TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מלונות פתאל ורשת בתי המלון פנדוקס רוכשות את מלון היוקרה מידלנד מנצ'סטר בתמורה לכ – 115 מיליון ליש"ט


מלון היוקרה מידלנד מנצ'סטר
חלקה של פתאל בעסקה עומד על כ- 14 מיליון ליש"ט

במסגרת ההסכם פתאל תשכור את המלון לתקופה של 35 שנים


עם השלמת העסקה תחזיק פתאל ב- 44 בתי מלון באי הבריטי ובאירלנד הכוללים 9,309 חדרים. A
דוד פתאל יו"ר הדירקטוריון ומנכ"ל פתאל החזקות - " מלון מידלנד מנצ'סטר הינו אייקון בעולם התיירות , הוא אחד מבתי המלון הטובים באנגליה והוא יהווה תוספת משמעותית לפורטפוליו הנכסים של קבוצת פתאל באי הבריטי, שיכלול עם השלמת העסקה 9,309 חדרים ב-44 בתי מלון.


המלון שנפתח בשנת 1903 בארכיטקטורה מרהיבה בסגנון ויקטוריאני ממוקם במרכז מנצ'סטר, הנחשבת לעיר התיירות השנייה בגודלה באנגליה והוא סמוך לאטרקציות תיירות רבות ונוף מרהיב. בכוונתנו להמשיך ולהשביח את המלון באמצעות ניהול מקצועי והגדלת מספר החדרים במלון. כידוע, שיתוף הפעולה של פתאל עם רשת פנדוקס הינו משמעותי ורחב וכולל 38 בתי מלון בגרמניה, באי הבריטי ובאירלנד. אנו נמשיך בתכניתנו האסטרטגית להעמקת אחיזתנו במדינות בהם אנו פועלים, בהן יש לרשת חברות ניהול עצמאיות האמונות על תפעול ואחזקה אופטימליים של בתי המלון".


פתאל החזקות, שהינה רשת בתי המלון הגדולה בישראל , הכוללת 186 בתי מלון בארץ ובחו"ל (כולל מלונות בהקמה) מודיעה הבוקר, כי חתמה יחד עם רשת פנדוקס, על הסכם לרכישת מלון מידלנד מנצ'סטר היוקרתי בתמורה לכ- 115 מיליון ליש"ט, מתוכה חלקה של פתאל מסתכם בכ- 14 מיליון ליש"ט. במסגרת ההסכם פתאל תשכור ותנהל את בית המלון לתקופה של 35 שנה. בנוסף, ישקיעו שתי החברות כ- 11 מיליון ליש"ט בהשבחת המלון, שתכלול בניית חדרים חדשים נוספים. החברה מציינת כי בכוונתה לממן את העסקה ממקורותיה העצמיים וכי השלמת העסקה צפויה להתקיים ברבעון הרביעי של השנה.


מלון מידלנד מנצ'סטר היוקרתי נפתח בשנת 1903 ונחשב לאייקון בעולם התיירות. המלון בעל 4 כוכבים סופיריור ולו ארכיטקטורה מרהיבה בסגנון ויקטוריאני. המלון עטור הפרסים כולל 312 חדרי מלון, 12 חדרי ישיבות (כאשר הגדול ביניהם יכול להכיל כ- 700 איש), חדר כושר, 4 מסעדות וספא. מיקום המלון בליבה של מנצ'סטר ובסמוך למוקדי התיירות המובילים, הפך אותו לאחד מבתי המלון האטרקטיביים באנגליה. למלון היסטוריה עשירה: צ'ארלס רולס והנרי רויס נפגשו במלון והחליטו להקים את חברת הרכב רולס רויס והמלכה אליזבט התארחה בו. העיר מנצ'סטר, נחשבת לעיר התיירות השנייה בגודלה באנגליה ומציעה למטיילים בה מגוון של אטרקציות , תרבות, כדורגל, קולנרייה וחיי לילה. בשנת 2017 עברו בשדה התעופה של העיר 28 מיליון נוסעים.


רכישה זו הינה המשך לשיתוף פעולה רחב של פתאל עם רשת בתי המלון פנדוקס, הכולל 38 בתי מלון בגרמניה, באי הבריטי ובאירלנד. בשנת 2015 התקשרה פתאל עם פנדוקס בהסכם מכירה והשכרה (Sale and Lease Back) של 18 מלונות בגרמניה ובשנה שעברה התקשרו הצדדים בעסקת המלונות הגדולה ביותר באירופה במסגרתה רכשה פתאל את ההשכרה והניהול של 36 בתי מלון JURYS INN (מתוכם 20 בבעלות פנדוקס).

בחודש אוגסט השנה פרסמה החברה את דוחותיה הכספיים לרבעון השני של שנת 2018 מהם עולה כי פתאל החזקות מציגה איתנות פיננסית. הכנסות החברה ברבעון השני של השנה עלו בכ- 33% לכ- 853.9 מיליון שקל. הרווח הנקי זינק בכ- 51% לכ- 94.7 מיליון שקל. הונה העצמי של הקבוצה הסתכם נכון ליום 30 ליוני 2018 בכ-2.87 מיליארד שקל והוא מהווה כ-38% מסך מאזן החברה. רכושה הקבוע של החברה הסתכם בסוף הרבעון השני של שנת 2018 בכ- 3.8 מיליארד שקל ובקופתה מזומנים שווי מזומנים וניירות ערך בהיקף של כ- 1.1 מיליארד שקל.


רשת מלונות פתאל, בבעלות משפחת פתאל (72.1%), הוקמה על ידי דוד פתאל בשנת 1998 והיא מתמחה באמצעות תאגידים המוחזקים על ידה, בהחזקה, תפעול, שכירות וניהול מלונות בישראל ואירופה וכן ברכישה והקמה של מלונות חדשים. הרשת מונה כיום כ- 36,000 חדרים ב- 187 בתי מלון ב- 17 מדינות. הרשת שהינה הגדולה בישראל ומנוהלת על ידי אביה מזרחי מגן, מונה 40 בתי מלון, מתוכם 23 בבעלות מלאה או חלקית, 11 בשכירות ו-6 בניהול. מותגי הרשת הינם לאונרדו LEONARDO, יו U , הרודס HERODS , NYX ורוטשילד 22.


באירופה מנוהלת הרשת על ידי דני רוג'ר והיא כוללת 147 בתי מלון , מתוכם 51 בבעלות מלאה או חלקית, 91 בשכירות ו-5 בניהול. המלונות ממוקמים במדינות: גרמניה, בריטניה (לרבות אנגליה, סקוטלנד, ווילס וצפון אירלנד), אירלנד, ספרד, בלגיה, איטליה, קפריסין, צ'כיה, הולנד, שוויץ, פולין, הונגריה ואוסטריה. ריכוז המלונות הגדול ביותר של הרשת נמצא בגרמניה, בה מחזיקה הרשת 63 בתי מלון, ואזור בריטניה ואירלנד נחשב לאזור בו ריכוז מלונות הרשת השני בגודלו באירופה, בה מחזיקה הרשת 44 בתי מלון.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il