TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אנפטר לוקחת את אלקטרוליזת המימן הירוקה לרמה הבאה - עם מכשיר האלקטרוליזה החדש "EL 2.0".


אנפטר
אנפטר הוקמה עם חזון חזק: עתיד ללא פחמן שבו כבר לא משתמשים בדלקים פוסיליים להפקת אנרגיה

אנפטר Enapter חשפה היום את הדור הבא של מכשירי אלקטרוליזת המימן הירוקה שלה, ה-EL 2.0. מכשירי אלקטרוליזה מפרידים מים לחמצן ומימן, טכנולוגיה שתתרום משמעותית למערכות אנרגיה ירוקה בכל העולם.


 "יום ההולדת הראשון של אנפטר חל השבוע, ואנחנו שמחים להציג את המוצר הכי חדש שלנו", אמר היו"ר סבסטיאן יוסטוס שמיט בחגיגת יום השנה הראשון במרכז המחקר והפיתוח של אנפטר בפיזה. "EL 2.0 קטן יותר מקודמו, ומפחית את זמן ההתקנה והעלויות הכוללות ללקוח. אפשר לערום אותו באופן חופשי ליצירת כל גודל מ-500 ליטר עד 10,000 ליטר לשעה".


מכשירי האלקטרוליזה בשיטת ממברנת החלפת אניונים (AEM) הרשומים כפטנט ייחודיים בשוק כי הם קטנים, גמישים ומודולריים. הם המערכות הכי משתלמות כי הם לא מצריכים שימוש במתכות אצילות כלשהן. El 2.0 גם מגיע עם הבטחת מיחזור ללא עלות נוספת. אנפטר לוקחת בחזרה את מכשיר האלקטרוליזה כדי להראות את המיחזוריות מעריסה לעריסה.


אנפטר הוקמה עם חזון חזק: עתיד ללא פחמן שבו כבר לא משתמשים בדלקים פוסיליים להפקת אנרגיה. אחרי שנה, אנפטר מספקת את אבן הדרך הראשונה בדרך אל העתיד הזה. שמיט משוכנע: "מימן הוא המפתח בהענקת עצמאות, אמינות וביטחון לכל המגזרים - חשמל, חימום ותחבורה - בכל מערכת אנרגיה".


אנפטר מחויבת לספק את אבני הבניין של עתיד האנרגיה. EL 2.0 כולל לכן את המערכת לניהול אנרגיה של אנפטר. היא הופכת מודולים מוערמים רבים של מכשירי אלקטרוליזה למכשיר אלקטרוליזה אחד גדול. היא גם משמשת כבסיס לניהול מערכות אנרגיה היברידיות מורכבות. אנפטר מתכוונת לפתוח חלקית את הקוד של התוכנה שלה מתוך כוונה שתשמש כמערכת ההפעלה לעולם אנרגיה חדש.


אודות אנפטר
אנפטר מתכננת ומייצרת מחוללי מימן מודולריים ומאוד יעילים, באמצעות אלקטרוליזת AEM. לטכנולוגיית הליבה שלה יש היסטוריה מוכחת של 10 שנים והיא הבסיס למגוון ייחודי של מכשירי אלקטרוליזת מימן זולים וקומפקטיים. כיום כבר משתמשים בהם בכל העולם בתקשורת, באקדמיה, בחקלאות ובבתי מגורים. הצוות משלב מומחיות באלקטרו מכניקה ובמחשוב כדי להניע את כלכלת המימן מבחינת חומרה ותוכנה. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.enapter.com.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il