TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אלון רבוע כחול: ביקושי יתר של 250% בסך של כ-700 מיליון שקל במכרז המוסדי למשקיעים מסווגים בהנפקת האג"ח


מוטי בן משה
החברה החליטה להגדיל את המכרז מהסכום המקורי שביקשה לגייס, שעמד על כ-200 מיליון ש"ח - לכ-281 מיליון ש"ח בשלב המוסדי ועד לכ- 310 מיליון ש"ח בשלב הציבורי
מוטי בן משה: "אני מוקיר את האמון שזכינו לו מהמשקיעים, מודע לאחריותנו לכספי החוסכים ומחוייב ליצור ערך לכלל בעלי העניין בחברה"

אלון רבוע כחול, אשר בשליטת מוטי בן משה, יצאה בסוף השבוע בהנפקה של סדרה חדשה (ה') לגיוס של 200 מיליון ש"ח כחלק מהמהלך להשלמת הסדר אפריקה ישראל.

החברה קיבלה במסגרת המכרז הציבורי ביקושי יתר של כ-250% - כך היא דיווחה בסוף השבוע על תוצאות המכרז למשקיעים מסווגים במסגרת הנפקת סדרת אג"ח חדשה (סדרה ה').

במסגרת המכרז התקבלו ביקושים גבוהים בהיקף של כ- 700 מיליון ש"ח ולאור הביקושים בכוונת החברה להגדיל את היקף הגיוס בכפוף לאישור חברת הדירוג להגדלה.

בכפוף לקבלת האישור, בכוונת החברה להיענות להתחייבות מוקדמות של משקיעים מסווגים לרכישת אג"ח בהיקף של כ- 281 מיליון שקל אג"ח (סדרה ד).

הריבית השקלית שאינה צמודה למדד נסגרה במכרז על 4.02%, לעומת ריבית המקסימום במכרז שעמדה על 5.10%.

ריבית הסגירה במכרז תהווה את ריבית המקסימום לשלב הציבורי אשר צפוי להתקיים בימים הקרובים.

האג"ח היא בעלת מח"מ של כשנתיים והיא תיפדה בחמישה תשלומים לא שווים בין השנים 2019 ל-2021. האג"ח מגובות בשעבוד ראשון על מניות רבוע נדל"ן ו/או דור אלון ו/או אפריקה נכסים ביחס חוב לבטוחה של122%.

מוטי בן משה, היו"ר והבעלים (100%) של אלון רבוע כחול: "אני רוצה להודות לגופים המוסדיים שלקחו חלק בהנפקה, אין זה מובן מאליו. באותה מידה, אני מודע לאחריות הציבורית הכבדה שלנו לכספי החוסכים.
אנו מחוייבים ליצור ערך למשקיעים ולדאוג לרווחת כלל המשקיעים.
קבוצת הרבוע הכחול תמשיך ותפתח את עסקי הליבה שלה תוך מימוש הסדר אפריקה ויישום התכניות העסקיות של החברה באחריות המתחייבת".

את ההנפקה הובילו לידר הנפקות ואיתם פעלו גופי החיתום של פועלים איביאי, דיסקונט, לאומי פרטנרס, ברק קפיטל, רוסאריו, אקסלנס, אוריון, מנורה ואיפקס.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il