TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פלוריסטם ו-CHART חתמו על הסכם מסחור למכשיר הפשרת התאים שפיתחה פלוריסטם


פלוריסטם
במסגרת תנאי ההסכם: יוענקו ל-Chart הזכויות הבלעדיות על ייצור ושיווק מכשיר הפשרת התאים של פלוריסטם בכל הטריטוריות ברחבי העולם, פרט לסין, בעוד שפלוריסטם תקבל תמלוגים ממכירות המכשיר ותהנה מאספקת מספר מוסכם של מכשירים

Buzz Bies, סגן נשיא ומנהל כללי של חברת Chart: "אני מאמין כי ציוד הפשרת התאים של פלוריסטם, שהינו הטוב מסוגו, משלים באופן מושלם את פורטפוליו הפתרונות של Chart ואנו מצפים להציע את הטכנולוגיה הזו ללקוחותינו ברחבי העולם"


חברת פלוריסטם, המובילה בתחום הרפואה המשקמת ומפתחת מוצרי ריפוי תאי חדשניים המופקים מתאי שיליה, מדווחת היום (ג') כי חתמה על הסכם מסחור למכשיר הפשרת התאים שפיתחה פלוריסטם עם חברה בת של Chart Industries. במסגרת תנאי ההסכם, יוענקו ל-Chart הזכויות הבלעדיות על ייצור ושיווק מכשיר הפשרת התאים של פלוריסטם בכל הטריטוריות ברחבי העולם, פרט לסין, בעוד שפלוריסטם תקבל תמלוגים ממכירות המכשיר ותהנה מאספקת מספר מוסכם של מכשירים.


טכנולוגיית ה-Point of care של מכשור ההפשרה שפיתחה פלוריסטם, תוכנן כך שהוא מאפשר הפשרה מדויקת ואוטומטית של תאים בתנאים סביבתיים מבוקרים ומנוטרים, וצפוי לספק תאים מופשרים חיים ואיכותיים ברמות הגבוהות ביותר. הטכנולוגיה הקניינית של פלוריסטם הינה בעלת תכונות ייחודיות ומתקדמות, אשר תוכננו כך שיהיו מכשירי ההפשרה המובילים בשוק.


"הרפואה המשקמת ומוצרי הריפוי התאי עושים צעדים משמעותיים לעבר השוק, ואנו צריכים להבטיח שהכלים שמאפשרים את השימוש בהם יהיו נגישים. על מנת להפיק את התוצאות הקליניות היעילות והטובות ביותר אנו צריכים שתהיה שליטה מלאה על שרשרת הקירור, כולל וחשוב ביותר, על המתודולוגיה היעילה ביותר להפשרת התאים המוקפאים לפני הטיפול בחולים", אמר יקי ינאי, מנכ"ל משותף ונשיא פלוריסטם. "אנו שמחים מאוד ש- Chart Industries, חברה מובילה בעולם בתחום מכשור ההקפאה, היא שותפת השיווק שלנו לטכנולוגיית ההפשרה, ומביטים קדימה לעבודה המשותפת עם Chart ולהבאת טכנולוגיית מכשור ההפשרה שלנו למרכזים רפואיים ולמעבדות ברחבי העולם".


"במשך יותר מ-50 שנה, Chart Industries היתה למובילת חדשנות בתחומי ההקפאה, ההפשרה והאיחסון של חומרים ביולוגיים חיוניים לתעשיית מדעי החיים, כולל רקמות אנושיות, דם טבורי, מח עצם ותאי גזע", אמר Buzz Bies, סגן נשיא ומנהל כללי של חברת Chart. "אני מאמין כי ציוד הפשרת התאים של פלוריסטם, שהינו הטוב מסוגו, משלים באופן מושלם את פורטפוליו הפתרונות של Chart ואנו מצפים להציע את הטכנולוגיה הזו ללקוחותינו ברחבי העולם".


רקע על חברת Chart Industries
חברת Chart Industries היא יצרנית עולמית מובילה של מגוון מכשירים וציודים באיכות הנדסית גבוהה המיועדים לתעשיות הגז, האנרגיה והביומד. רוב המוצרים של Chart מיועדים לשימוש בשרשרת ההולכה של גז טבעי נוזלי ומשמשים לטיהור, הנזלה, הפצה, אחסון ושימושי קצה שרבים מהם קשורים לאנרגיה. החברה האמריקנית פועלת ברחבי ארה"ב וכן יש לה נוכחות בינלאומית באסיה, אוסטרליה, אירופה ואמריקה הלטינית.


רקע על פלוריסטם
פלוריסטם תרפיוטיקס הינה חברה ביו-רפואית המפתחת תרופות תאיות שמקורן בשליה המאפשרות טיפול שאינו מצריך התאמה גנטית למטופל. מוצרי החברה נמצאים בניסויים מתקדמים הבוחנים את יעילותם במגוון מחלות הנגרמות מאיסכמיה (חוסר זרימת דם), דלקתיות, פציעות אורטופדיות, כשלים של מערכת הדם ופגיעות קרינה.


תאי הPLX מעוררים את מנגנון השיקום של הגוף באמצעות הפרשת חלבונים בתגובה לאיתותים מגופו של המטופל. החלבונים מתניעים תהליך ריפוי עצמי ומשפרים את מצבו של החולה. לחברה טכנולוגיית D3 ייחודית המאפשרת גידול יעיל ומבוקר של מוצרים תאיים שונים בכמויות גדולות, קניין רוחני חזק ורחב, מאזן פיננסי יציב ומתקני ייצור ומו"פ.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il