TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סיגניה, חברת טכנולוגיה ייעוץ ותגובה למתקפות סייבר מקבוצת הסייבר Team8, נרכשת ע״י טמסק


סיגניה
סיגניה פועלת מול הנהלות, דירקטוריונים, וצוותי מערכות מידע בחברות בשורה הראשונה בעולם

סיגניה תמשיך לתפקד כחברה עצמאית ומתכננת להמשיך בגיוס עובדים ובהשקעה בטכנולוגיה, תוך המשך ביסוסה כמובילה עולמית בייעוץ ותגובה למתקפות סייבר

סיגניה (Sygnia), חברת טכנולוגיה ושירותים בתחום הסייבר המספקת ייעוץ ותגובה למתקפות סייבר, שנוסדה במסגרת פלטפורמת מחקר וייזום חברות הסייבר Team8, מודיעה כי היא תירכש ע״י טמאסק, חברת ההשקעות הבינ"ל המנוהלת מסינגפור. תהליך הרכישה כפוף לתנאי הסגירה המקובלים.

סיגניה תמשיך לפעול כחברה עצמאית תוך שיתוף פעולה עם חברות טמאסק מסביב לעולם. עם הרכישה, סיגניה תגדיל את מצבת כוח האדם שלה בישראל ובעולם, תוך המשך בנייתה כמובילה עולמית בייעוץ ושירותי תגובה למתקפות סייבר.

סיגניה מסייעת לחברות לבנות עמידות בפני מתקפות סייבר וכן להגיב ולהביס מתקפות סייבר מורכבות ברשתותיהן. מאז הקמתה החברה הגיבה למתקפות סייבר רבות עצימות וביססה עצמה כחברת ייעוץ מובילה להנהלות, דירקטוריונים, ומערכים טכנולוגיים בחברות בשורה הראשונה בעולם, לרבות חברות Fortune 100. סיגניה עובדת עם חברות במגוון תעשיות, כולל בתחומי הפיננסים, התקשורת, הלוגיסטיקה, הטכנולוגיה, המשפטים, פארמה, טלקום, ייצור וקמעונאות.

שחר לוי, מייסד ומנכ״ל החברה, ימשיך להוביל את סיגניה לאחר הרכישה. נדב צפריר, מפקד 8200 לשעבר ומנכ״ל Team8, ימשיך לכהן כיו״ר הדירקטוריון של סיגניה, ואריאל סמולר ועמי קור, מייסדים-שותפים נוספים ימשיכו בתפקידי מפתח בחברה.

״ההצטרפות לטמאסק תחזק את יכולותינו לספק לארגונים תמיכה אסטרטגית בהתמודדות עם האתגר המתעצם בתחום הסייבר, ותאפשר לנו להאיץ בנייה של יכולות״, אמר שחר לוי, מייסד ומנכ״ל סיגניה. ״אני גאה ביותר באנשים שלנו, שהפכו את החברה הזו למה שהיא כיום. סיגניה תשמר את מחויבותה לסטנדרטים הגבוהים ביותר של מצוינות מקצועית, מיקוד בלקוחות, החלטיות ומהירות.״

סיגניה נוסדה ב-2015 כחלק מ-Team8. סיגניה היא אחת מארבע חברות שהוקמו והוכרזו ע״י Team8, לצד ארבע חברות נוספות שטרם הוכרזו. זהו האקזיט הראשון ל-Team8, שהוקמה ב-2014 וגייסה 42 מיליון דולר ממשקיעים מהשורה הראשונה בעולם, לרבות מיקרוסופט, סיסקו, קוואלקום ו-AT&T, לפעילות מחקר, ייזום והקמה של חברות פורצות דרך.

״סיגניה בנתה שילוב רב עוצמה של עומק מקצועי, מתודולוגיות, טכנולוגיות ותרבות של מצוינות - הדרושים להתמודדות עם המורכבות הגוברת של איומי הסייבר״, אמר נדב צפריר, מפקד 8200 לשעבר, מנכ״ל Team8 ויו״ר סיגניה. ״Team8 תישאר מחויבת להצלחתה של סיגניה גם בחלוף הרכישה ותמשיך לעבוד איתה בשיתוף פעולה קרוב״.

סיגניה מיישמת עליונות טכנולוגית, אמנות מערכתית של לחימה במתקפות סייבר, ניתוח דאטה, וגישה השמה דגש על יעדיהן העסקיים של החברות עמן היא פועלת - כדי לאפשר לארגונים להצטיין בעידן הסייבר. החברה היא חברה היברידית, המספקת שירותים לצד פיתוח טכנולוגיות המאפשרות ביסוס יתרון בהתמודדות עם תקיפות מורכבות.

סיגניה מתבססת על צוות מומחים מהשורה הראשונה בעולם, בעל רקע משולב - צבאי ותעשייתי. היא מגייסת הן יוצאי יחידות המודיעין ויחידות טכנולוגיות במערכת הבטחון, והן בעלי נסיון רחב בחברות טכנולוגיות בתחומי הסייבר בארץ ובעולם.

אודות סיגניה
סיגניה היא חברה מובילה לייעוץ באבטחת סייבר ותגובה לאירועי סייבר, המסייעת לארגונים לבנות את חוסן מפני מתקפות סייבר, להבין ולהביס מתקפות ברשתותיהם. סיגניה מיישמת עליונות טכנולוגית, ניסיון בלוחמה דיגיטלית, ודגש על יעדי הביצועים העסקיים של החברות עמן היא עובדת, כדי לאפשר לארגונים להצטיין בעידן הסייבר. החברה משמשת כגוף הייעוץ וכספק השירותים של מערכי טכנולוגיה ובטחון מידע, הנהלות בכירות ודירקטוריונים של חברות מובילות ברחבי העולם, לרבות חברות מרשימת ה-Fortune 100.

למידע נוסף אודות סיגניה, www.sygnia.co

אודות Team8

Team8 הינה פלטפורמה ייחודית למחקר, ייזום והקמת חברות סייבר פורצות דרך בישראל. תהליך החדשנות של Team8 כולל קבוצת מחקר בעלת ידע מעמיק בהגנה והתקפה בסייבר, יכולות פיתוח טכנולוגי מתקדמות, רשת לקוחות ושותפים ברחבי העולם ויכולת גיוס טאלנטים. 8Team נוסדה ב-2014 ע"י נדב צפריר (לשעבר מפקד 8200), ישראל גרימברג ולירן גרינברג, ובין המשקיעים בה: מיקרוסופט, סיסקו, AT&T, Accenture, נוקיה, Temasek, Bessemer Venture Partners, ו-Innovation Endeavors.

למידע נוסף אודות Team8, www.team8.vc

אודות טמאסק

טמאסק, שנוסדה ב 1974, הינה חברת השקעות גלובאלית המנוהלת מסינגפור. החברה נתמכת ע"י רשת של משרדים ברחבי העולם, ובבעלותה פרוטפוליו חברות בהיקף של 235 מליארד דולר (308 מילארד דולר סינגפורי), עם חשיפה רחבה לסינגפור ואסיה. מדובר באחת מהקרנות המובילות בעולם. אסטרטגית ההשקעה של טמאסק מאפשרת לה למנף הזדמנויות בסקטורים בהן היא משקיעה במתכונת המיועדת לבנות עולם טוב חכם ומחובר יותר.

למידע נוסף אודות טמאסק, www.temasek.com.sg


את סיגניה ייצגו עורכי הדין יאיר גבע ואבירם חזק ממשרד הרצוג ואת Team8 ייצגו עורכות הדין מירי שליט ואפרת זיו ממשרד מיתר ליקוורניק גבע לשם טל ושות'. את Temasek ייצגוCleary Gottlieb ועו"ד אשוק צ'נדרשיקר ממשרד גולדפרב



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il