TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אנדרסן גלובל ממשיכה את ההתרחבות בדרום אמריקה באמצעות BKM Berkemeyer


אנדרסן גלובל
BKM Berkemeyer שהוקמה ב-1951 ועומד בראשה השותף המנהל הוגו ברקמייר מספקת פתרונות משפטיים ללקוחות מקומיים ובינ"ל

אנדרסן גלובל מודיעה על צמיחה נוספת בדרום אמריקה עם החתימה על הסכם לשיתוף פעולה עם BKM Berkemeyer, אחת מחברות עורכי הדין הכי ותיקות וגדולות בפרגוואי. עם שני מקומות בעיר בירה אסונסיון, לחברה יש כוח אדם של קרוב ל-150 אנשי מקצוע, כולל עשרה שותפים ויותר מ-60 עורכי דין.


BKM Berkemeyer שהוקמה ב-1951 ועומד בראשה השותף המנהל הוגו ברקמייר מספקת פתרונות משפטיים ללקוחות מקומיים ובינ"ל. החברה מספקת ייעוץ בכל תחומי המשפט, כולל עסקים וחברות, מיסים, ליטיגציה, סביבה, עבודה וקניין רוחני, עם מומחיות בולטת בעסקאות ועניינים עסקיים בינ"ל. BKM Berkemeyer גם מתמחה במיזוגים ורכישות, מיזמים משותפים, השקעות חוץ, תשתיות, מימון פרויקטים ועסקאות פיננסיות, וגם מייעצת בנושאים שקשורים לפרויקטי אנרגיה, מים ותקשורת.


הוגו ברקמייר אמר: "ההתמקדות שלנו ב-BKM Berkemeyer היא לספק פתרונות גמישים ויעילים ללקוחות, ואנחנו מתגאים ביכולת שלנו למלא את הצרכים שלהם ולעלות על הציפיות בעקביות. אנחנו נרגשים לשתף פעולה עם אנדרסן גלובל כי זה יאפשר לנו להשתמש יותר בעבודת צוות ועבודה משותפת גלובליות כדי לספק איכות הטובה הענף ועצות פרקטיות באמצעות החברות החברות וחברות שיתופי הפעולה של אנדרסן גלובל".


"פרגוואי היא שוק חשוב ו-BKM היא אחת החברות הכי חשובות וותיקות בשוק. הם מספקים לנו נוכחות משמעותית בשוק חשוב", אמר מרק וורסאץ, היו"ר של אנדרסן גלובל והמנכ"ל של Andersen Tax LLC.
Andersen Global היא איגוד בינ"ל של חֶבְרות חבֵרות עצמאיות ונפרדות מבחינה משפטית שכוללות מומחי מיסים ומשפט ברחבי העולם. לאנדרסן גלובל, שהוקמה ב-2013 על ידי החֶבְרה החֲבֵרה האמריקנית Andersen Tax LLC, יש עכשיו יותר מ-3,500 אנשי מקצוע בכל העולם ונוכחות ביותר מ-114 מקומות באמצעות החֶבְרות החבֵרות וחֶברות שיתופי הפעולה שלה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il