TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אנקיאנו תרפיוטיקס ממנה שני בכירים בתעשיית מדעי החיים לדירקטוריון החברה


אנקיאנו תרפיוטיקס
ד"ר סטיבן הופמן ישמש כיו"ר דירקטוריון החברה - מר רוברט קונלי ימונה כדירקטור
אנקיאנו תרפיוטיקס( Anchiano Therapeutics) (תל אביב: אנקנ), חברה ביו-פרמצבטית בשלב הניסויים הקליניים המתמקדת במחקר ופיתוח של תרופות חדשניות לטיפול בסרטן, הודיעה היום על מינויים של ד"ר סטיבן הופמן (Stephen Hoffman ) ליו"ר החברה ומינוי רוברט קונלי (Robert Connelly) כדירקטור. ד"ר הופמן פעיל מזה יותר משני עשורים כמנכ"ל, חבר דירקטוריון, יועץ ומנהל השקעות בתחום הביו-פרמצבטיקה. למר קונלי ניסיון של יותר מ-18 שנים כמנכ"ל, יזם, מוביל סבבי מימון ומייסד של חברות ביוטכנולוגיה העוסקות בחדשנות.

"אנו שמחים מאוד על הצטרפותם של סטיבן ורוברט לדירקטוריון החברה", מסר פרנק הלוסקה, נשיא ומנכ"ל אנקיאנו תרפיוטיקס. "סטיבן כיו"ר וכמוביל דעה יסייע לי ולחברה בהתוויית אסטרטגיה לאנקיאנו, ויביא לידי ביטוי את ההבנה הקלינית הנרחבת שלו, את רוח היזמות ואת הידע המעמיק בתחום תעשיית מדעי החיים לתועלת החברה. רוברט, אשר לו ניסיון רב בדירקטוריונים של חברות ביוטכנולוגיה, יהיה חבר פעיל ויאתגר את החשיבה בדירקטוריון שלנו. צוות העובדים באנקיאנו מצפה למנהיגות ולתובנות שיש לשני מנהלים ותיקים ומנוסים אלו בתעשייה".

ד"ר הופמן מסר, "לכבוד הוא לי להיות יו"ר דירקטוריון חברת אנקיאנו. אני נלהב לסייע לפרנק ולצוות שלו בהפיכת הטיפול האנטי סרטני נגיש לחולים במחלה עם צורך ממשי למענה רפואי".

מר קונלי הוסיף, "אני גאה להצטרף לצוות המוערך של חברי דירקטוריון אנקיאנו. לאנקיאנו תשתית קלינית לבחינת התרופה inodiftageneעל שתי אוכלוסיות חולים שונות, עם פוטנציאל להפוך לטיפול קליני חדש עבור חולים בעולם".

ד"ר הופמן הינו מנכ"ל Aerpio Pharmaceuticals, חברה ביו-פרמצבטית ציבורית המתמקדת בטיפולים מתקדמים וראשונים מסוגם למחלות עיניים. קודם לכן, הוא שימש כיועץ בכיר ב-PDL BioPharma, בה היה אחראי על יצירת וביצוע עסקאות. לד"ר הופמן תפקיד מרכזי בפיתוח פורטפוליו החברות בקרן ההון סיכון Skyline Ventures, וכשותף מנהל ב-TVM Capital. ד"ר הופמן שימש כנשיא, מנכ"ל ודירקטור ב-Allos Therapeutics, בה שימש כיו"ר עד אשר נרכשה על ידי Spectrum Pharmaceuticals. ב-Allos הוא הצמיח את החברה מחברה בראשית דרכה עם שני עובדים לחברה ציבורית עם יותר מ-100 עובדים ומגוון מוצרים בניסויים קליניים שלב 3. ד"ר הופמן משמש כיום בדירקטוריונים של Dicerna Pharmaceuticals, AcelRx Pharmaceuticals, Bicycle Therapeutics, ו-Palleon Pharmaceuticals. לד"ר הופמן השכלה בתחומי האונקולוגיה ודרמטולוגיה מאוניברסיטת קולורדו. הוא בעל תואר דוקטור בכימיה מאוניברסיטת Northwestern ותואר ברפואה מבית הספר לרפואה באוניברסיטת קולורדו.

מר קונלי הוא מנהל בעל ניסיון בתחום הביוטק אשר שימש בתפקידי ניהול בכירים, ובכלל זה תפקידיי מנכ"ל וחבר דירקטוריון, במספר חברות ביוטכנולוגיה. לאחרונה, מר קונלי היה שותף בקרן הון הסיכון Flagship Pioneering. במקביל, מר קונלי היה מנכ"ל של Axcella Health, חברה בשלב הניסויים הקליניים המפתחת מאפננים אנדוגניים של מטבוליזם לטיפול במגוון רחב של מחלות. הוא מיצב מחדש את חברת Axcella תוך מיקוד בטיפולים העושים שימוש בחומצות אמינו והוביל את החברה למספר תוכניות בשלבים קליניים בתחומי השרירים ומחלות מטבוליות ונוירולוגיות. מר קונלי היה מנכ"ל של Pulmatrix, חברה פרמצבטית המפתחת תרופות במתן באינהלציה לטיפול במחלות נשימה. קודם לתפקידו ב-Pulmatrix, הוא היה המייסד, המנכ"ל והעובד הראשון של Domantis, חברת ביוטק אשר בסיסה בבריטניה, המפתחת פלטפורמה ופייפ-ליין בתחום הנוגדנים והוביל את החברה לרכישתה על ידי Glaxo SmithKline ב-2007 תמורת 454 מיליון דולר במזומן, העסקה הגבוהה ביותר, שכולה במזומן, ששולמה עבור חברה בשלב הפרה קליני. מר קונלי היה חבר בדירקטוריונים של WikiCell Designs, Kaliedo ו-Kintai, והיה היו"ר של Aero Designs. לקונלי תואר ראשון במנהל עסקים מאוניברסיטת פלורידה.

אודות חברת אנקיאנו:

אנקיאנו תרפיוטיקס הינה חברת ביו-פרמצבטיקה בשלב הניסויים הקליניים המתמחה במחקר ופיתוח של תרופות חדשניות לטיפול בסרטן. משרדי החברה ממוקמים בקמברידג', מסצ'וסטס ובירושלים. המוצר המוביל של החברה inodiftagene vixteplasmid (לשעבר BC-819) פותח כטיפול לסרטן שלפוחית השתן שאינו פולשני לשריר (NMIBC).




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il