TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בומברדייה ממשיכה את החדירה לשוק האפריקני עם Q400 שהיו בבעלות קודמת


בומברדייה
PassionAir הופכת למפעילה הראשונה של בומברדייה בגאנה עם שלושה מטוסי Q400

בומברדייה מטוסים מסחריים הודיעה היום שהחברה השלימה השמה מוצלחת של שלושה מטוסי טורבו-פרופ Q400 שהיו בבעלות קודמת אצל PassionAir מהרפובליקה של גאנה. חברת התעופה רכשה את המטוסים באמצעות חכירה יבשה עם צד שלישי.


"בומברדייה מכרה בערך 3,500 מטוסים אזוריים עד היום, ואנחנו ממשיכים להיות מאוד פעילים בשוק המטוסים המשומשים", אמר דייוויד ספיירס, סגן נשיא, ניהול נכסים, בומברדייה מטוסים מסחריים. "התנופה שלנו לאחרונה בשוק המטוסים שהיו בבעלות קודמת ברחבי העולם היא אינדיקציה ברורה לכך שהמוצרים שלנו ממלאים צורך גדל בתחבורה אווירית אזורית, במיוחד בשווקים מתעוררים".


"חדירת השוק שלנו באפריקה ממשיכה להתחזק, ואנחנו שמחים לקדם בברכה את Passion Air כחברת התעופה המסחרית הראשונה שמפעילה מטוס אזורי של בומברדייה ברפובליקה של גאנה", אמר ז'ן-פול בוטיבו, סגן נשיא, מכירות, המזרח התיכון ואפריקה, בומברדייה מטוסים מסחריים. "אפריקה היא האזור הכי צעיר ומהיר צמיחה בעולם, ומטוסים אזוריים כמו Q400 ימלאו תפקיד מפתח בסיוע לקידום הצמיחה הכלכלית של אפריקה".


החברה תפעיל את שלושת מטוסי ה-Q400 בתצורה של 78 מושבים בקווים פנימיים.
"זה צעד ראשון, ואנו מצפים להגדלת הצי שלנו עם עוד מטוסים של בומברדייה", אמר אדוארד ענאן, מנהל עסקים ראשי, PassionAir. "ה-Q400 מאפשר את הביצועים והגמישות שאנחנו צריכים עדי לפתח עוד את הרשת שלנו. עם טווח שמשחרר לנו הזדמנויות גדולות, אנחנו בטוחים שנרוויח משוק גדול יותר, שכולל 12 מדינות ויותר מ-180 מיליון נוסעים פוטנציאליים יוצאים מאקרה".


אודות PassionAir
PassionAir היא חברת תעופה בבעלות גנאית, ומטרתה להפוך לספקית שירותי התעופה התחרותית ביותר בגאנה ומערב אפריקה. המיקוד שלנו הוא בבטיחות ומתן שירות לקוחות מצוין, שמציג את הכנסת האורחים הגנאית המפורסמת. קווי המוצרים שלנו נעים מטיסות סדירות לצ'רטרים שמוצעים בסטנדרטים בינ"ל ומחירים תחרותיים.
PassionAir כהתחלה תפעיל טיסות פנימיות, עם תוכניות להרחיב את השירותים שלנו לתת האזור המערב אפריקני בטווח הבינוני.


אודות בומברדייה
עם יותר מ-69,500 עובדים בארבעה מגזרים עסקיים, בומברדייה היא מובילה גלובלית בתעשיית התחבורה, שיוצרת מטוסים ורכבות חדשניים שמשנים את השוק. המוצרים והשירותים שלנו מעניקים חוויות נסיעה מהמעלה הראשונה שקובעות אמות מידה חדשות בנוחיות של הנוסעים, יעילות אנרגטית, אמינות ובטיחות.
לבומברדייה, שהמטה שלה במונטריאול, קנדה, יש אתרי ייצור והנדסה ב-28 מדינות במגזרי התחבורה, מטוסי מנהלים, מטוסים מסחריים ומבני תעופה ושירותים הנדסיים. המניות של בומברדייה נסחרות בבורסה לניירות ערך של טורונטו (BBD). בשנת הכספים שהסתיימה ב-31 בדצמבר 2017 בומברדייה רשמה הכנסות של 16.2 מיליארד דולר אמריקני. חדשות ומידע זמינים בכתובת bombardier.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il