TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פורסקאוט רוכשת את SecurityMatters


פורסקאוט
הרכישה תאפשר ויזביליות עמוקה אל תוך רשתות של טכנולוגיה תפעולית (OT), שתסייע לארגונים למזער איומים הממוקדים בסביבות תעשייתיות
הרכישה תאיץ את המומנטום של פורסקאוט בכך שתהפוך את הפלטפורמה של פורסקאוט לראשונה והיחידה שמספקת נראות (visibility) ושליטה agentless באופן מקיף שמתאים לכל הרשת המורחבת
הרכישה תאפשר ויזביליות עמוקה אל תוך רשתות של טכנולוגיה תפעולית (OT), שתסייע לארגונים למזער איומים הממוקדים בסביבות תעשייתיות

סאן חוזה, קליפורניה - פורסקאוט טכנולוגיות (ForeScout Technologies, Inc.) (NASDAQ:FSCT), חברה מובילה לאבטחת IoT, הכריזה על רכישת SecurityMatters, מובילה עולמית בהגנה על רשתות טכנולוגיה תפעולית (OT), בעסקת מזומנים בהיקף של כ- 113 מיליון דולר, בכפוף להתאמות שונות. הרכישה תחזק את עמדת ההובלה הגלובלית של פורסקאוט בתחום השליטה והויזביליות לרוחב הארגון, ללא צורך בהתקנת תוכנה (agent) - בזכות יכולות מורחבות ומאפיינים מתקדמים להגנת OT וסביבות תעשייתיות.

"הרכישה של SecurityMatters על ידי פורסקאוט מהווה מהלך טבעי, מאחר והיא מעמיקה את האחיזה שלנו בשוק בו כבר ביססנו עמדה מובילה ואנו רואים בו ביקוש עצום", אמר מייקל דה-סזרה, מנכ"ל ונשיא פורסקאוט. "תוספת הטכנולוגיה וההון האנושי של SecurityMatters תאיץ את המומנטום שלנו באבטחת OT, תרחיב את היקף השוק אליו אנו פונים, ותחזק את הפתרון שלנו כפלטפורמת הויזביליות והניטור במכשירים היחידה בתעשייה שהיא מקצה לקצה וללא agent".

ההתכנסות בין IT ל-OT מביאה לגידול מהיר במספר המכשירים המחוברים בארגון ומייצרת סיכונים חדשים עבור ארגונים, מאחר ורשתות OT כבר אינן מופרדות באופן פיזי מרשתות ה-IT. התקפות הסייבר אחרונות, כגון WannaCry, NotPetya ו-Triton, מראות כיצד רשתות OT פגיעות יכולות להביא לשיבוש משמעותי בעסקים ולפגיעה פיננסית. על פי מחקר של פורסטר, 79% מהארגונים עם SCADA/ICS חוו פריצה במהלך 24 החודשים האחרונים.

"למעשה כל חברה עם OT צריכה לחשוב מחדש על אסטרטגיית אבטחת הסייבר שלה", אמר דמיאנו בולזוני, מייסד ומנכ"ל SecurityMatters. "במהלך השותפות עם פורסקאוט בשנה האחרונה, התברר לנו כי אנו חולקים חזון משותף. כעת, כחברה אחת, נהיה מסוגלים להאיץ את המומנטום שלנו וליצור יכולת ראשונה מסוגה לחציצה (segmentation) בסביבות IT ו-OT".

SecuritMatters, שנוסדה ב-2009, מספקת לארגונים יכולות של ויזביליות של מכשירים, ניטור רשת רציף, וזיהוי אנומליות ואיומים, שהם ייעודיים לסביבות OT וסביבות תעשייתיות. אלה נעשים באמצעות טכניקות איסוף פאסיביות שאינן משפיעות על הפעילות של הארגון. הפתרון מגן על רשתות מפני הטווח הרחב ביותר של איומים, כשהוא מנצל טכנולוגיה רשומה כפטנט וספרייה של יותר מ- 1,600 סממנים לאיום שהם ייעודיים ל- ICS.

רכישת SecurityMatters על ידי פורסקאוט תאפשר במסגרת החזון המשותף:

לספק ויזביליות עמוק יותר אל תוך סביבות OT ו-ICS. ניטור הרשת הפאסיבי וניתוח הפרוטוקול של SecurityMatters, בשילוב פלטפורמת הויזביליות המובילה של פורסקאוט, יאפשרו גילוי, סיווג וביצוע הערכה של מכשירים, עבור טווח המכשירים המלא לרוחב IT ו-OT.

לספק ניהול מקיף של סיכונים ותקינות (compliance) בתחום ה-OT. החיבור בין יכולות ההערכה הפאסיבית של SecurityMatters לבין יכולות הבחינה הפאסיבית והאקטיבית של פורסקאוט עבור מערכת חלונות, לינוקס וכל מכשירי ה-IT/IoT האחרים, יאפשר בפעם הראשונה לצוותי אבטחה לקבל תמונה מלאה של פרופיל הסיכון ומצב העמידה ברגולציה, עבור כלל סביבות ה-OT.

לאפשר חציצת רשת (segmentation) דינאמית לרוחב כל הארגון. באמצעות יכולת זיהוי וסיווג התעבורה ברשת ה-OT, SecurityMatters תסייע לפורסקאוט להרחיב את החזון שלה של ניהול מדיניות וחציצה עבור מכשירי ורשתות OT.

לבצע אוטומציה של זיהוי ותגובה מהירים לאירועים ב-OT. שיפור התגובה לאיומים באמצעות מינוף של מנוע הזיהוי של SecurityMatters, המזהה סממני איום ואנומליות בהתנהגות שהם ייעודיים ל- ICS. אלה ישולבו עם היכולת של הטכנולוגיה של פורסקאוט להבין את ההקשר של האיום בסביבת ה- IT, לנהל את תהליך התיקון ולהפעיל טכנולוגיות נוספות שהם חלק מה-eco system של פורסקאוט והשותפים הטכנולוגיים האחרים שלה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il