TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Veeam ו- Exagrid מציעות פתרון סימביוטי מושלם לסביבת עבודה ווירטואלית ופיזית


נטלי קנטור, מנהלת Exagrid ישראל
שתי החברות משתפות פעולה מאז 2016 עם נתח שוק שהולך וגדל בעולם, ובקרוב גם בישראל

בספטמבר, בין חג לחג, נכנסה נטלי קנטור, ותיקת עולם ה- Data Protection, לתפקידה החדש כמנהלת סניף ישראל של Exagrid. קנטור מקימה את הסניף בארץ ובימים אלה עומדת לגייס את העובד השני בחברה – מומחה פריסייל, גם הוא עם ניסיון רב שנים בתחום.


"פתחנו את הסניף בשבועיים האחרונים" היא אומרת בראיון, לקראת כנס Veeam On Tour, שיתקיים ב- 18 לאוקטובר באווניו, בקרית שדה התעופה. שתי החברות משתפות פעולה מאז 2016 עם נתח שוק שהולך וגדל בעולם, ובקרוב גם בישראל.


מה Exagrid עושה וכיצד את מתחברת לחברה?
"החברה מתמקדת בעולמות של גיבוי לדיסק חכם. עם הגידול האקספוננציאלי של המידע אצל הלקוחות ארגונים רואים היום בגיבוי פתרון Comodity, זה מצד אחד, ומצד שני הם לא מצליחים להשתלט על הגידול בנפח המידע, לנהל אותו ולשמור על זמינותו המלאה. הבחירה בדיסק אחסון רגיל וזול לא בהכרח נכונה לעולמות הגיבוי ולכן שוק הPBBA - (Purpose Build Backup Appliance) חזר לצמוח בשנתיים האחרונות.


Exagrid נכנסת לנישה הזאת ונותנת שקט ללקוחות. אנחנו מטמיעים אצל הלקוח רכיב חומרתי אחד – HyperConverged Appliance - מה שמעניק לו בטחון בביצועים ובעלויות, לרבות מוכנות-לעתיד, עם הגידול הצפוי בנפח המידע הארגוני. אותה מכונה יודעת לאחסן פטה בייטים של מידע, ולהתנהג בהתאם לצרכים ולמדיניות האחסון והגיבוי של כל ארגון. למשל, חברות ביטוח חייבות לפי חוק לגבות מידע למשך 25 שנה, ולאפשר לו להיות נגיש וזמין בכל רגע נתון.


 גיבוי כזה כרוך בעלויות גבוהות. הפתרון שלנו תפור לצרכים של חברה שצריכה לשמור על המידע שלה מחודשיים ימים ועד 25 שנה, ומוזיל עלויות בצורה משמעותית. ההוכחה לאמינות הפתרון באה לידי ביטוי באמצעות יותר מ- 11,000 התקנות סביב העולם."


"במישור האישי, חשוב לי לספר כי לקראת הפרישה מ - Dell – EMC חשתי מיצוי של התחום וחשבתי על שינוי כיוון של 180 מעלות. אבל כאשר פנו אלי מ- Exagrid הרגשתי כי יש כאן הזדמנות חד – פעמית, ואת זה אני אומרת בתור מי שעבדה אצל היצרנים הגדולים ביותר בתחום. עכשיו המטרה שלי היא להדביק את הלקוחות הישראלים בהתלהבות שלי."


אז מה אופי השת"פ הטכנולוגי עם Veeam?
"החומרה של Exagrid לגיבוי ואחסון בשילוב עם Veeam® Availability Suite™ כאילו נולדו לשתף פעולה זו עם זו, ומציעות פתרון סימביוטי קלאסי ומושלם לסביבות העבודה הווירטואלית והפיזיות שעדיין קיימות וקריטיות בארגונים בינוניים וגדולים. יחד הן מספקות פתרון גיבוי סקלבילי ומשתלם כלכלית שמתרומם הרבה מעבר לביצועים וליכולות של הפתרונות המתחרים בתחום של הגנת-מידע-מבוססת–דיסק. הפתרון המשולב מאפשר לחברות להגיע ליעילות גבוהה מאד במימוש יכולות הגיבוי, השחזור וההתאוששות מאסון, וכך גם לתרום משמעותית להישגים העסקיים של הארגון."


איפה Exagrid עומדת היום ומה היעדים שלכם לגבי השוק הישראלי?
"Exagrid הוקמה ב- 2004 והיא רושמת גידול של 30% בשנה, בחברה למעלה מ- 500 עובדים ויש לה סניפים ביותר מ- 40 מדינות. בישראל יש לנו כבר כ- 10 לקוחות, הודות ל- TeraSky, שותפה עסקית של Exagrid, וזאת עוד לפני הקמת הסניף המקומי.


הגדולה של Exagrid טמונה בפשטות ובגמישות של הפתרון, ממש כמו בפתרון של Veeam. ההתקנה שלנו פשוטה והלקוח יכול לעשות זאת בעצמו, הטכנולוגיה מוכחת, העלויות מובטחות, כולל התחשבות בגידולים עתידיים ושינויים צפויים ובלתי-צפויים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il