TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

XACT רובוטיקס קיבלה אישור CE עבור מערכת ניווט רובוטית לפרוצדורות זעיר פולשניות


חן לוין, מנכ"לית XACT רובוטיקס
החברה השלימה סבב גיוס של 5 מיליון דולר. המרכז הקליני הראשון למצוינות שמשתמש במערכת של XACT הושק במרכז הרפואי הדסה
XACT רובוטיקס הודיעה היום שקיבלה אישור CE, לשיווק באירופה, עבור מערכת הניווט הרובוטית שלה להליכים רפואיים זעיר פולשניים כמו ביופסיות או אבלציות (צריבות).

כמו כן, הודיעה החברה שהיא השלימה סבב גיוס של 5 מיליון דולר. הכספים ישמשו להשקת ולתפעול שבעה מרכזי מצוינות קלינית בארה"ב, אירופה וישראל, בהם צפויים להתבצע במהלך השנה הקרובה מאות הליכים קליניים בעזרת מערכת הניווט הרובוטית של XACT. המרכז הקליני הראשון למצוינות כבר הושק במרכז הרפואי הדסה בירושלים, בו הושלמו בהצלחה הפרוצדורות הראשונות במסגרת ניסוי קליני, בעזרת המערכת של XACT, שנערכו על ידי פרופסור נחום גולדברג, מנהל היחידה לאונקולוגיה פולשנית ומנהל המעבדה לרדיולוגיה יישומית, המשמש כחוקר הראשי בניסוי זה הנערךבמרכז הרפואי הדסה עין כרם.

המערכת של XACT מאושרת ומשמשת כרגע להליכים זעיר פולשניים מונחי CT באזור חלל הבטן. בהמשך השנה, השימוש במערכת יורחב למרכזים קליניים נוספים ולדימות מסוג cone beam CT, ועבור אינדיקציות נוספות, כולל פרוצדורת בעמוד השדרה ובריאות.

פרופסור גולדברג ציין, "כיום, ניווט ידני של מחטים לצורך ביצוע ביופסיה, וניווט של כלים אחרים להליכים כמו ניקוז של אבצס או צריבה של גידול סרטני שמונחים על ידי מערכות דימות, דורש רמה גבוהה של מיומנות ומציב אתגרים מרובים כמו הצורך לתכנן מסלול מדויק של המחט בתלת מימד כדי להימנע מלפגוע מבנים חיוניים בדרך, ובה בעת לפצות על שינויים במיקום המטרה עקב תנועת המטופל או עקב נשימה. הפתרון של XACT הראה עד כה פוטנציאל לענות בהצלחה על אתגרים אלו, על ידי שילוב מערכת ניווט רובוטית ויכולת היגוי של המחט כדי להגיע בצורה מדויקת אל המטרה בגוף. אנחנו מאוד מרוצים מתוצאות ההליכים הקליניים הראשונים שביצענו במסגרת הניסוי, שממשיכים לאשש את הממצאים הפרה-קליניים שמעידים על דיוק ברמה של פחות מ-1.5 ממ".

חן לוין, מנכ"לית XACT רובוטיקס, אמרה, "אישור ה-CE הוא הישג משמעותי עבור XACT, ואבן דרך חשובה לקראת כניסה לשוק האירופאי. במקביל, גיוס ההון הנוכחי יאפשר לנו להשיק את המערכת הרובוטית שלנו בשנה הבאה, ובה בעת להמשיך לפתח יכולות חדשות של המערכת. מרכז המצוינות שלנו בהדסה הוא הראשון מבין שבעה מרכזים רפואיים מובילים בארה"ב, אירופה וישראל שאנחנו מתכננים להשיק עד סוף. מטרת מרכזים אלו היא לצבור ניסיון קליני נוסף ולשמש כמרכזי הכשרה עיקריים לקראת השקה מלאה של מערכת XACT שמתוכננת למחצית השנייה של 2019".

מערכת XACT, שקיבלה אישור CE, היא המערכת היחידה שמשלבת ניווט רובוטי עם יכולות היגוי ויכולה לשמש כדי להגיע בצורה מדויקת לכל מטרה באיזור חלל הבטן בהליכים זעיר פולשניים מונחי CT. הרופאים מתכננים את ההליך על המערכת של XACT, על ידי בחירת המטרה ונקודת כניסה. לאחר מכן, המערכת ממליצה מסלול לאישור ולבחירת נקודות בקרה לאורך המסלול. מרגע שהמסלול אושר על ידי הרופאים, ניתן לחבר את הכלי הנדרש לביצוע הפרוצדורה אל הרובוט ולאפשר לרובוט לבצע את החדרת המחט ואת הניווט בהתאם למסלול שאושר, בזמן שהרופאים עוקבים אחר ההתקדמות. המערכת מפצה באופן פעיל על נשימה ועל תנועות המטופל במהלך ההפרוצדורה, ומאפשרת הגעה מהירה, מדויקת ובטוחה אל המטרה. בקרה בחוג סגור (closed loop) ובזמן אמת בשילוב היכולת לתכנן מסלולים תלת מימדיים מורכבים, פירושה שניתן לזהות מיד כל סטייה מהמסלול המתוכנן הראשוני ולתקנו בלי צורך להחדיר שוב את המחט או להזיז את המטופל. מערכת XACT מאפשרת לרופאים להגיע למטרה הרצויה בפרוצדורות מבוססות דימות רפואי באופן מדוייק, יעיל ושיטתי, ובו בזמן להפחית בצורה משמעותית את עקומת הלמידה של רופאים שמבצעים תהליכים זעיר פולשניים מונחי דימות רפואי.

אודות XACT רובוטיקס
חברת XACT רובוטיקס, שנוסדה ב-2013, היא חלוצה בפיתוח פתרונות ניווט עבור הליכים זעיר פולשניים מונחי דימות. מערכת ההיגוי הרובוטית של XACT מגיעה בצורה מדויקת ועקבית לכל מטרה בגוף, בכל סביבה קלינית ובעזרת כל מערכת דימות שהיא. הטכנולוגיה הומצאה במעבדתו של פרופסור משה שהם מהטכניון, מכון טכנולוגיה לישראל. למידע נוסף https://www.xactrobotics.com/


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il