TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Lending Express משיקה את LendingScore™


LendingScore™
כלי טכנולוגי חדש המציע אפשרויות מימון חדשות לעסקים שנדחו עד היום על ידי הבנקים ועל ידי מלווים אלטרנטיביים וכעת הם יכולים לקבל צ'אנס נוסף לקבלת הלוואה
Lending Express המספקת פתרון דיגיטלי מבוסס בינה מלאכותית להלוואות לעסקים בארה"ב ובאוסטרליה, מודיעה היום על השקת האלגוריתם החדש שפיתחה: LendingScore™ - באמצעותו נפתחות אפשרויות מימון חדשות לעסקים שנדחו עד היום על ידי הבנקים ועל ידי מלווים אלטרנטיביים והם יכולים לקבל צ'אנס נוסף לקבלת הלוואה. כמו כן, נפתח נתח שוק חדש של אותם עסקים שסומנו עד כה כ'בלתי כשירים לקבלת הלוואה'.

האלגוריתם החדש בונה פרופיל אישי לכל עסק שמגיע אל הפלטפורמה ונבדק האם קיים פתרון מימון מיידי עבורו. במידה וקיים פתרון כזה, מתבצעת התאמה לגוף הפיננסי המתאים ביותר. התהליך חינמי, דיגיטלי וידידותי למשתמש ומאפשר קבלת הלוואה תוך פחות מ- 24 שעות. במידה ולא נמצאה התאמה מיידית, נבנית תכנית מותאמת אישית לשיפור הפרמטרים הקריטיים לקבלת הלוואה. ברגע שהאלגוריתם מזהה כי הפרמטרים השתפרו, נפתחים לעסק פתרונות מימון חדשים ובעל העסק מקבל על כך התראה.

בארצות הברית, 58% מהעסקים הקטנים והבינוניים המבקשים הלוואה נדחים, סיבת הדחיה לא ידועה להם והם עומדים חסרי אונים מול הצורך במציאת מימון מחד וחוסר ידע מה עליהם לתקן מאידך. על פי הנתונים של Lending Express רבים מהעסקים נדחים בגלל טעויות במילוי טפסי ההלוואה או בגלל פרמטרים פיננסיים לא טובים שניתן לשפר ולתקן בפרק זמן קצר יחסית. אותם עסקים לא נראים כמי שהם באמת ומקוטלגים על ידי מדדים שנקבעו לפני עשרות שנים, אותם מדדים ארכאיים שפוסלים אותם מקבלת הלוואה. המשמעות היא ש-28 מיליון עסקים קטנים ובינוניים בארה"ב מוערכים לא פעם בצורה לא נכונה ורבים מהם נותרים ללא פתרונות מימון מהגופים המסורתיים ומלווים אלטרנטיביים.

לאחרונה השלימה Lending Express סבב גיוס ראשון בהיקף של 2.7 מיליון דולר. את סבב הגיוס הובילו iAngels ,Entrée Capital ומשקיעים נוספים. ההון שגויס משמש להמשך פיתוח הפלטפורמה החדשנית, המסייעת לעסקים למצוא פתרונות מימון ומחברת אותם לגופים הפיננסיים המתאימים להם ביותר. זאת, בנוסף להרחבת פעילות החברה בארצות הברית ובאוסטרליה.

מנכ"ל ומייסד החברה עדן עמירב מסר: "הפתרון הטכנולוגי החדש שפיתחנו פונה לנתח שוק חדש ומשמעותי בקרב בתי עסק בארצות הברית ובאוסטרליה שסומנו עד כה כ'בלתי כשירים לקבלת הלוואה' על ידי הבנקים ועל ידי מלווים אלטרנטיביים. אנחנו מציעים להם תכנית מותאמת אישית לשיפור הפרמטרים הקריטיים לקבלת הלוואה וכך ברגע שהאלגוריתם החדש מזהה כי הפרמטרים השתפרו, נפתחים לעסק פתרונות מימון חדשים והתוצאה היא קבלת צ'אנס נוסף לקבלת הלוואה לעסק תוך פחות מ- 24 שעות."

Lending Express, הוקמה בסוף שנת 2016, על ידי ארבעה יזמים סדרתיים, עדן עמירב המכהן כמנכ"ל החברה, לשעבר מייסד ומנכ"ל חברת הפרסום מייפל שנרכשה על ידי קבוצת WEB3. עירי עמירב, אמיר לייטרסדורף וגיא ציפורי שייסדו את StreamRail, שנרכשה על ידי ironSource ו-Visionize Ltd, שנרכשה על ידי AVG.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il