TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

משלחת של בכירים משוויץ הגיעה לארץ ללמוד איך מגינים על המדינה מפני תקיפות סייבר


בתמונה (מימין לשמאל): דני גרבויס, מנהל הפיתוח של מגלן, ג׳ק מולכו, מוביל סדנאות סייבר, ד"ר איתן הדר, דירקטור בכיר ומנהל Accenture Labs ומרכז הסייבר בישראל, אואה קיסמן, דירקטור ניהול שירותי סייבר סקיוריטי אירופה, רועי שרייבר, מנכ"ל מגלן, חברת הגנת הסיי
ד"ר איתן הדר, Accenture: "גיבוש אסטרטגיה במענה לדרישות הרגולציה בסייבר - חשובה, אבל לא מספיקה לעצור את ההאקרים של מחר בבוקר"

Accenture ישראל, הנמצאת בתנופת צמיחה ומגייסת בימים אלה מהנדסים וחוקרים לתחומי הסייבר, ארחה בשבוע שעבר, במשרדיה בהרצליה, משלחת של כ- 50 מנכ"לים, אנשי אקדמיה ופרלמנט החברים בפורום ICTswitzerland, ארגון מטריה של תעשיית ה- ICT בשוויץ.


בנוסף, בקרו חברי המשלחת בטכניון, באוניברסיטת בן גוריון, בפארק הסייבר בבאר שבע, במתחם העבודה המשותף SOSA בתל אביב, במרכזי סייבר בתעשייה, בבית השגריר השוויצרי ועוד.


המשלחת, עם משמעת אופיינית, התייצבה במשרדי Accenture ב- 8:00 בבוקר, לסדרה של הרצאות מרתקות. "מה שאתם רואים בסרטים הוליוודיים זה לא מה שקורה בפועל בתקיפות סייבר, כאשר מטרת התוקפים של הארגון הוא להישאר מתחת לרדאר" פתח ואמר אואה קיסמן (Uwe Kissmann), דירקטור ניהול שירותי סייבר סקיוריטי, באירופה, אפריקה ודרום אמריקה, Accenture. "האקלים הישראלי הייחודי המאפשר מפגש בין האקדמיה, התעשייה, הממשל והצבא, סביב חדשנות טכנולוגית ויישומה בשטח הוא הדרך הנכונה להתמודדות עם נושא הסייבר סקיוריטי."


ארבעה דוברים הציגו בפני המשלחת, כל אחד מזוית קצת שונה, במטרה לספק תמונה מלאה. "בסייבר זה הכל עניין של ניהול סיכונים עסקיים" אמר ד"ר איתן הדר, דירקטור בכיר, העומד בראש Accenture Labs ומרכז הסייבר בישראל, "ההצלחה בבלימת אירועי סייבר תלויה בתעדוף נכון של הסיכונים בפרספקטיבה עסקית, כי בסופו של יום אנחנו צריכים להחליט היכן להשקיע את המשאבים שלנו ולוודא שיש הלימה בין העסק לסייבר."


"מרבית הארגונים נאבקים בתקיפות של האתמול, תוך שימוש בטקטיקות וחוקים של העבר ואילו המטרה שלנו היא לצפות ולחזות באופן פרואקטיבי את האיומים של מחר בבוקר המופנים כלפי התהליכים העסקיים" הדגיש, "יש כאן שאלה של תעדוף על ידי מנהיגים, וכדי להיות מסוגל לתעדף, מנהיג זקוק למידע זמין, מקיף, ממוקד, אשר זורם אליו באופן אוטומטי. התנהלות אסטרטגית, מוכוונת רגולציה בסייבר, היא משמעותית אבל היא לא מספיקה לעצור את ההאקרים של מחר בבוקר. יש לכרוך את החשיבה האסטרטגית של נושא הסייבר באסטרטגיה העסקית הכוללת של הארגון."


רועי שרייבר, מנכ"ל מגלן, חברת הגנת הסייבר של Accenture, הדגים תרחישי תקיפה אפשריים, ישירות מן השטח. שרייבר סיפר על פריצות סייבר לבתי חולים, למשל דרך ה- Wi-Fi בקפיטריה של בית החולים או באמצעות 'מחולל התורים' התמים, שכולנו משתמשים בו בין אם אנחנו עומדים בתור לרופא, למזכירות או לבית המרקחת. "בין השנים 2009 עד 2017 מספר הפריצות למוסדות בריאות ברחבי העולם יותר מהכפיל את עצמו, ונתון זה מתייחס רק לפריצות שאנו מכירים."


עוד דברו נדב צפריר, מנכ"ל ומייסד 8 Team, ומפקד 8200 לשעבר, אשר התמקד בחלק הנכבד שיש לצבא בכלל, וליחידת 8200 בפרט, בבניית האקו-סיסטם המקומי סביב נושא הסייבר סקיוריטי. צפריר אף הסביר כיצד קצב השינויים המהיר בעולם הטכנולוגיה משרת את תוקפי הסייבר והציג את מודל העבודה של Team 8. בנג'מין חדד, מנהל בכיר ומוביל תחום ההשקעות ב- Accenture ישראל, דיבר על כך שארגונים לא יכולים לקפוא על השמרים, הם חייבים לחדש ולהתחדש כל העת. Accenture Ventures, כך הסביר, יכולה לסייע לחברות וסטארט-אפים להניע את הארגון לעבר שינוי ויצירת חדשנות מתמדת תוך הקטנת הסיכונים. 

אודות Accenture
Accenture היא חברה טכנולוגית גלובלית המניעה חדשנות ומספקת שירותים מקצועיים מקצה לקצהעם טווח רחב של פתרונות בתחומי אסטרטגיה, יעוץ, דיגיטל, טכנולוגיה ותפעול. החברה מציעה שילוב של ניסיון, שאין שני לו בעולם, ומיומנויות גבוהות בקרב למעלה מ- 40 מגזרים ותעשיות ולרוחב כל הפונקציות העסקיות וכל אלה נתמכים ברשת השירותים הגדולה בעולם. Accenture עומדת בצומת בו עסקים וטכנולוגיה נפגשים ומסייעת ללקוחות לשפר ביצועים וליצור ערך בר-קיימא עבור בעלי המניות.


Accenture מעסיקה 459 אלף עובדים, מתוכם למעלה מ- 5,000 מקצוענים בתחום הסייבר, המעניקים שירות ביותר מ- 120 מדינות. Accenture נכנסה לישראל בשנת 2001 והקימה פעילות יעוץ ושירותי מחשוב, שיווק ופיתוח עסקי. החברה מעסיקה כעת כ–100 עובדים ובראשה עומד מר שמעון אלקבץ, מנכ"ל Accenture ישראל.


Accenture העולמית ובכלל זה הסניף הישראלי מניעים תהליכי חדשנות כדי לשפר את הדרך בה העולם עובד ומתקיים. בקרו אותנו ב- www.accenture.com.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il