TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

QuadSight™ - מערכת הראייה הממוחשבת של פורסייט - זכתה בפרס החדשנות היוקרתי 2019 CES Innovation Award


פורסייט
מערכת הראייה הממוחשבת מבוססת ארבע מצלמות מאפשרת לרכבים אוטונומיים קרוב ל- 100% גילוי מכשולים בכל תנאי תאורה ומזג אוויר

חברת פורסייט, המתמחה בתחום מערכות ראייה ממוחשבות לרכב, שמניותיה נסחרות בבורסות נאסד"ק ותל אביב (סימול: FRSX), מודיעה היום כי מערכת הראייה הממוחשבת שלה QuadSight™ נבחרה כ-2019 CES Innovation Award honoree בקטגוריית בינת רכבים (vehicle intelligence) וטכנולוגיית נהיגה אוטונומית.


מערכת הראייה הממוחשבת מבוססת ארבע מצלמות של פורסייט נבחרה מתוך מאגר נרחב של מוצרים חדשניים שיוצגו בתערוכת CES. פורסייט תקיים הדגמה חיה של מערכת הראייה הממוחשבת ™QuadSight בתערוכת CES 2019, אשר תיערך בין הימים 8-11 לינואר 2019, במלון Westgate בלאס וגאס, בביתן מספר 2206.

מערכת QuadSight™ המתמקדת בדרישות הראייה המחמירות של רכבים אוטונומיים, נועדה לאפשר קרוב ל- 100% גילוי מכשולים, תוך מזעור התרעות שווא, בכל תנאי תאורה ומזג אוויר, לרבות חושך מוחלט, שלג, גשם, ערפל, סופות חול וסנוור .

המערכת מתבססת על טכנולוגיית אבטחה מוכחת ואלגוריתמים מתקדמים לעיבוד תמונה, ומשלבת שתי מצלמות אינפרא-אדום ארוך-טווח (LWIR) ושתי מצלמות אור נראה בטכנולוגיה סטריאוסקופיות, בכדי להשיג ביצועים חסרי תקדים עבור מערכות ראייה לרכבים אוטונומיים.

"פיתוח כלי רכב אוטונומיים בטוחים הוא אחד האתגרים הטכניים הגדולים של ימינו, והוא דורש חדשנות בכל תחומי התכנון והביצוע", אמר חיים סיבוני, מנכ"ל פורסייט. "אנו שמחים כי השופטים בתחרות CES Innovation Award הכירו בחדשנות מרחיקת הלכת הנדרשת עבור מערכת ™ QuadSight בכדי להשיג ראייה מושלמת בכל תנאי תאורה ומזג אוויר."

ניתוח תמונות תלת מימד ורמות גילוי ודיוק יוצאות הדופן אותן מספקת טכנולוגיית הראייה הסטריאוסקופית, הינם חיוניים עבור מערכות ראייה ממוחשבות בטוחות ואמינות לרכבים חצי-אוטונומיים ואוטונומיים. בעוד שמצלמות אור נראה מנצלות את אותו המידע בו משתמשת העין האנושית, ואף לעיתים פחות מכך, התמונות המתקבלות ממצלמות LWIR מוסיפות שכבה נוספת של מידע המבוסס על הגלים הנפלטים מהמצלמות. על ידי שילוב מצלמות סטריאוסקופיות באור נראה ביחד עם מצלמות סטריאוסקופיות תרמיות, מערכת QuadSight™ מאפשרת ראייה מדויקת ויוצאת דופן של עצמים תלת-מימדיים בזמן אמת, בין אם מדובר בחפצים גדולים או קטנים, כאשר הם בתנועה או סטטיים, המתגלים ממרחקים קצרים או ארוכים.

בתערוכת CES 2019 מערכת QuadSight™ תוצג בביתן מספר 2206 במלון Westgate Las Vegas. צרו קשר עם חברת פורסייט לתיאום הדגמה. לצפייה בסרטון קצר אודות טכנולוגיית הראייה הממוחשבת של מערכת QuadSight™, לחצו כאן. כזוכה בפרס החדשנות CES Innovation Award, מערכת QuadSight™ תוצג גם במתחם CES Innovation Award Showcase ב- Tech West, במלון The Venetian, באולם Venetian Ballroom E/F.

תחרות החדשנות CES Innovation Award הינה תחרות שנתית המכירה בשתי רמות של honorees בכל אחת מ-28 קטגוריות המוצרים. פאנל שופטים הכולל מעצבים, מהנדסים ואנשי טכנולוגיה, בוחן את המוצרים המתמודדים על בסיס עיצוב, פונקציונליות, אטרקטיביות לצרכן, הנדסה, והשוואה למוצרים מתחרים. בתערוכת CES 2019 יציגו למעלה מ-4,500 חברות, לרבות יצרנים, מפתחים וספקי חומרה טכנולוגית לצרכן, ספקי תוכן, מערכות אספקת טכנולוגיות ועוד.

למידע נוסף אודות פורסייט וחברת הבת שלה, פורסייט אוטומוטיב, בקרו באתר החברה www.foresightauto.com, עקבו אחרי @ForesightAutoבטוויטר, או הצטרפו לעמוד החברה Foresight Automotive בלינקדאין.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il