TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קבלה בפלאפלפייה תישלח רק בפקס..


רשות המיסים
כך טען בעל דוכן לממכר פלאפל בביקורת של מס הכנסה ברחובות ובסביבה

מבקרי מס הכנסה שהגיעו לדוכן לממכר פלאפל בראשון לציון, הופתעו מתשובתו היצירתית של בעל הדוכן, שטען : " אני חדש בעסק כל מי שרוצה קבלה אני אשלח לו בפקס", זאת לאחר שהסתבר למבקרים כי קניית ביקורת שעשו שם, לא נרשמה, היות שבעל העסק לא מנהל סרט קופה פנימי כלל ובנוסף נמצאו כ-1,000 ₪ במזומן בקופת הפלאפלייה ולא תועדו.

המקרה ארע בשבוע שעבר בזמן מבצע ביקורת של מס הכנסה בבתי עסק בערים רחובות, נס ציונה, יבנה, ראשון לציון וגן יבנה, אשר כלל 165 ביקורות, מהן עלה כי בקרב 13% מבין העסקים שנבדקו, לא נרשמו הכנסות כדין. למבצע שנוהל בראשות פקידת השומה ברחובות, נבחרו, בין השאר, עסקים בעלי מחזור של מעל ל-3 מיליון ₪, עסקים בענפי השירותים והמקצועות החופשיים, עסקים שנתקבל לגביהם מידע וכד'.

מבדיקה של החשבון העסקי של משרד עורכי דין עלה כי העברות מזומן וצ'קים שהופקדו בסך 102,000 ₪ לא תועדו בספרי המשרד. בעלי המשרד מסר לבודקים בתגובה: " אנחנו מרכזים את התקבולים שניתנו בגין פיקדון ושאר התקבולים נרשמים בסוף החודש". ספר כלבים שלא רשם הכנסותיו מעסקה שבוצעה ביום הביקורת טען: "לא הוצאתי קבלה כי הפנקס לא היה לידי". בחנות נעלים, נמצא תא סתרים שהוחבא בתוך הקופה הרושמת ובו צ'ק בסך 800 ₪ ומזומן בסך 200 ₪ שלא נרשמו בספרי העסק.


תשובתו של בעל חנות הנעלים היתה מסורבלת ומורכבת משהו: " 200 שקלים במזומן התקבלו אתמול והעובדת לא ידעה לרשום בקופה והניחה בצד כדי שאני אטפל בזה. הצ'ק הקבל לפני מספר חודשים והלקוחה ביקשה שלא אפקיד אותו והיא תביא לי את הסכום במזומן ולכן עדין לא נרשם".. הגדילה לעשות קוסצטיקאית שבדיקה עלה כי ממרץ 2018 לא הוציאה חשבוניות וכן נמצאו אצלה 700 ₪ ללא כל תיעוד, תשובתה היתה: "כן יצאו חשבוניות והועברו לרואה החשבון וכי בעלה מטפל בנושא והיא לא יודעת מתי בדיוק הועבר הפנקס".

פעילות ביקורת זו, נערכה כחלק מפעילות נרחבת של רשות המסים כנגד מעלימי מס והון שחור. זאת, במסגרת המדיניות של הגברת פעילות האכיפה לשיפור ושימור יכולת ההרתעה, בין היתר על ידי עריכת מבצעי שטח, שמטרתם להביא לדיווחי אמת ולגביית מס אמת ובכך להגביר את השיוויון בנטל בקרב האזרחים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il