TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מיינדספייס מתרחבת: שני סניפים ייפתחו השבוע בפרנקפורט וסן פרנסיסקו


מיינדספייס פרנקפורט
בסניף בפרנקפורט תפעל לראשונה חממת סטראטפ לתחומי מטבעות קריפטוגרפיים וטכנולוגיית בלוקצ׳יין
מיינדספייס מציעה חללי עבודה ובהם משרדים פרטיים מעוצבים לחברות בגדלים שונים, חדרי ישיבות ומטבחים מאובזרים, אירועים והטבות והנחות לחברי הקהילה. מאז שנוסדה בישראל בשנת 2014 על ידי דן זכאי ויותם אלרואי, צמחה חברת מיינדספייס וכיום היא מפעילה 28 מתחמים בערים מרכזיות ברחבי העולם - תל אביב, הרצליה, לונדון, אמסטרדם, ברלין, המבורג, מינכן, ורשה, בוקרשט ועוד.
רק בחודש האחרון פתחה החברה ארבע קומות נוספות בבניין ברוטשילד, סניף בוושינגטון די.סי, סניף בפרנקפורט ובשבוע הבא ייפתח סניף בסן פרנסיסקו - ברחוב המרכזי בעיר, מרקט סטריט, אליו יצטרפו 600 חברי קהילה חדשים ואשר ישתרע על פני 3,300 מ״ר.

התרחבות החברה באה השבוע לידי ביטוי בפתיחת הסניף הראשון השבוע בפרנקפורט, גרמניה. זהו הסניף השמיני של החברה בגרמניה (בנוסף ל-3 סניפים בברלין, 3 סניפים במינכן וסניף בהמבורג). הסניף בפרנקפורט נמצא בסמוך לעיר העתיקה, למסעדות, חנויות ולרחוב הקניות העיקרי ומשתרע על פני 3,300 מ״ר וחמש קומות ומציע הזדמנויות, חלל עבודה המעוצב באופן מוקפד ל-450 חברי הקהילה השייכים לחברות סטראט אפ, חברות גדולות ועסקים קטנים ובינוניים. חברי הקהילה נהנים מהטבות והנחות על שירותים שונים כמו מייקרוסופט, אמאזון ואובר, וכן מסעדות, השכרות רכב, מלונות עוד.

דן זכאי, מנכ״ל ומייסד משותף במיינדספייס מסביר את הבחירה בפרנקפורט: ״פרנקפורט היא עיר בין לאומית מרשימה עם נוכחות של חברות רב לאומיות בתחומים רבים, ומגוונים. לאור הנוכחות שלנו ב 3 ערים מרכזיות בגרמניה פרנקפורט היתה בחירה טבעית עבורנו להמשך צמיחה במדינה.”
עוד הוסיף ״אנחנו רואים שילוב דינמי של חברות סטראטאפ וארגונים מתחומים שונים המצטרפים אלינו כחברי קהילה בסניף החדש, ואנו מצפים לעזור להם להתפתח וליצור רשת קשרים עם שאר חברי הקהילה של מיינדספייס בסניף זה, ובעולם.״

״עם מיינדספייס אנו מקדמים בברכה את מומחה חללי העבודה המשותפים העולמי״, אומר אווה בקר, ראש עיריית פרנקפורט. ״רשת מיינדספייס בעלת ערך מוסף לכלכלת העיר. זה נותן לחברות ולסטרטאפים שלנו גישה לאנשי קשר עולמיים ואפשרות לחוות בעצמם את גישת העבודה החדשה לטובת חידושים נוספים.״ הוסיף.

אחת החברות הראשונות שהכריזו על מעבר למשרדים החדשים היא Accelerator Frankfurt, אקו-סיסטם לקידום חברות סטארט-אפ בשוק הפיננסי הגרמני. מדובר באקסלרטור הוותיק והגדול בעיר, שהוקם על-ידי הישראלי רם שהם ושותפתו מריה פנאנן ובפרוטפוליו שלו ניתן למצוא חברות סטארט-אפ ישראליות רבות.
Accelerator Frankfurt יפעיל ב – Mindspace בשיתוף פעולה עם Santiment, מחברות הקריפטו הוותיקות והמובילות בעולם, חממה טכנולוגית ייעודית לסטארט-אפים לתחומי הקריפטו והבלוקצ'יין. מטרת החממה, שהיא הראשונה מסוגה בגרמניה, היא לקדם ולהאיץ את הפעילות העסקית של החברות כבר בשלב מוקדם שלהן (early-stage) באמצעות הכנה מקצועית, מנטורינג ויצירת חשיפה ונטוורקינג למקבלי החלטות בגופים פיננסים ותאגידים בגרמניה.

על מיינדספייס
14,000 חברי הקהילה של מיינדספייס ברחבי העולם נהנים ממשרדים מעוצבים בקפידה, וכן ממגוון שירותים רחב שמאפשר להם להתרכז בניהול וגידול עסקיהם מבלי לדאוג לטרדות לוגיסטיות וביורוקרטיות. בין השאר, מציעה מיינדספייס לחבריה חיבור אינטרנט מהיר, חדרי ישיבות, מטבחים מאובזרים, גישה 24/7 למשרדים, צוות של מנהלי ומנהלות קהילה שדואג לכל צורך של החברים, אירועי קהילה שבועיים (דוגמת Happy Hours), הרצאות מקצועיות, ופעילויות ספורט וספא מגוונות.

מיינדספייס הצליחה להפוך את מתחמי העבודה שלה לצרכים לא רק עבור סטארטאפים ועובדים עצמאיים, אלא גם עבור חברות גדולות דוגמת מייקרוסופט, סמסונג, Yahoo!, Expedia בנק ברקליס, AppsFlyer, Taboola, Spotify, Lufthansa, GoPro ענקית האינטרנט הסינית Cheetah Mobile, אקסלרטור Techstars ועוד. זוהי מגמה שהולכת ומתפתחת בשוק הקו-וורקינג.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il