TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הישג משמעותי נוסף לאקסלרטור הימי theDOCK


האקסלרטור הימי theDOCK
חתם על הסכם שיתוף פעולה עם DSV, מספקיות השילוח והלוגיסטיקה המובילות בעולם

theDOCK מרכז החדשנות הישראלי והאקסלרטור הראשון בארץ לתחום טכנולוגיות נמל, ספנות ולוגיסטיקה, ממשיך לקדם שיתופי פעולה עם החברות המובילות בעולם. theDOCK חתמה עלם הסכם שיתוף פעולה עם DSV - אחת מספקיות השילוח והלוגיסטיקה המובילות בעולם שבסיסה בדנמרק. DSV פעילה ב – 80 מדינות ומעסיקה 45,000 עובדים.


החברה מספקת שירותי שילוח באוויר, בים וביבשה וכן אחסנה. בכך, מצטרפת DSV לחברות ענק נוספות שמשתפות פעולה עם theDOCK כדוגמת מארסק, וורציליה, לויד'ס רג'יסטר ואחרות. שיתוף הפעולה יסייע ל-DSV להיכנס לאקוסיסטם החדשני, הייחודי והיצירתי של ישראל ולאתר סטרטאפים הרלוונטיים לתחום השילוח והלוגיסטיקה. theDOCK מקשרת בין שותפיה העסקיים הגלובליים לבין יזמים יצירתיים בישראל, ומכסה את כל תת-תחומי הפעילות כדוגמת שילוח והובלה, קלאסיפיקציה, לוגיסטיקה ועוד.



theDOCK הוקמה בתחילת 2017 ע"י חנן כרמלי וניר גרצמן, יוצאי חיל הים ובעלי ניסיון בעולמות ההייטק הישראלי. לאחרונה השיקהtheDOCK את מחזור האקסלרציה הראשון בישראל של סטארט-אפים המפתחים טכנולוגיות לעולם הספנות הנמלים והלוגיסטיקה הימית.


ניר גרצמן, מייסד וסמנכ"ל תפעול: "שותפות עם DSV תצעיד אותנו קדימה בכל עולם התוכן של השילוח. אם עד כה עסקנו בנמלים, לוגיסטיקה וספנות הרי שכעת נעסוק גם בצרכים של עולם ההובלה. כבר היום יש סטארטאפים רבים עם רעיונות בתחומי הביג דאטה, בלוקצ'יין ו – IoT. DSV כשותף גלובלי תוכל לתת ערך עצום לסטארטאפים המקומיים ויחד למצוא פתרונות רלוונטיים לאתגרים העומדים בפנינו".


אופיר ברונחיים, מנהל החדשות DSV ישראל: "הרבה פעמים סטארט-אפים נופלים בגלל ששרשרת האספקה וההפצה של המוצרים החדשים והטובים שלהם לא מקבלים יחס ראוי. DSV תהיה חברת ההובלה והלוגיסטיקה שתציע חליפה מותאמת לצרכי הלוגיסטיקה של הסטארט-אפים. הרעיון הוא לסייע להם לגדול וכשיגדלו להיות ספק הלוגיסטיקה שלהם מבחירה. שיתוף הפעולה שלנו עם theDOCK תומך באסטרטגיית החדשנות הפתוחה שלנו ותסייע לנו להרחיב את מעגל השירותים ללקוחותינו".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il