TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בנק מזרחי בהבעת אמון באינסוליין


נאור אליהו, יור אינסוליין
התקבלה מסגרת אשראי בהיקף של 6 מיליון שקל

המימון יאפשר לאינסוליין להוזיל את עלויות המימון לשפר את הרווחיות תוך טיוב תיק האשראי וכן לתמוך בהמשך צמיחת החברה

 אינסוליין (ת"א: אנסל), הודיעה כי קיבלה מסגרת אשראי של 6 מיליון שקל מבנק מזרחי. התקשרות זו מהווה מימוש האסטרטגיה של החברה לגיוון מקורות המימון לפעילות האשראי החוץ בנקאי. הריבית השנתית שנקבעה למסגרת האשראי עומדת על ריבית פריים + 1.25% והיא זולה מהריבית הממוצעת של מקורות האשראי של אינסוליין.


נאור אליהו, יו"ר אינסוליין: "אנו שמחים על הבעת אמון מצד בנק מזרחי בחברה, בפעילות, בפוטנציאל העסקי ובהנהלה. מסגרת זו מהווה נדבך חשוב באסטרטגיה העיסקית שלנו לגיוון מקורות המימון, שיפור עלויות המימון אשר יוביל לרווחיות גבוה יותר ויסייע לנו לתמוך בהמשך מגמת הצמיחה של החברה, זאת תוך טיוב תיק האשראי שלנו. אנו ממשיכים לבחון מהלכים נוספים שיתמכו באסטרטגיה זו."


בנוסף הודיעה השבוע אינסוליין כי תחל בגיוס סכום של עד 20 מיליון שקל, באמצעות פאנד-איט – פלטפורמת גיוס ההון ממשקיעים כשירים בלבד. דירקטוריון החברה הסמיך את ההנהלה לפעול למסגרת גיוס כללית של 20 מיליון שקל, כאשר בכוונת החברה לפעול בשלב הראשון, לגיוס מיידי בסך של 10 מיליון שקל לכל הפחות.


לאחרונה דיווחה אינסוליין על תוצאותיה למחצית הראשונה של 2018 כך שלאור השלמת העסקה והכללת דוחות יעד שיאן והחברות הבנות, היא הכפילה את ההון העצמי (המיוחס לבעלי המניות של החברה) שהסתכם ב-18.0 מיליון שקל, עליה משמעותית, בהשוואה ל-9.7 מיליון שקל בסוף 2017.


הכנסות ממתן אשראי, נטו, במחצית הראשונה של 2018 זינקו ב-156% ל-5.5 מיליון שקל.
תיק האשראי, נכון ל-30.6.18 עומד על 45.5 מיליון שקל (כולל הלוואה המירה לחברת מדיוי תראפיוטיק בע"מ) , בהשוואה ל- 33.3 מיליון שקל ב-31.12.17.


לאחר התוצאות של המחצית הראשונה של 2018, הודיעה החברה כי התקשרה בהסכם אג"ח המיר עם אי.בי.אי. בית השקעות כמשקיע פיננסי אסטרטגי לחברה, במסגרתו נקבע כי אי.בי.אי. תעמיד לחברה אג"ח המיר בהיקף של 10.5 מיליון שקל, הנושאת ריבית שנתית בשיעור של 3.75% לשנה.

אודות אינסוליין
אינסוליין (ת"א: אנסל) היא חברה ישראלית, הפועלת בתחום האשראי החוץ בנקאי מאז נכנסה לפעילות זו באפריל 2018, באמצעות החברה הבת יעד-שיאן ניהול ויזמות. כמו כן עוסקת אינסוליין במחקר ופיתוח מכשור רפואי ותרופות בתחום הסכרת. משרדי ההנהלה של אינסוליין נמצאים בירושלים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il