TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

איתי ברדה, מנכ"ל הלמן-אלדובי גמל ופנסיה


הלמן אלדובי לוגו
אין שום סיבה שהציבור ישלם יותר - החלטנו להוריד את דמי הניהול מהצבירה ב- 50% למינימום האפשרי: 0.05%
"הכדור עכשיו בידיים של הציבור – אני קורא לשניים וחצי מליון העובדים המשלמים כיום דמי ניהול מקסימליים לקחת אחריות על עתידם הפנסיוני, להפסיק לשלם פי ארבע ולדרוש ממעסיקיהם לעבור לקרנות שנבחרו להוביל את הרפורמה של האוצר"

"אנו שמחים להיכלל בין ארבעת הגופים שנבחרו ליישם את רפורמת הפנסיה של שר האוצר כחלון" כך אומר היום איתי ברדה, מנכ"ל הלמן-אלדובי גמל ופנסיה בעקבות הכרזת משרד האוצר על הגופים שזכו במכרז הפנסיה של האוצר. לדבריו, למרות שהאוצר קבע כי דמי הניהול של בית ההשקעות יהיו הנמוכים ביותר ויעמדו על 1.49% ו-0.1% מהצבירה, בית ההשקעות החליט להוריד מיידית ב-50% את דמי הניהול מהצבירה לציבור ולהעמידם על המינימום המותר של 0.05% בלבד מהצבירה. לדבריו, בית ההשקעות הגיש במכרז הצעה לדמי ניהול נמוכים ואין כל סיבה להעלות את דמי הניהול לחוסכים ברפורמה הנוכחית לעומת הרפורמה החדשה.

"מדובר ברפורמה גדולה יותר מרפורמת הסלולאר אותה הוביל השר כחלון. בעוד שמהפיכת הסלולאר חסכה לציבור כמה מאות שקלים בחשבון החודשי, מהפיכת הפנסיה תוסיף לכשניים וחצי מליון חוסכים לפנסיה סכומים שיכולים להגיע עד לכ- 300,000 שקלים בחיסכון הפנסיוני, רק בזכות הפחתת דמי הניהול ופתיחת השוק לתחרות אמיתית".

לדברי ברדה, קרן הפנסיה היא למעשה מוצר מדף כשההבדלים בין הקרנות השונות הם מזעריים. "לכן" אומר ברדה "אין כל סיבה שהציבור ישלם דמי ניהול גבוהים יותר על מוצר זהה". לדבריו, בשנתיים האחרונות, בהן בית ההשקעות כבר היה חלק מרפורמת הפנסיה של האוצר, הוכח כי ציבור החוסכים יכול ליהנות משירות גבוה ואיכותי גם בדמי ניהול מופחתים. "בכוונתנו להמשיך ולהוביל את מהפיכת המחירים בתחום הפנסיוני וליישם בצורה המיטבית את רפורמת הפנסיה של השר כחלון".

ברדה אומר כי למרות שמדובר ברפורמה המיועדת למעסיקים, לכלל העובדים במשק שמורה הזכות לעבור לקרנות שזכו במכרז. "הכדור עכשיו בידיים של הציבור. מדובר במעבר קל ומהיר במסגרתו הקרנות מחוייבות לקבל את כלל העובדים בישראל. לכן אני קורא לכשניים וחצי מליון מועסקים המשלמים כיום דמי ניהול הגבוהים פי 4 מדמי הניהול החדשים, לקחת אחריות על עתידם הפנסיוני, לדרוש ממעסיקיהם לעבור לקרנות המובילות את הרפורמה וליהנות מתוספת משמעותית בפנסיה".

ברדה מעריך כי כפי שהיה בשנתיים האחרונות, חברות הביטוח ימשיכו לנקוט בכל הליך של הפחדה וסחבת על מנת לשמר את הלקוחות וליהנות מדמי הניהול המופרזים אותם הן גובות וקורא למשרד האוצר ולפיקוח על שוק ההון לוודא כי דבר שכזה לא ימשיך לקרות".





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il