TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

OptDyn™ ו-aSAY Group, חברה של EOH, מודיעות על שותפות אסטרטגית כדי להגדיל את הייצור והאימוץ במזרח התיכון וצפון אפריקה של נתב הבלוקצ'יין Subutai™


aSAY Group
חברת בת של ספקית השירותים הטכנולוגיים הגדולה ביותר באפריקה תעזור להניע שוק של +4 מיליארד דולר באמצעות כריית מטבעות קריפטו אתית

בפסגת ריטוסה הגלובלית השביעית של השקעות של משרדים ביתיים, OptDyn™ Inc. ו-aSAY Group, חברת בת של EOH Holdings Limited (JSE:EOH), הודיעו היום על השותפות האסטרטגית שלהם להשקת נתב הבלוקצ'יין Subutai™ במזרח התיכון וצפון אפריקה.


נתב הבלוקצ'יין Subutai מרוויח למשתמשי הקצה הכנסה פסיבית באמצעות תזרימי הכנסות מרובים. הוא נתב ענן עם פס רחב "ירוק" ויעיל מבחינת צריכת חשמל ושער "אולר שוויצרי" לאינטרנט של הדברים שזמין בשתי גרסאות:
מהדורה תעשייתית -- משמש ביישומים קריטיים של האינטרנט של הדברים תעשייתי, Industry 4.0 ועיר חכמה בטווחי טמפרטורות רחבים ותנאי עבודה קשים.
מהדורה ביתית -- משמש כמחבר האינטרנט של הדברים מאובטח הכנס והפעל לאוטומציה ביתית, וגם ארנק מטבעות קריפטו ומכשיר לכריית מטבעות קריפטו.


"אנחנו מאוד שמחים לאחד כוחות עם aSAY ו-EOH, שהם מובילות מוכרות בשוק המזרח התיכון וצפון אפריקה", אמר אלכס קרסולו, מנכ"ל OptDyn. "שיתוף הפעולה שלנו יעזור לשפר את חייהם של מאות מיליוני משתמשים באמצעות נתב הבלוקצ'יין Subutai, שיבצע ביזור ומהפכה בשוק של כריית מטבעות קריפטו שהיקפו יותר מ-4 מיליארד דולר".


השותפות תתרכז תחילה בייצור וההפצה של המהדורה הביתית של נתב הבלוקצ'יין Subutai באזור המזרח התיכון וצפון אפריקה. המהדורה הביתית של נתב הבלוקצ'יין Subutai מספקת למשתמשים הכנסה פסיבית של בסביבות 115 דולר לחודש (בשערים הנמוכים של היום) ללא צורך בכישורים טכניים. המשתמשים צריכים פשוט לחבר את נתב הבלוקצ'יין Subutai, לצרף עד ארבעה כונני כרייה Subutai נוספים (אופציונליים), לבחור את מטבע הקריפטו לכרייה, ולהתחיל ליצור הכנסה פסיבית.


aSAY Group, חברת בת של EOH (ספקית השירותים הטכנולוגיים הגדולה ביותר של אפריקה שמציעה ייעוץ, טכנולוגיה ופתרונות של מיקור חוץ ביותר מ-50 מדינות), מספקת פתרונות Industry 4.0 ועיר חכמה שכוללים תוכניות אנרגיה, מים והאינטרנט של הדברים חכמות וגם יישומי ניהול תעבורה, ניהול תקשורת נתונים וטכנולוגיית רשת חשמל חכמה. קבוצות השירותים של aSAY בטכנולוגיות אוטומציה, מערכות אנרגיה ובקרת אנרגיה, הפצה עם ערך מוסף ומחשוב ואלקטרוניקה מחזקות את שירותי מחשוב הענן הציבורי, פרטי והיברידי, תוכנה ותשתיות של EOH ופתרונות המימשל הזמין והשירותים הציבוריים, שפרוסים באופן פעיל בארגנטינה, צ'ילה, גאנה, ירדן, קניה, כוויית, מאוריציוס, נמיביה, דרום אפריקה, טנזניה, טורקיה, אוגנדה, איחוד האמירויות, זמביה וזימבבווה, בין שאר המדינות.


"אנחנו שמחים ליצור שותפות עם OptDyn כדי להביא פתרונות טכניים חדשניים שהם חלק בלתי נפרד מהצמיחה של השווקים שמשרתים אותם בסיס הלקוחות המורחב של EOH", אמר אוסמן קוץ', מנהל כללי בשירותי התקשורת של aSAY. "אנחנו נרגשים לממש את ההשפעה של נתב הבלוקצ'יין Subutai, ש"כריית מטבעות הקריפטו האתית" שלו עולה בקנה אחד עם המטרות הקולקטיביות שלנו להיות כוח למען הטוב רלבנטי ואתי ולמלא תפקיד חיובי בחברה שלנו, מעבר להתנהלות העסקית הרגילה".


הייצור שבסיסו יהיה במזרח התיכון וצפון אפריקה של נתב הבלוקצ'יין Subutai יתחיל בחודשים הבאים, עם הספקה צפויה ברבעון השני של 2019. מכירות מוקדמות של הנתב יתחילו קודם.


"יחד עם aSAY ו-EOH, אנחנו מחויבים לאפשר למשתמשים מסחריים ואישיים מאזור המזרח התיכון וצפון אפריקה את ההזדמנות לשחרר את הכוח של Subutai", הוסיף קרסולו. "אנחנו מצפים לקדם בברכה לקוחות חדשים לקהילייה של Subutai כדי שיחוו איך הגדרנו מחדש את מחשוב הענן, האינטרנט של הדברים וכריית מטבעות קריפטו כדי שיהיו שוב דינמיים, בטוחים ומשתלמים מבחינה כספית להמונים".
הפלטפורמה Subutai וזמינות


המקור של Subutai™ הוא פרויקט מחקר צבאי מתקדם של מיליוני דולרים ליצירת פלטפורמת מחשוב ענן עמית לעמית (P2P) שבאופן חכם מגדירה מחדש את התצורה שלה באופן דינמי ומאובטח על פני משאבים גלובליים. כיום Subutai משבשת והופכת לדמוקרטיים ולמוצרי צריכה את שירותי הענן ואת האינטרנט של הדברים באמצעות המוצרים הבאים:
← נתב הבלוקצ'יין Subutai™ v2.0 -- נתב ענן עם פס רחב "ירוק" מתקדם ויעיל מבחינת צריכת חשמל (18-60w) ושער "אולר שוויצרי" חומרה פתוחה לאינטרנט של הדברים. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר https://subutai.io/router.html


מהדורה ביתית -- משמש כמחבר האינטרנט של הדברים מאובטח וגם כארנק ומכשיר לכריית מטבעות קריפטו הכנס והפעל בקצב גיבוב של 232 MH/s. כורה מטבעות קריפטו מרובים ללא צורך בכישורים טכניים. התצורה המתקדמת ניתנת להרחבה כדי להגדיל את תפוקות הכרייה פי ארבעה (מספק הכנסה פסיבית של בסביבות 115 דולר לחודש בשערים הנמוכים של היום) על ידי צירוף עד ארבעה כונני כרייה Subutai נוספים (נמכרים בנפרד). כרייה אתית להמונים. זמין ברבעון השני של 2019.


- מהדורה תעשייתית -- משמש ביישומים קריטיים של האינטרנט של הדברים תעשייתי/ Industry 4.0,עם שבבים עמידים בפני טמפרטורה בדרגה גבוהה יותר, ואבטחה מתקדמת באמצעות מערכות גילוי/ מניעת חדירות בזמן אמת עם הסתגלות עצמית. כרגע בייצור בדרום אמריקה ונבדק אצל המפיקה הגדולה ביותר בעולם של אנרגיה מתחדשת, בין שאר התוכניות של האינטרנט של הדברים ועיר חכמה.


← Subutai™ PeerOS v8.0 -- תוכנת וקושחת ענן והאינטרנט של הדברים P2P מבוססת מכל בקוד פתוח שמאפשרת למשתמשים ליצור בקלות עננים וירטואליים פרטיים. גירסה 8.0 בשלה ויציבה. מוסחרה לצריכה המונית דרך בורסת סחורות של משאבי ומכשירי מחשוב בבלוקצ'יין. הורידו בכתובת https://subutai.io/getting-started.html


← Subutai™ Bazaar v7.0 -- זירת מסחר גלובלית מבוססת מוניטין לקניית/ מכירת/ החלפת משאבי מחשוב ויישומי ענן פנויים: "ה-Airbnb של משאבי מחשוב". כוללת מוצרי תוכנה כמו תוכניות של Subutai Blockchain-in-a-Box ו-IoT Sandbox הפופולריים. גירסה 7.0 בשלה, יציבה. משתמשים בה כל יום 850+ משתמשים מסחריים ואישיים ב-85 מדינות. תתחילו היום בכתובת https://bazaar.subutai.io.


← Subutai™ Blueprints -- מפחית את התקורה של ניהול המערכת ומפשט את התהליך של פיתוח יישומים מבוזרים. התוכניות החינמיות של Subutai מספקות סביבת מפתחים שכוללת הכל כדי לפרט הוראות כלליות לאוטומציה של משימות ניהול יישומים מבוזרים (dApp) (התקנה, עדכון, תחזוקה וכדומה). התוכניות הפופולריות של Subutai כוללות: Blockchain-in-a-Box (כתיבת חוזים חכמות תוך דקות בלי צורך להתעסק בהשגת טסנט אתר, המטבע הדיגיטלי שמזין את רשת האתריום); IoT Sandbox (אחסון והחזיה בקלות של נתוני האינטרנט של הדברים בקצה); Nextcloud (גישה אל וניהול הקבצים שלכם באמצעות אחסון ענן חינמי, גמיש ומאובטח); GitLab (פריסה וניהול של מאגרי מידע של GitLab בענני עמית לעמית) ו-Minecraft (לשחק Minecraft בשרת המשחקים של הרשת הפרטית הגלובלית שלכם). אפשר להשיג ב-Subutai Bazaar https://bazaar.subutai.io


← KHAN™ -- אסימון של מטבע עתודה מבוסס בלוקצ'יין אתריום שהוא מטבע ברירת המחדל שנמצא בכל מקום ואסימון תביעת החזקה בפלטפורמה של Subutai (קוד תלונה של SEC מובנה בתוך החוזה של KHAN). חלק מפתח של מבנה עם שני אסימונים: GoodWill (אסימון חכם Subutai Sidechain לטרנזקציות עם השהיה קצרה, משמש לקנייה/ מכירה של משאבי ומוצרי Subutai Bazaar); ו-KHAN מטבע קריפטו שמשמש ב-Subutai Bazaar ל"תביעת חזקה" על מוניטין של ספקים וצרכנים באמצעות הסכמי רמת שירות שמופקדים אצל צד שלישי). השקה בתחילת 2019.


אודות Subutai™
Subutai, פלטפורמת מחשוב הענן עמית לעמית החכמה הראשונה בעולם, פותחת את סביבת הענן והאינטרנט של הדברים שהיקפה 760+ מיליארד דולר באמצעות תשתית מבוזרת, עם הסתגלות עצמית ויעילה מבחינת עלויות שמחברת משתמשי ומכשירי קצה ביעילות רבה יותר לאורך הרצף. Subutai, שפותחה על ידי מפלסי דרך בקוד הפתוח, משבשת את הענן והופכת אותו לדמוקרטי, ומאפשרת למשתמשים להשתתף בקלות בכלכלת הקריפטו באמצעות כריית מטבעות קריפטו אתית ויעילה מבחינת אנרגיה ומסחור חלק של משאבי מחשוב פנויים.


עסקים שמשתמשים ב-Subutai יכולים להקים ולהפעיל מיידית כלכלת שיתוף לאין ספור יישומים באמצעות KHAN™, האסימון של מטבע עתודה של בלוקצ'יין אתריום שלה. Subutai נפרסת בשווקים הגלובליים של התקשורת (היקף 1.5 טריליון דולר) ואירוח אינטרנט/ ספקי אינטרנט (היקף 60 מיליארד דולר), מבין ענפים רבים. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתרים https://subutai.io/ ו-https://twitter.com/Subutai_KHAN.


אודות aSAY Group
aSAY Group היא חברת בת של EOH Holdings Limited (JSE:EOH), עסק הטכנולוגיה הגדול ביותר באפריקה, שמספקת פתרונות מקצה לקצה עתירי ערך ליותר מ-5,000 לקוחות ארגוניים גדולים בכל הענפים החשובים. aSAY Group ממשיכה את התרבות של להיות שחקנית נישה עם השקעות בטכנולוגיות אוטומציה, אנרגיה ומערכות בקרת אנרגיה יחד עם מגזרי הפצה עם ערך מוסף, אחרי ההצלחה שהשיגה בטכנולוגיות מידע ואלקטרוניקה מאז 1998. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר http://www.asaygroup.com


אודות OptDyn, Inc.
OptDyn שהוקמה ב-2013 היא החברה שמאחורי Subutai™, הפלטפורמה החכמה שמביאה מחשוב ענן עמית לעמית (P2P), האינטרנט של הדברים וכריית מטבעות קריפטו אתית בקוד פתוח לכולם. OptDyn, שבמקור פותחה כפרויקט צבאי של מיליוני דולרים ליצירת פלטפורמת מחשוב ענן עמית לעמית (P2P) חדשה שתוכל להגדיר מחדש את התצורה שלה באופן דינמי ומאובטח דרך האינטרנט, היא מוכחת, בשלה (תוכנה גרסה 8.0, חומרה גרסה 2.0), פותרת בעיות מהעולם האמיתי ומוכנה לשימוש היום. הבסיס של OptDyn בארה"ב עם צוותי הפצה באירופה, אסיה ודרום אמריקה. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתרים https://optdyn.com/ ו-https://twitter.com/optdyn.


© OptDyn, 2018. "OptDyn", "Subutai" ו-"KHAN" הם סימני מסחר של OptDyn, Inc.. "Subutai PeerOS", "Subutai Bazaar", "Subutai Blockchain Router" ו-"Subutai Blueprints" הם מוצרים ממותגים של OptDyn, Inc.. כל שמות החברות והמוצרים האחרים עשויים להיות סימני מסחר של החברות שאליהן הם קשורים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il