TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

גיוס מוצלח לקרסו מוטורס: ביקושי יתר של כ-686 מיליון שקל להנפקת האג"ח; החברה בחרה לגייס כ-244 מיליון שקל


איציק וייץ, מנכל קרסו מוטורס
החברה ביצעה הרחבה של 3 סדרות איגרות החוב שלה (א', ב' ו-ג')
איציק וייץ, מנכ"ל קרסו מוטורס: "אנו שמחים לפתוח את השנה העברית החדשה עם הנפקה מוצלחת, שבאה לידי ביטוי בביקושים גבוהים מציבור המשקיעים ובהשלמת ההליך במהירות וביעילות. ההנפקה תשפר את הגמישות הפיננסית של החברה, ותאפשר לנו לקדם את תכניות ההתרחבות בשוק הרכב הישראלי. אנו מודים למשקיעים על הבעת האמון בחברה ובפעילותה העסקית".

קבוצת קרסו מוטורס - יבואנית רכבי רנו, ניסאן, אינפיניטי ודאצ'יה – השלימה בהצלחה ביום חמישי בערב את השלב המוסדי של הנפקת איגרות חוב בבורסה בתל-אביב. הנפקת קרסו זכתה בשלב המוסדי לביקושי יתר גבוהים בסך של כ-686 מיליון שקל, מתוכם בחרה החברה לגייס סכום של כ-244 מיליון שקל .
הנפקת איגרות החוב בוצעה בדרך של הרחבת 3 סדרות האג"ח הקיימות של החברה (א', ב' ו-ג'). במכרז על סדרה א' נרשם ביקוש של כ-145 מיליון שקל ע.נ וגוייס במסגרתו סכום של כ-40 מיליון שקל ע.נ; במכרז על סדרה ב' נרשם ביקוש של כ.111 מיליון שקל ע.נ וגוייס סך של כ-47 מיליון שקל ע.נ., ובמכרז על סדרה ג' נרשם ביקוש של כ-430 מיליון שקל ע.נ..וגוייס סך של כ-157 מיליון שקל ע.נ..

סדרה א' של איגרות החוב של קרסו מוטורס הינה שקלית, בעלת מח"מ של 4 שנים, והיא מדורגת על ידי מידרוג בדירוג של Aa3 עם אופק יציב. סדרה ב' של איגרות החוב מגובה בשעבוד ראשון על כלי רכב שבבעלות החברה, והיא מדורגת A1 עם אופק יציב והינה שקלית ובעלת מח"מ של 2.85 שנים. סדרה ג' של איגרות החוב הינה שקלית, בעלת מח"מ של 5.2 שנים, ומדורגת Aa3 עם אופק יציב.
בשלב המוסדי של ההנפקה נקבעו מחירים המשקפים שיעורי תשואה כדלקמן: אג"ח א' תשואה שנתית לפדיון של 2.54%, באג"ח ב' נקבעה תשואה של כ-2.18%, ובאג"ח ג' נקבעה תשואה של 3.16%.
את הנפקת קרסו מוטורס הובילו חברות החיתום פועלים-אי.בי.אי ואוריון.

קרסו מוטורס סיימה את המחצית הראשונה של 2018 עם עלייה של -3.6% בהכנסותיה לכ-2.26 מיליארד שקל ועם רווח נקי של כ-65 מיליון שקל. החברה מכרה במהלך המחצית 17,156 כלי רכב ונתח השוק שלה בתקופה עלה לכ-11.2%, לעומת 10.9% בתקופה המקבילה אשתקד. ההון של החברה, ליום 30.6.18, הסתכם בכ-1.34 מיליארד שקל.

קרסו מוטורס, הינה מיבואניות הרכב הגדולות והוותיקות בישראל והינה יבואן הרכב הרביעי בגודלו מבחינת נתח שוק בישראל (מסך מסירות כלי רכב בישראל). הפעילות המרכזית של החברה מתמקדת בייבוא ושיווק כלי רכב מתוצרת רנו, ניסאן, אינפיניטי ודאצ'יה לרבות מערך טרייד אין, בעיקר כחלק מהליך מכירת כלי רכב חדשים. קרסו הינה הזכיינית בישראל של תאגיד רנו/ניסאן, שכיום הינו תאגיד הרכב הגדול בעולם.
לקרסו מוטורס מספר פעילויות, לרבות ייבוא ציוד מכני הנדסי כבד של מותגי קייס, אפירוק ופאוואר סקרין, פעילות בתחומי ה"טרייד אין" (מכירת מכוניות יד שניה), ליסינג והשכרת רכב (באמצעות חברת ליס פור יו), ייבוא שיווק ומכירה של כלי רכב דו-גלגלי וכלי רכב תפעוליים (באמצעות מטרו מוטור) וסוכנויות ביטוח ומימון (לרבות חברת המימון החוץ בנקאית אוטוקאש, העוסקת במימון רכב יד 2). פעילויות אלה מסייעות לחברה לשמור על קשר רציף עם לקוחותיה ומאפשרות מיצוי של משאבי החברה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il