TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מנרב זכתה בשני מכרזי ביצוע בהיקף כולל של כ- 318 מיליון שקל


מנרב
תקים מעונות סטודנטים באוניברסיטת בן גוריון בתמורה לכ-188 מיליון שקל; בנוסף, תבנה עבור מכון ויצמן ואפריקה נכסים קמפוס בפארק המדע בנס ציונה, בתמורה לכ- 130 מיליון שקל

קבוצת מנרב ממשיכה להרחיב את פעילותה בתחומי הבנייה והניהול ההנדסי. החברה דיווחה היום כי חברת-הבת מנרב הנדסה ובניין (מוחזקת ב 100%), זכתה בשני מכרזי ביצוע בתמורה כוללת של כ- 318 מיליון שקל.


החברה תקים עבור אוניברסיטת בן גוריון בנגב מעונות סטודנטים, בהיקף של 580 יחידות דיור שיבנו ב- 14 מבנים בני 5 קומות כל אחד, בשטח כולל של כ- 33 אלף מ"ר וזאת בתמורה כוללת של כ-188 מיליון שקל. הפרויקט יכלול גם ביצוע עבודות תשתית, פיתוח והקמת שטחי מסחר נלווים. משך ביצוע העבודות הינו כשנתיים וחצי ממועד קבלת היתר הבניה.


יצוין כי זהו איננו פרויקט המעונות הראשון אותו מבצעת החברה. לפני כשנה החלה מנרב הנדסה בהקמת מעונות הסטודנטים במרכז הבינתחומי בהרצליה, פרויקט הכולל 750 חדרים ב- 3 מגדלים בני 13 קומות, וכן בהקמת מעונות סטודנטים נוספים בבעלות פרטית בבאר-שבע.


בנוסף, דווחה כי תקים קמפוס משרדים ותעשייה עבור החברות אפריקה נכסים ומכון ויצמן, בפארק ויצמן למדע בנס ציונה, בשטח בנוי של כ- 16 אלף מ"ר, וכן חניון תת קרקעי בשני מפלסים בשטח של כ- 28 אלף מ"ר, זאת בתמורה לכ- 130 מיליון שקל. משך הקמת הקמפוס צפוי להיארך כשנתיים וחצי.


להערכת מנרב, שיעור הרווח הצפוי משני הפרויקטים, דומה לשיעורי הרווח לפיהם החברה נוהגת לתמחר פרויקטים לביצוע עבודות קבלניות. בשנה האחרונה, ביצעה קבוצת מנרב שינויים ארגוניים וניהוליים במגזר הביצוע אשר מניבים פירות מהותיים לחברה ומתבטאים במעבר המגזר לרווח למחצית הראשונה של 2018. כמו כן, מתחילת 2018 נכנס לחברה צבר פרויקטים מסקטור הביצוע בהיקף כולל של כ- 750 מיליון שקל.
ממנרב נמסר: "אנו שמחים על הזכייה בפרויקטים. בימים אלה אנחנו מתמודדים על מספר פרויקטים משמעותיים נוספים, בהם יש לחברה יתרון יחסי, במטרה להמשיך ולצמוח וכן לשמור על מיצובה של מנרב כשחקן מוביל בענף".


חברת מנרב אחזקות נוסדה בשנת 1969 על ידי אברהם קוזניצקי, המכהן כיו"ר החברה. עיקר פעילותה של החברה הינה בענף הנדל"ן על תחומיו השונים: ייזום פרויקטים לבנייה למגורים (באמצעות חברת הבת הציבורית מנרב פרויקטים); זכיינות בשיטת ;B.O.T ביצוע עבודות קבלניות לבנייה ותשתיות במגזר הציבורי, העסקי והפרטי, השכרה וניהול נכסים מניבים, וכן פעילות נדל"ן יזמי ומניב בארה"ב. פיני דקל משמש כמנכ"ל החברה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il