TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

5 טיפים להשקעות נדל"ן


נדל"ן נחשב לענף שבו כדאי להשקיע כי הביקוש לנכסים עולה על ההיצע וניתן להפיק תשואה גבוהה במינימום סיכון. עם זאת, יש כמה טיפים שבהם צריך להשתמש על מנת ליהנות מיתרונות ההשקעה ובמאמר הבא נציג אותם עבורכם בצורה מסודרת

היקף ההשקעות נדל"ן של הציבור בארץ ובעולם עומד נכון להיום על סך כולל של מאות מיליוני דולרים. אנשים פרטיים וגופים מוסדיים זיהו מזמן את הפוטנציאל של השקעות נדל"ן בארה"ב ובאירופה, מה גם שברור שהפער בין ההיצע והביקוש לא צפוי להיסגר בקרוב. כל אלו מעלים את האטרקטיביות של השקעות נדל"ן ומביאים לתחום עוד יזמים ובעלי הון.


השאלה היא כיצד מעלים את סיכוי ההצלחה של השקעות נדל"ן ומה עושים בשביל לצמצם את הסיכון. הפתרון פשוט מכפי שנהוג לחשוב, כי יש לפחות 5 טיפים שיכולים לעזור:


1. בחרו השקעה בטוחה
השקעה בטוחה תייצר עבורכם תשואה סולידית אך יציבה. לשם השוואה, השקעה מסוכנת היא כזו שבה הפוטנציאל הסופי גבוה אך כך גם הסיכון. בענף הנדל"ן אפשר למצוא השקעות בטוחות בשכונות מבוקשות, באזורים שבהם כבר נחתמו חוזים עם דיירים או בתחומים של נדל"ן מסחרי ונדל"ן מניב. אם אתם מחפשים יציבות לאורך זמן, השקעה בטוחה היא המקום שבו תרצו להתחיל.


2. עבדו עם שותפים אמינים
רוב המשקיעים לא מסוגלים לקחת על עצמם את מלוא ההוצאות של השקעות גדולות בנדל"ן. האלטרנטיבה היא לצרף שותפים, אך כאן כבר נכנסים לתמונה שיקולים של מערכות יחסים אישיות. הסוד הוא לבחור שותפים אמינים עם רקע מקצועי ברור, להקדיש זמן לתיאום ציפיות ולא להתבייש לגבות כל הסכמה בעל פה בחוזה בעל תוקף משפטי.


3. בדקו את הסביבה
בניגוד להשקעות אחרות, המחירים של נכסי נדל"ן דינאמיים כי הם מושפעים מהסביבה. הטיפ העיקרי בהקשר הזה הוא לבדוק את הסביבה הקרובה והרחוקה, לברר מה תכניות הבנייה של הרשות המקומית ולהתרשם משינויים במחירים של נכסים דומים באותו אזור. במידה ויש עדיין פרטים פתוחים שאין עליהם תשובות, ניתן להתייעץ עם אנשי מקצוע כגון מתווכים מקומיים ויועצי נדל"ן מנוסים.


4. השקיעו בניהול מקצועי של הנכס
רכישת הנכס היא רק הצעד הראשון בהשקעה מניבה. בשביל להפיק תשואה לאורך זמן תצטרכו להמשיך להשקיע והדרך הנכונה לעשות זאת היא באמצעות ניהול מקצועי. ניהול כזה למעשה מעביר את האחריות על אחזקת הנכס לידיים של חברה חיצונית וכך מעניק לכם שקט.


5. קחו בחשבון הוצאות עקיפות
כל השקעה בנדל"ן כרוכה בשורה ארוכה של הוצאות עקיפות על דמי תיווך, עמלות עורכי דין, שיפוץ, המרת מטבע, מיסים ועוד. קחו בחשבון את ההוצאות העקיפות האלה כבר בשלב תכנון ההשקעה וקבעו תכנית שתמנע מכם חריגות. התייחסו להוצאות השונות בעת גיוס המימון וודאו שמדובר בעסקה משתלמת.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il