TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הראל פיננסים מצרפת את כפיר חסין לצוות הניהולי המקצועי של החברה


כפיר חסין
במקום אורי רבינוביץ שיתמנה לסגן מנהל חטיבת ההשקעות של הראל

כפיר חסין ימונה למנהל ההשקעות הראשי של בית ההשקעות הראל פיננסים, הזרוע הפיננסית של קבוצת הראל ויחליף בתפקידו את אורי רבינוביץ' אשר ימונה לסגן מנהל חטיבת ההשקעות בקבוצת הראל ביטוח ופיננסים.

אורי רבינוביץ שימש כמשנה למנכ"ל ומנהל ההשקעות הראשי של בית ההשקעות הראל פיננסים, הזרוע הפיננסית של קבוצת הראל, במשך כ-12 שנים. בתפקידו הקודם שימש כ-4 שנים כמנהל מחלקת ההשקעות של הראל פיא ולפני כן כמנהל השקעות בחברה. בעברו שימש כמנכ"ל ח.ב.ר ביתא השקעות בע"מ וכיועץ כלכלי בכיר משרד התמ"ת. רבינוביץ', בן 50 (נשוי +2) הינו בעל תואר B.A בכלכלה ויחסים בינלאומיים מהאוניברסיטה העברית בירושלים ותואר MBA במנהל עסקים עם התמחות במימון מאוניברסיטת תל אביב.

את רבינוביץ בתפקידו כמנהל ההשקעות הראשי של הראל פיננסים יחליף כפיר חסין אשר צפוי להיכנס לתפקידו בתחילת השנה האזרחית החדשה.


חסין מגיע להראל פיננסים לאחר הצלחה במספר תפידי מפתח בארגונים שונים בתעשייה. ב-4 השנים האחרונות חסין שימש כמנהל ההשקעות של תיק הפנסיה של חברת כלל ביטוח, ובתפקידו הקודם כסגן מנהל הנוסטרו ומנהל תחום האג"ח של חברת מגדל.

מנכ"ל הראל פיננסים, טל קדם: "אורי הוא נכס לקבוצת הראל. אני משוכנע שיביא לידי ביטוי את היכולות המקצועיות והבינאישיות שלו בתפקידו החדש וימשיך להוביל להצלחות בתחום ההשקעות". קדם הוסיף עוד כי: "הראל פיננסים מקדמת כערך מרכזי מצוינות בהשקעות ולאחר בחינת מועמדים רבים שהביעו את רצונם להצטרף לקבוצה בחרנו בכפיר חסין. ההצלחה בתפקידיו האחרונים יחד עם הרקע המקצועי הרחב של חסין בבניית מערכי השקעות, ניהול אסטרטגיות השקעה מורכבות וניהול צוותי מנהלי השקעות מגוון יסייעו להראל פיננסים להמשיך לשים את הדגש המרכזי שלנו בניהול השקעות מצוין".

הראל פיננסים, זרוע הפיננסים של קבוצת הראל ביטוח ופיננסים, מנהלת כיום כ-50 מיליארד ש"ח מתוך כ- 232 מיליארד ש"ח המנוהלים בקבוצת הראל ביטוח ופיננסים כולה. הראל פיננסים ביצעה תכנית מפנה משמעותית בשנה שעברה וממשיכה להציג הובלה והצלחות בביצועים ובגיוסים גם השנה. לאחרונה ייסדה החברה קרן השקעות בנדל"ן וזכתה להצלחות גבוהות בגיוסי משקיעים, בהשקעה בקרנות נאמנות היא מתבססת בחמישייה המובילה בתחום.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il