TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

דרופבוקס מרחיבה את יכולות הפלטפורמה שלה


dropbox
Dropbox Extensions כולל אינטגרציות חדשות מרחיבות את יכולות הפלטפורמה של דרופבוקס ויוצרות נקודת פתיחה לתהליכי עבודה עם כלים של שותפי דרופבוקס מובילים

דרופבוקס (נסד"ק: DBX) הודיעה היום על התקדמות חשובה בהתפתחות הפלטפורמה הגלובלית שלה ובאקוסיסטם של שותפיה. החברה משיקה אתDropbox Extensions – אינטגרציות ויכולות חדשות המאפשרות למשתמשים לבצע תהליכי עבודה עסקיים יומיומיים כגון עריכת קבצים, שליחת קבצים לחתימה דיגיטלית, הוספת אנוטציות לסרטי וידיאו ושליחת מסמכי פקס אלקטרוניים היישר מתוך דרופבוקס.


באמצעות שותפיה האסטרטגיים של דרופבוקס, המובילים בתחומם, Dropbox Extensions יעניק למשתמשים יותר חופש בשימוש בכלים המועדפים עליהם היישר מתוך דרופבוקס ויסייע להם לקדם פרויקטים תוך שמירה על שיתוף פעולה אקטיבי בצוותי עבודה.


"אנו רוצים להעצים את כוחם של המשתמשים לבחור בכלים הטובים ביותר לעבודתם ועושים זאת באמצעות ביטול נקודות החיכוך בין הכלים השונים," אמר קוונטין קלרק, סגן נשיא להנדסה, מוצרים ועיצוב בדרופבוקס.


"אנו מאפשרים למשתמשים יצירת קשר חלקה עם השותפים המציעים את הכלים הנכונים לכל משימה."
הודות לאינטגרציה העמוקה של כלי השותפים של דרופבוקס, ביניהם Adobe, Autodesk, DocuSign Vimeo, airSlate, HelloSign, Nitro, Pixlr, Smallpdf ועוד.


המשתמשים יוכלו לעבור בקלות ממשימה אחת לשנייה. היישר מתוך דרופבוקס יוכלו המשתמשים להתחיל תהליכי עבודה מבוססי תוכן, כגון:
עריכת חוזה מטיוטה ראשונה לגרסה סופית ושליחתו לחתימה ללא העלאה, הורדה או סריקה.
עריכת קבצים או הוספת אנוטציות לסרטי וידיאו לקבלת משוב מהיר בזמן אמת
שליחה דיגיטלית של פקסים כגון חוזים חתומים, קובצי PDF או WORD ליעדם הסופי.
האינטגרציות צפויות להיות זמינות לכל ב-27 בנובמבר, 2018.

אודות דרופבוקס

דרופבוקס היא פלטפורמת עבודה אחודה גלובלית לאחסון של קבצים מכל הסוגים ולשיתוף פעולה בין אנשים וצוותים מכל מקום בו הם נמצאים. פלטפורמת דרופבוקס, שניתן לגשת אליה מכל מכשיר (מחשב או מובייל), הינה פשוטה ועוצמתית ומאפשרת אחסון בענן של תמונות, סרטים ומסמכים, בצורה בטוחה, נגישה וקלה לשיתוף מכל מקום. אפשרויות נוספות זמינות למשתמשים גם במוצרים חדשים שהחברה השיקה, כגון Dropbox Paper, חלל עבודה שיתופי המסייע לצוותים ליצור ולשתף רעיונות ראשוניים ולעבוד עם כל סוגי התכנים במקום מרכזי אחד.

לחברה שהוקמה ב 2017, למעלה מ-500 מיליון משתמשים רשומים מ-180 מדינות ולמעלה מ-300 אלף צוותים עסקיים המשתמשים ב-Dropbox. מרכז החברה ממוקם בסאן פרנסיסקו, קליפורניה ויש לה 12 משרדים ברחבי העולם כולל מרכזי פיתוח בסן פרנסיסקו, ניו יורק, סיאטל, דבלין וישראל. בשנת 2015 רכשה החברה בישראל את חברת הסטארט אפ CloudOn שהפכה למרכז הפיתוח המקומי של דרופבוקס אותו מנהל מאיר מורגנשטרן.

למידע נוסף בקרו ב-dropbox.com.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il