נמצאת בתקופה הטובה ביותר שלה וכדי להמשיך ולחזק אותה נצטרך להרחיב את היקפי הסחר עם סין. ההסכם לעידוד היצוא שהוביל החשב הכללי הוא צעד חשוב בחיזוק היחסים הכלכליים בין ישראל לסין. יחסים אלו הולכים ומתחזקים בשנים האחרונות בזכות עבודה רבה שנעשית על ידי שתי הממשלות, במטרה לעודד את הפעילות העסקית בין שתי המדינות".

החשב הכללי במשרד האוצר, רוני חזקיהו, חתם היום עם סגן שר האוצר הסיני, הונגשאי שו, אשר עומד בראש משלחת סינית שהגיעה לארץ לצורך החתימה, על פרוטוקול פיננסי בין ממשלות ישראל וסין, בהיקף של 500 מיליון דולר.

הפרוטוקול החדש, הרביעי בין המדינות, נחתם לקראת המיצוי הקרוב של 1.3 מיליארד דולר אשר הוקצו במסגרת הפרוטוקול הפיננסי השלישי שנחתם בשנת 2010 וההרחבות לו. הפרוטוקול החדש יאפשר לצדדים להרחיב את הפעילות הכלכלית בין שתי המדינות לטכנולוגיות נוספות במגוון תחומי פעילות וביניהם מדעי החיים, יישום מערכות חינוכיות ותעשייה מתקדמת וחכמה, שממשלת סין מעוניינת ליישם תוך שימוש בניסיון והמומחיות הישראלית.

הפרוטוקול הפיננסי הוא הסכם בין הממשלות המניח תשתית מהירה ליישום עסקאות ייצוא מישראל לסין, באמצעות ערבות המדינה לביטוח סיכוני סחר חוץ. במסגרת הפרוטוקול, בנקים ישראלים מממנים באשראי ארוך טווח יבואנים סינים הרוכשים ציוד מיצואנים ישראלים וזאת בגיבוי ערבות המדינה אשר אושרה על ידי החשב הכללי. הערבות מאפשרת ליצואנים הישראליים להתחרות בהצלחה בשווקי העולם. מאז חתימתו לראשונה בשנת 1995, בוצעו במסגרת הפרוטוקול למעלה מ-340 עסקאות, בהיקף כולל של כ- 2.1 מיליארד דולר, בתחומי הבריאות, חקלאות, אנרגיה מתחדשת, חינוך ועוד.

החשב הכללי, רוני חזקיהו: "החתימה על הפרוטוקול הפיננסי מאפשרת להגדיל את היקף היצוא הישראלי ולבסס את הטכנולוגיות החדשניות הישראליות בשוק הסיני הגדול והמתפתח. במסגרת הפרוטוקול הרביעי הוגדרו תנאים מקלים לניסיון ולהון הנדרשים מהיצואנים הישראלים המתמודדים במכרזי הפרוטוקול וזאת במטרה לאפשר כניסתם של יצואנים קטנים יותר לפעילות במסגרתו. החתימה על פרוטוקול רביעי בעשרים השנים האחרונות מעידה על שיתוף הפעולה ההדוק והמתמשך עם משרד האוצר הסיני".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il