TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

לראשונה! חגיגת קניות כחול-לבן באירוע הקניות: ShoppingIL של Google


משרד הכלכלה והתעשיה
למעלה מ- 100 יצרני אופנה המייצרים בישראל - ישתתפו בחגיגת הקניות הקרובה של ShoppingIL על הרשת
מטה כחול-לבן במשרד הכלכלה והתעשייה בשיתוף עם פעילות ShoppingIL של Google מקדמים את המותגים המיוצרים בישראל ומקימים מתחם ייעודי ליצרנים ישראלים "כחול-לבן" אשר יפעל בחג הקניות הישראלי ברשת שיעלה לאוויר ב- 7-8 בנובמבר

אלי כהן, שר הכלכלה והתעשייה: "רכישת מוצרים המיוצרים בישראל הנה בעלת חשיבות והשפעה רבה על הנעת המשק, תרומה לכלכלה, יצירת תעסוקה וצמצום הפערים. אני קורא לציבור לחפש את התו "מיוצר בישראל" וליצרנים נוספים להצטרף לפרויקט סימון המוצרים, כדי לסייע לציבור הצרכנים בזיהוי המוצרים המיוצרים בישראל"

לקראת חודש נובמבר בו מתקיימים אירועי מכירות עולמיים רבים על הרשת, חבר מטה כחול-לבן במשרד הכלכלה והתעשייה ל- Google ישראל, להקמת מתחם ייעודי ליצרנים כחול-לבן בעלי "תו מיוצר בישראל".

מטה כחול-לבן במשרד הכלכלה והתעשייה בשיתוף עם התאחדות התעשיינים וההסתדרות, פועלים לקידום התעשייה הישראלית והעדפת תוצרת הארץ ובהתאם לכך, מקדמים שיתופי פעולה עם אתרי סחר ופלטפורמות דיגיטליות לעידוד רכש כחול-לבן על ידי הציבור הרחב.

אל המהלך שמטרתו להעניק תמיכה ליצרני אופנה ישראלים באמצעות הגדלת רכש כחול-לבן על ידי הציבור הרחב, החליטו להצטרף עשרות יצרנים ישראלים אשר במיוחד לקראתו החלו לסמן מוצריהם ב"תו מיוצר בישראל". הסימון ב"תו מיוצר בישראל" מאפשר לצרכנים לזהות בקלות כי מדובר במוצרים כחול-לבן, ובכך לסייע לענף הטקסטיל והאופנה בארץ ולתעשייה הישראלית כולה. "תו מיוצר בישראל" הוא סימן מסחר רשום בבעלותה של התאחדות התעשיינים בישראל, החל על מגוון רחב של מוצרים ממגוון ענפים כולל טקסטיל ומוצרי אופנה, ביגוד, נעליים, תיקים, תכשיטים ועוד.

השנה יפעל מתחם הקניות כחול-לבן ב- 7-8 לנובמבר ובו יוכלו הקונים להיכנס לאתרים של יצרני אופנה ישראלים בעלי "תו מיוצר בישראל" וליהנות ממיטב המבצעים וההנחות המיוחדים לחגיגה זו. בכך יצטרפו היצרנים הישראלים לחגיגת הקניות שמתקיימת מידי שנה באתר ShoppingIL ביוזמת Google, פלטפורמת סחר אשר נותן במה ומקדם מכירות של עסקים ישראלים בחודש הקניות ברשת.

אלי כהן, שר הכלכלה והתעשייה: "שיתוף הפעולה בין מטה כחול-לבן ו- ShoppingIL ביוזמת Google להקמת מתחם ייעודי כחול-לבן ליצרני אופנה ישראלים, הינו נדבך חשוב נוסף למאמצים המושקעים על ידי משרד הכלכלה והתעשייה לסיוע ליצרני האופנה לקדם עסקיהם, למכור יותר ולעבור לצמיחה וגידול למרות התחרות הרבה. אני מזמין את ציבור הצרכנים להיכנס למתחם כחול-לבן ב- ShoppingIL ב- 7-8 לנובמבר, לרכוש ממיטב האופנה הישראלית תוצרת הארץ, ליהנות ממבצעים והנחות ייעודיים לחגיגת הקניות המיוחדת הזו ובכך לסייע לנו לחזק ולפתח את תעשיית הטקסטיל והאופנה בישראל."

נעמה קאופמן-פס, משנה למנכ"ל ויו"ר מטה כחול-לבן במשרד הכלכלה והתעשייה: "אין ספק שמהלך זה אשר קודם על ידי מטה כחול-לבן במשרד הכלכלה והתעשייה בשיתוף עם פלטפורמת ShoppingIL ביוזמת Google ואשר אליו הצטרפו עשרות יצרני אופנה ישראלים ומאות מוצרים, יגדיל משמעותית רכש מוצרי טקסטיל ואופנה כחול-לבן על ידי הציבור. משרד הכלכלה והתעשייה ימשיך לתמוך ולקדם תעשיה ישראלית כחול-לבן בכל האמצעים הקיימים ולשתף את הציבור במוצרים איכותיים שהם משלנו, לטובת התעשייה הישראלית ולטובת הציבור הרחב."



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il