TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אלגומייזר מודיעה על שימוש בטכנולוגיית הוידאו של Viewbix בתכנית ריאליטי מפורסמת


אלגומייזר

חברת אלגומייזר מודיעה היום כי חברת Viewbix, אשר פיתחה ומשווקת טכנולוגיית וידאו אינטרקטיבית ונרכשה לאחרונה על ידי החברה, סיימה בהצלחה פיילוט טכנולוגי בתשלום, לעונת שידורים של תכנית ריאליטי מפורסמת. במסגרת הפיילוט נעשה שימוש בטכנולוגיית הוידאו האינטרקטיבי של  Viewbix. Viewbix  נמצאת בשלבי מו"מ להיקף ההתקשרות עם הלקוח (אחד מערוצי הטלויזיה המובילים בישראל), אשר ביקש הצעת מחיר להטמעת הטכנולוגיה בעונות נוספות של התכנית ואף לתכניות נוספות המשודרות בערוץ. להערכת החברה היקף שיתוף הפעולה יוסיף להכנסות הקבוצה מאות אלפי שקלים בשנה, מרשיונות שימוש בתוכנה (שיעור הרווחיות בתחום רשיונות תוכנה הינו גבוה ביותר).


Viewbix פיתחה ומשווקת פלטפורמת וידאו אינטראקטיבית הכוללת יכולות אינטרקטיביות מתקדמות ומכילה, בנוסף, חבילת ניתוח נתונים המאפשרת לחברות להשיא את יכולתן להניב החזר השקעה (ROI – Return of Investment) משמעותי, לאסוף מידע פרטני ולנתח ולהבין את האפקטיביות הן של וידאו חי והן של וידאו מוקלט.


פתרון הוידאו האינטראקטיבי בשידור חי, אשר הושק לאחרונה על ידי Viewbix נוסה בהצלחה בתוכנית ריאליטי, מהמפורסמות בעולם, באחת מתחנות הטלויזיה המובילות. השימוש בטכנולוגיה של Viewbix הציג עלייה של מעל ל- 500% בביצועי הוידאו לעומת סרטונים רגילים ללא אינטראקציה מוטמעת.


בנוסף לזאת, בהיותה של Viewbix חלוצה במרחב הווידאו האינטראקטיבי ואחרי מדידה וניתוח של מיליוני אינטראקציות של משתמשים, ניתן לומר כי השימוש היעיל ביותר של וידאו אינטראקטיבי הוא בשילוב עם חבילת ניתוח עשירה שמנתחת בצורה חכמה את התנהגות המשתמש וממנפת את הנתונים כדי לייצר שינויים בזמן אמת, לאלמנטים אינטראקטיביים בסרטון ולמקסם את היעדים העסקיים תוך שינוי חווית המשתמש.

נועם בנד, מנכ"ל אלגומייזר, ציין " השילוב של הניסיון הרב שנצבר באלגומייזר, במתן פתרונות למעורבות המשתמש, ניתוח נתונים תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות לרבות אינטיליגנציה מלאכותית, בשילוב עם המומחיות הטכנית העמוקה של Viewbix בסרטונים אינטראקטיביים, מציב באופן מושלם את קבוצת אלגומייזר לספק מגוון מלא של שירותים ופתרונות בתחום הוידיאו, ללקוחות נוכחיים ועתידיים. חלקן של טכנולוגיות וידיאו אינטרקטיביות בשוק הפרסום הדיגיטלי, הולך וגדל, בעיקר לאור האפקטיביות שלהן וה-ROI הגבוה שניתן להפיק מהן. האטרקטיביות של התחום, זכתה בשבוע שעבר לחיזוק משמעותי לנוכח הפירסום כי חברת Walmart תשקיע כ- 250 מיליון דולר בסטארט-אפ ישראלי שפיתח טכנולוגיית וידאו אינטרקטיבית. הודעה זו מאמתת את חשיבותה ואת השפעתה של טכנולוגיית הוידאו ומספקת חיזוק משמעותי לגבי ערכו של הוידאו האינטראקטיבי."


כיום, השימוש בטכנולוגיה של Viewbix מקיף מספר רב של קטגוריות עסקיות ובתוכן: שירותים פיננסיים, קמעונאות, חינוך ומגזר הטכנולוגיה ומראים עלייה של מעל 50% באפקטיביות הסרטונים תוך יתרון של אגירת נתונים, ושימוש בפתרון ניתוח נתונים בזמן אמת של Viewbix.


בשנה האחרונה, התפתח שוק הוידאו בצורה משמעותית; לפי חברת המחקר eMarketer, בשנת 2018 יחול גידול של כ- 30% בהוצאה על פרסום בוידאו, אשר יהווה כ- 25% מסך ההוצאה הדיגיטלית על פרסום בארה"ב (כ- 28 מיליארד דולר) . אחד הגורמים העיקריים מאחורי צמיחה זו היא האפקטיביות של השימוש בוידאו ביצירת Engagement (מעורבות/התעסקות/משיכה). חברת Adobe העולמית דיווחה כי למעלה מ-50% מהמשווקים המקצועיים ברחבי העולם ציינו כי הוידאו הינו סוג התוכן השיווקי בעל ה- ROI הגבוה ביותר .


וידאו אינטראקטיבי, בפרט, הוכח להיות אחת הדרכים, אם לא הדרך היעילה ביותר, להשיג ROI חיובי, הן עבור וידאו חי (שידורים חיים) והן עבור וידאו מוקלט וערוך מראש.


רכישת Viewbix הינה חלק מאסטרטגית החברה להעמקת נוכחותה בתחום והרחבת סל פתרונותיה, על ידי רכישת חברות בתחומי פעילות של צמיחה גבוהה. השקעתה של Walmart מחזקת ומספקת אימות נוסף לבחירתה של אלגומייזר בהשקעה בתחום הוידיאו האינטרקטיבי.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il