TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בחירות באיגוד המהנדסים לבניה ותשתיות


המהנדס שרון יהודה, מתמודד על יור איגוד המהנדסים. קרדיט צילום-רביב שטיין
"אנחנו לא מחפשים אקזיט, אלא בונים את המדינה", כך אומר המהנדס שרון יהודה, המתמודד לתפקיד יו"ר האיגוד

לקראת סוף חודש אוקטובר (25-30/10) השנה יתקיימו בחירות ליו"ר איגוד המהנדסים לבניה ותשתיות, אשר מתקיימות אחד ל 4 שנים. ב 10 השנים האחרונות כיהן בתפקיד המהנדס דני מריאן. לתפקיד השנה העמידו את מועמדותם 4 מהנדסים ביניהם המהנדס שרון יהודה שהינו בין הבודדים בארץ להם יש גם תואר מהנדס מבנים העוסק בתכנון –קונסטרוקטור, ואף תואר מהנדס מכונות.


שרון יהודה התייחס לבחירות הקרובות ומסר: "אין ספק שהבחירות השנה משמעותיות מכיוון שיש מספר נושאים בוערים על שולחן העבודה של כל מי שעוסק בבניה בישראל. אנחנו בניגוד לתחום ההייטק לא מחפשים אקזיט, אלא אנחנו בונים את המדינה וצריכים להתמודד לא עם מי שטס לרילוקיישן לעשות עוד ועוד כסף, אלא אנחנו נשארים פה לתת פתרונות לחיי היום יום האזרחיים והתקינים של המדינה. הסוגיות הבוערות שיש לשנס מותניים ולפתור אותן, הן קודם כל סוגיית המיגון של המבנים בסביבת מלחמה.


לדוגמא, אם פעם מה שהגן עלינו היה מקלט ציבורי, ואז עברנו מקלט בבניין ומשם לחדרים מוגנים שעשו עבודה מצוינת אבל עדיין שאר הבית היה חשוף, הרי שהיום הדבר הבא הוא בניה של קומה שלמה ממוגנת או בית שלם מוגן כדי לשפר את הבטיחות ואת איכות החיים. בנוסף, סוגיית תאונות העבודה באתרי בניה דורשת שינויי חקיקה ותקינה, אחרת שום דבר לא ישתנה וכל זמן מה נשמע על פועל שנפצע או נהרג.


גם סוגיית היערכות לרעידות אדמה בישראל חייבת להיעשות עבודה יותר אינטנסיבית. נעשתה עבודה בה הייתי שותף כמומחה לרעידות אדמה בועדה הטכנית של ועדת ההיגוי להיערכות ישראל לרעידות אדמה. חשוב שתימשך עבודת ההכנה של חיזוק מבנים שנבנו טרם 1980 בישראל. ראינו גם בישראל ובוודאי בעולם, שרעידת אדמה יכולה להיות הרסנית היכן שהתשתיות המבניות אינן מותאמות לכך. יש עוד לא מעט נושאים שעל סדר יומם של המהנדסים בישראל שיש לעגן בחוק כדי שכל התחום יתקדם ואיתו איכות חייהם ובטיחותו של הציבור בישראל".

שרון יהודה, 42, נשוי +3, בעל משרד תכנון מבנים "י.שרון מהנדסים" הנותן שירותי הנדסה מגוונים כגון: תכן קונסטרוקציות מבנים, תכן עמידות מבנים ברעידת אדמה, אנליזות מבנים, בקרת תכנון וביצוע, שירותי OE ופיקוח עליון. בשל ייחודיות משילוב המקצועות שלוכמהנדס בניה אזרחית וכמהנדס מכונות, הוא היה מעורב בפרויקטי בניה כגון תחנות כח ועוד. הוא אף מרצה באוני' אריאל ובמסגרת מילואים הוא פעיל בפיקוד העורף במערך מיגון וחילוץ היערכות והדרכה.

מהנדסי הבניה והתשתיות בישראל מה שנהוג לכנות "מהנדס אזרחי" מתחלקים בחלוקה זו לפי התחומים הנ"ל: בין 10-15 אחוז עוסקים בתכנון (קונסטרוקטור), ושווה מתחלקים במקצועות נוספים
- ניהול פרויקטים, ביצוע והקמה, ופיקוח על הבניה. סה"כ חברים באיגוד כ 4500 מהנדסים כאשר סה"כ מספר המהנדסים האזרחיים בישראל גבוה יותר.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il