TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מיקרומדיק בהסכם הפצה בסין


זיהוי תאי סרטן באמצעות סל-דיטקסט של מיקרומדיק
החברה חתמה הסכם בלעדי עם מפיץ למוצר לאבחון סרטן שלפוחית השתן

ההסכם הוא צעד חשוב במימוש האסטרטגיה במסחור המוצר לאבחון סרטן שלפוחית השתן בשווקי יעד מרכזיים: ארה"ב, מדינות יעד באירופה, סין והודו
גיא לרנר: "זוהי כניסה ראשונה של מיקרומדיק עם מוצר לאבחון סרטן שלפוחית השתן לסין. רישום המוצר כ-Class I יאפשר לנו חדירה מהירה לשוק הסיני"

מיקרומדיק (ת"א: מקטכ), חברה ישראלית העוסקת בפיתוח ומסחור מוצרי דיאגנוסטיקה חדשניים לאבחון, גילוי מוקדם ומעקב אחר מחלות סרטן, מדווחת כי חתמה על הסכם הפצה בלעדי ראשון בסין, להפצת מוצר החברה לאבחון סרטן שלפוחית השתן במדינה. ההסכם מהווה צעד חשוב במימוש אסטרטגיית החברה למסחר את המוצר לאבחון סרטן שלפוחית השתן בשווקי יעד מרכזיים שהינם ארה"ב, מדינות יעד באירופה, סין והודו.


המפיץ עימו נחתם ההסכם הוא עם Shanghai Gensource Medical Appliances, המשתייך לקבוצת חברות סינית בבעלות משותפת העוסקת בפיתוח, יצור ושיווק מוצרי מעבדה ומוצרים רפואיים ודיאגנוסטיים, אשר כוללת חברות בנות ומפיצי משנה בכ- 25 ערים ברחבי סין, ואשר על לקוחותיה נמנים מעל ל- 8,000 בתי חולים ומרכזים רפואיים בסין.


בעת החתימה על הסכם ההפצה, ביצע המפיץ הזמנה ראשונה של מוצר החברה, וכן התחייב להזמין עד סוף שנת 2019 כמות מינימום, כך שבסך הכל רכש והתחייב לרכוש מוצרי החברה בכ- 500 אלפי ש"ח עד סוף שנת 2019. כמות המינימום למוצר החברה בכל שנה החל משנת 2020 (כולל) תהיה גדולה בלפחות 10% בכל שנה מהשנה שקדמה לה.


כמו כן, התחייב המפיץ לפעול לקבלת כל האישורים הרגולטורים הנדרשים על-פי דין לייבוא, שיווק, מכירה והפצה של מוצר החברה בסין. לאור העובדה שמוצר החברה הינו מוצר בלתי פולשני והאבחון מתבצע במעבדה (IVD), מוצר החברה ירשם על ידי המפיץ ועל חשבונו תוך 4 חודשים מיום חתימת הסכם ההפצה כ- Class I, לפי מדרג מנהל המזון והתרופות הסיני (ה- CFDA).


גיא לרנר, מנכ"ל מיקרומדיק: "אנו שמחים על הסכם הפצה ראשון זה בסין, שוק אסטרטגי משמעותי עבורינו בו מתגלים כל שנה כ-80 אלף מקרים חדשים של סרטן שלפוחית השתן. רישום המוצר על שם המפיץ תחת Class I של ה-CFDA יאפשר לנו להאיץ את רישומו במדינה, ולקבל את האישורים הרגולטוריים הנדרשים לחדירה מהירה לשוק הסיני. אנו ממשיכים במימוש אסטרטגיית המסחור למוצרינו על ידי התקשרות עם מפיצים ושותפים מובילים."


על-פי ידיעת החברה, סרטן שלפוחית השתן מדורג בסין במקום השישי בשכיחותו בקרב גברים החולים בסרטן. האומדנים הנוכחיים מצביעים על כ- 80,000 מקרים חדשים של סרטן שלפוחית השתן בכל שנה וכ- 33,000 מקרי מוות בשנה בסין כתוצאה מסרטן שלפוחית השתן.


מוקדם יותר החודש דיווחה מיקרומדיק על חתימת הסכם הפצה בלעדי עם חטיבת הדיאגנוסטיקה של קבוצת Menarini, חברת תרופות וציוד רפואי איטלקית הפעילה בלמעלה מ-100 מדינות, להפצת מוצר החברה לאבחון סרטן שלפוחית השתן.

אודות סרטן שלפוחית השתן
למיטב ידיעת החברה, סרטן שלפוחית השתן הינו הרביעי בשכיחותו בקרב גברים בעולם וכ-2.7 מיליוני אנשים ברחבי העולם חיים עם היסטוריה של מחלת סרטן שלפוחית השתן. לסרטן זה יש שיעור חזרתיות של כ- 80%, ולפיכך מצריך מעקב וטיפול מתמשך לאורך כל החיים, והוא בין היקרים ביותר לאבחון, מעקב וטיפול, עקב חזרתיותו, על פי נתוני הוצאות לחולה. כמו כן, ולמיטב ידיעת החברה, כ- 202,000 מקרי סרטן שלפוחית השתן חדשים מאובחנים בארה"ב ובאירופה מידי שנה עם קרוב ל- 57,000 מקרי תמותה בשנה, ובסה"כ כ- 3 מיליון בדיקות אבחון לסרטן זה מתבצעות בארה"ב בשנה.

אודות מיקרומדיק
מיקרומדיק טכנולוגיות (ת"א: מקטכ) היא חברה ישראלית העוסקת בפיתוח ומסחור בדיקות חדשניות לאבחון, גילוי מוקדם ומעקב אחר מחלות סרטן עבור צרכי שוק ברורים בשווקים עולמיים וצומחים. טכנולוגיית CellDetect שפיתחה זטיק, חברה מוחזקת בבעלות מלאה של מיקרומדיק, מאפשרת לבצע אבחון של תאים סרטניים ופרה-סרטניים באמצעות צביעתם בצבע ייחודי, לאבחון סרטן שלפוחית השתן באמצעות בדיקת שתן ולאבחון סרטן צוואר הרחם. כיום נמצאת החברה בתהליך פיתוח ואישור מוצר לאבחון סרטן הערמונית באמצעות בדיקת שתן. טכנולוגיית ה- CellDetect נטולת תופעות לוואי וסיכונים, תוצאותיה זמינות תוך שעות ספורות, והיא מבוססת על שימוש בחומרים וציוד הקיימים במעבדות פתולוגיות. החברה פועלת באמצעות שיתופי פעולה אסטרטגיים והסכמי רישוי עם מוסדות מחקר רפואיים ומדעיים מובילים ברחבי העולם, וכן באמצעות פיתוח עצמאי שהיא מבצעת.  www.m-medic.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il