TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

יונדאי משקיעה בסטארט-אפ allegro.ai המתמחה בלמידה עמוקה לפיתוח יישומי ראייה ממוחשבת


ניר בר-לב, מנכ"ל ומייסד משותף של allegro.ai
שותפות זו עם allegro.ai תאפשר ליונדאי להאיץ את הפריסה של טכנולוגיית בינה מלאכותית בתחומים עסקיים רבים. הדבר ישפר את איכות המוצרים של יונדאי ואת שביעות הרצון של הלקוחות, תוך בניית סביבות נהיגה בטוחות יותר

allegro.ai נוסדה בשנת 2016 והיא הראשונה להציע פתרון ניהולי מקצה לקצה לכל מחזור החיים של מערכת ממוקדת למידה עמוקה, המשמשת לפיתוח יישומי ראייה ממוחשבת. פלטפורמת החברה מפשטת את תהליך הפיתוח והניהול של פתרונות המבוססים על בינה מלאכותית בתחומים כמו: כלי רכב אוטונומיים, רחפנים, אבטחה, לוגיסטיקה ועוד.


"ראייה ממוחשבת מבוססת למידה עמוקה היא אחת מטכנולוגיות הליבה שניתן ליישמן בכלי רכב אוטונומיים לצורך ניווט במהלך נסיעה וקבלה מהירה של החלטות בזמן אמת – ו- allegro.ai היא ללא ספק מובילה חדשנית בתחום", אמר רובי חן, מנהל ההשקעות ביונדאי CRADLE תל אביב. "ההשקעה שלנו ב- allegro.aiהיא צעד נוסף בהרחבת הנוכחות שלנו בישראל, שהיא מובילה עולמית בחדשנות טכנולוגית בתחומי האוטומציה, הבינה המלאכותית והלמידה העמוקה. זו היא השקעתנו החמישית בחברה ישראלית ופעילותנו תמשיך לצמוח בשנים הקרובות".


"אנו גאים לשתף פעולה עם יונדאי ולחלוק את אמונתה כי בינה מלאכותית מעצימה את יכולתה של התעשייה לשפר את הבטיחות בדרכים ואת עצמאות כלי הרכב, להבין טוב יותר את צרכי הלקוחות ולסייע בהרחבת חוויותיהם", אמר ניר בר-לב, מנכ"ל ומייסד משותף של allegro.ai. "בין שחברה מפתחת כלי רכב אוטונומיים, רחפנים ופתרונות אבטחה ובין שסוגים אחרים של אפליקציות, allegro.ai מקילה עליה לנהל את סדרות הנתונים ולפתח פתרונות מבוססי למידה עמוקה, תוך התחייבות מלאה לחיסיון מוחלט של הנתונים".

אודות יונדאי מוטור
יונדאי מוטור, שנוסדה בשנת 1967, מחויבת להיות שותפה לכל החיים בתחום כלי הרכב ומעבר להם, עם מגוון של כלי רכב ושירותי ניידות ברמה עולמית, המוצעים ביותר מ-200 מדינות. החברה מעסיקה למעלה מ-110,000 עובדים ברחבי העולם והיא מכרה בשנה שחלפה יותר מ-4.5 מיליון כלי רכב. יונדאי מוטור ממשיכה להרחיב את קו מוצריה עם כלי רכב שמסייעים לבנות פתרונות עתידיים יותר ברי קיימא, כמו ה-NEXO – רכב שטח (SUV) ייעודי הראשון בעולם שמונע באמצעות מימן. בשנת 2018 חשפה החברה את תפישת העיצוב החדשה שלה בשם 'ספורטיביות חושנית' שתשולב כל כלי הרכב הבאים של יונדאי.

אודות Hyundai CRADLE
(Center for Robotic-Augmented Design in Living Experiences)
יונדאי CRADLE הנו גוף החדשנות וההשקעות של יונדאי מוטור, אשר משתפת פעולה ומשקיעה בסטארט-אפים ברחבי העולם על מנת להאיץ ולהשיק טכנולוגיות רכב מתקדמות. CRADLE מזהה וחותרת לשיתוף פעולה עם סטארט-אפים בתחומים של בינה מלאכותית, רובוטיקה, פתרונות אנרגיה חכמים, ערים חכמות, אבטחת סייבר ועוד.

מידע נוסף על יונדאיCRADLE ניתן למצוא בכתובות: www.cradleinc.com או www.globalpr.Hyundai.com

אודות allegro.ai
allegro.ai היא פלטפורמת למידה עמוקה המשמשת לפיתוח יישומי ראייה ממוחשבת. היא מספקת פתרון ניהולי מלא לכל מחזור החיים של פיתוח פתרון בינה מלאכותית והפעלתו, תוך התמקדות בראייה ממוחשבת כנקודת ההתחלה. צוות החברה מורכב מחוקרים באקדמיה, בוגרי תעשיית ההייטק, ויחידות הטכנולוגיה צה"ל בעלי ניסיון עשיר בראייה ממוחשבת, למידה עמוקה, מחשוב EMBEDDED ומחשוב עתיר ביצועים. עם המשקיעים ב- allegro.aiנמנים בין היתר מיזמה ונצ'רס, רוברט בוש ונצ'ר קפיטל, סמסונג קטליסט פאנד, חברת יונדאי מוטור, דיינמיק לופ קפיטל וקרן גנדיר.
למידע נוסף: www.allegro.ai



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il