TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

זינוק של כ-100% ברווח הנקי של דור אלון לרבעון ה-2 של 2018 לכדי כ- 31 מיליון ש"ח לעומת הרבעון המקביל אשתקד


דור אלון
הרווח הנקי במחצית הראשונה של השנה הסתכם לכ- 105 מיליון ש"ח - פי 3 לעומת החציון המקביל אשתקד

נמשכת מגמת הגידול ברווח הנקי של החברה, ופיתוח מנועי צמיחה בפעילויות האנרגיה והנדל"ן

חברת האנרגיה דור אלון שבשליטת איש העסקים מוטי בן משה, ממשיכה לשבור שיאים חדשים בתוך כך מדווחת החברה על רווח נקי של כ – 105 מיליון ש"ח - במחצית הראשונה של 2018 לעומת רווח נקי של כ- 34 מיליון ש"ח במחצית המקבילה אשתקד זינוק של כ-210%.

הרווח הנקי המיוחס לבעלים של החברה הגיע במחצית הראשונה של 2018 לכדי כ- 105 מיליון ש"ח.
הרווח בחציון משקף המשך מגמת גידול ניכרת ברווח הנקי ובהון העצמי של החברה בשנים האחרונות כפי שעולה מהגרפים הבאים:

תשואה מצטברת על ההון העצמי לרבות דיבידנדים שחולקו מינואר 2015 –כ- 94%

במהלך הרבעון השני של השנה התמודדה דור אלון עם אתגרים משמעותיים בסביבה העסקית – ובעיקר בסביבה הרגולטיבית: הפחתה במרווח השיווק המפוקח של בנזין 95, עלייה בשכר המינימום וקיצור שבוע העבודה. למרות אתגרים אלו, הצליחה הנהלת דור אלון בראשות היו"ר ישראל יניב והמנכ"ל עודד בלום, להכפיל את הרווח הנקי ברבעון השני של השנה לכדי כ- 31 מיליון ש"ח לעומת כ- 15 מיליון ש"ח, ברבעון המקביל אשתקד.

בנוסף לפעילות החברה בתחום הדלקים היא ממשיכה בפיתוח מנועי צמיחה בתחומי הקמעונאות, האנרגיה והנדל"ן המניב ו , באופן שלמעלה מ- 60% מה EBITDA המתוקנן שלה על בסיס נתוני 2017 נובע מפעילויות שאינן בתחום מכירת הדלקים בתחנות ;

תחנות כוח
תחנת הכח שמקימה החברה בקריית גת, צפויה להתחיל בתקופת הרצה ראשונית כבר בפברואר שנת 2019, ותוך כחצי שנה לאחר מכן אמורה להתחיל בהפעלה מסחרית מלאה . נכון להיום, הושלמו כבר כ-70% מעבודות הפיתוח, ההצטיידות והבנייה של הפרוייקט . עד כה נחתמו הסכמים לאספקת אנרגיה בהיקף כולל של כ-77 מגה וואט .

תחנת הכח סוגת

החברה החלה בהליכים של אישור סטטוטורי להקמה של תחנת כח פיקרית בשכנות לתחנת הכח סוגת בהיקף של כ 180 מגאווט, בנוסף החברה מקדמת הקמה של תחנות כח סולאריות על שטחים קיימים שלה.

נדל"ן:

בפעילות הנדל"ן, החלה החברה לפתח ולשווק את פרוייקט אלוני ים, הכולל בשלב זה היתר בנייה לכ-63,000 מ"ר שטחים עיקריים ושטחי שירות על-קרקעיים בהיקף של כ-47 אלף מ"ר, בנוסף לשטחי שירות תת-קרקעיים - בעיקר לחניות. בכוונת החברה להשלים במהלך הרבעון הרביעי של השנה את התהליך להכנסת שותף אסטרטגי להקמת הפרוייקט ומצוייה בימים אלה במגעים עם קבוצות נדל"ן מובילות. ככל שיהיה שינוי בתב"ע המקומית לעירוב שימושים של האזור בהרצליה פיתוח , תפעל החברה לקבלת זכויות נוספות על הקרקע בין השאר , למגורים , דיור מוגן ודיור להשכרה .

עין שמר
בתוך כך החברה השלימה אכלוסו המלא של השלב השני בפרויקט עין שמר , פרויקט מסחרי של כ-14 אלף מטר החברה רואה ביקושים ערים לפרויקט.

כפר סבא
החברה החלה בעבודות חפירה ודיפון בפרויקט שלה בכפר סבא על הפארק הכולל כ-17 אלף מ"ר לשטחי מסחר משרדים וחניות., החברה בוחנת אפשרות לקבלת זכויות בניה נוספות לשימושים מעורבים .

החברה ממשיכה לקדם ולפתח פרוייקטי נדלן נוספים באתרים המוחזקים על ידה .

קמעונאות:

בתחום הקמעונאות מחוץ למתחמי התדלוק, החברה ממשיכה לפתח את הפעילות העירונית של AMPM שממשיכה בהרחבת פעילותה ופתחה לאחרונה שני סניפים חדשים ופועלת לפתוח סניפים נוספים , בנוסף החברה מרחיבה את שיתופי הפעולה שלה עם קיבוצים ומושבים והחברה החלה לאחרונה בשיתוף פעולה בהפעלה של סופר "הדוכן" בגן שמואל ופועלת להרחיב פעילויות אלו בעתיד .הצמיחה בפעילות הקמעונאית מחוץ לתחנות אמורה להביא לגידול ניכר במחזורי הפעילות של חנויות הקמעונאות העצמאיות (מחוץ למתחמי הדלק) שצפוי לחצות סך של חצי מיליארד ₪ בשנה הקרובה ממחזור פעילות של 486 מיליון ב – 2017 ל קצב של 535 מיליון ש"ח בשנה , עליה של כ-10% , בתוך כך הגדילה החברה את מחזור הפעילות שלה בתחום הקמעונאות לקצב מכירות של כמיליארד ש"ח וזאת ממחזור של כ-836 אשתקד עליה של כ-19.6% , החברה ממשיכה לשפר את תנאי הסחר שלה מול הספקים , מה שמביא לשיפור ברווחיות.

הרווח הגולמי של דור אלון במחצית הראשונה של 2018 הסתכם לסך של כ-437 מיליון ש"ח - גידול של כ-3.7% לעומת אשתקד – ונהנה מרוח גבית של הצמיחה במכירות חנויות הנוחות ומרווחי מלאי .

הרווח מפעולות זינק במחצית הראשונה של 2018 לסך של כ-164 מיליון ש"ח, לעומת כ – 63 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד - גידול של יותר מ-160%. יצויין כי לאור השבחת זכויות החברה בפרויקט אלוני ים בהרצליה פיתוח, נרשמה ברבעון הראשון של 2018 עליית ערך בשווי הנדל"ן להשקעה בסך של כ-77 מיליון ש"ח.

דור אלון, הנסחרת במדדים ת"א 90 ות"א 125, הינה חברה בת של אלון רבוע כחול ישראל (69.93%) שבבעלותו המלאה של בן משה. החברה פועלת בארבעה מגזרי פעילות עיקריים:
- הקמה ותפעול של מתחמי תידלוק ומסחר וכן שיווק ואספקה של מוצרי דלק ומוצרים ושירותים אחרים
באמצעות מתחמי התדלוק והמסחר ותחנות התדלוק הפנימיות, וכן השכרת שטחי מסחר. נכון לסוף הרבעון ברשת דור אלון 211 תחנות תדלוק ציבוריות ו-139 חנויות נוחות אלונית
- מכירה, שיווק והפצה של מוצרי דלק לרבות גפ"מ, גז טבעי ללקוחות מוסדיים, תעשייתיים ופרטיים.
- שיווק של דלק סילוני (דס"ל) לחברות תעופה אזרחיות.
- הקמה ותפעול של חנויות נוחות עצמאיות. נכון לסוף הרבעון, לדור אלון 77 חנויות נוחות עצמאיות, הכוללת
את רשת חנויות am:pm, אלונית בקיבוץ ובמושב וסופר אלונית. החל מחודש יוני 2018 מפעילה דור אלון גם
את סופר הדוכן המשתרע על פני 2,400 מ"ר בגן שמואל, במסגרת שותפות חדשה עם הקיבוץ .

יו"ר דור אלון, ישראל יניב, מציין: "דור אלון ממשיכה ליישם את החזון האסטרטגי שלה בלטפח מנועי צמיחה משמעותיים - הן בתחום האנרגיה והן בתחומי הנדל"ן והקמעונאות. אנו הופכים את דור אלון מחברת דלק לקבוצה מובילה בשוק האנרגיה תוך גיוון מקורות הרווח".

מנכ"ל דור אלון, עודד בלום מסר, כי "החברה כבר מיישמת את התוכנית שגובשה מבעוד מועד להתמודדות עם ההפחתה הרגולטיבית במרווח השיווק המפוקח של בנזין 95, שלהערכתנו יהיה בה כדי לצמצם באופן ניכר את השפעתה של ההפחתה. חלק מפעילות זו כבר בא לידי ביטוי ברבעון המדווח.


לצד פיתוח מנועי הצמיחה החדשים ממשיכה החברה לפתח את תחומי הפעילות הקיימים:
פתיחה של 5 מתחמי תדלוק ומסחר חדשים במהלך השנה הקרובה, שיפרנו את תנאי הסחר התחלנו להפעיל את סופר מרקט "הדוכן" – בשותפות עם קיבוץ גן שמואל. ואנו מתקדמים ביישום תכניות למינוף הסינרגיה בין פעילות אמגזית - שרכשנו ברבעון הראשון של השנה, ובין פעילויות הקבוצה בתחום הגפ"מ והקמעונאות". מגמת הצמיחה בפעילות חנויות הנוחות בפורמטים השונים עשויה להביא את מחזור המכירות הכולל של פעילות זו ללמעלה ממיליארד ש"ח במונחים שנתיים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il