TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

רשתות האוכל המהיר מגיעות לחריש


עד העצם אקספרס קרדיט נמרוד סונדרס
רשת המרכזים המסחריים MORE CENTERS מכריזה על הגעתן של שתי רשתות מזון מובילות בישראל: מקדונלדס ועד העצם

רשתות אלו מצטרפות לשורה של חברות שכבר חתמו על הסכמים במרכז בחריש, אשר צפוי להיפתח במרץ 2019


השבוע נחתם הסכם התקשרות בין קבוצת חנן מור לרשת המזון "מקדונלדס" להקמת סניף מורחב במרכז המסחרי MORE בחריש שנבנה בכניסה לעיר. הסניף המורחב ימוקם על שטח של כ -250 מ"ר והוא יכלול את מאפייני העיצוב החדישים ביותר של הרשת. ההכנסה הצפויה בשנה בגין שכירות ודמי ניהול הינה כ- מיליון ₪. במסגרת החתימה סוכם על הקמת סניף מורחב – אזור הסעדה רגיל וגם "מקדרייב" – שמאפשר ללקוחות שנמצאים בדרכים לרכוש ארוחות ללא יציאה מהרכב, הישר מחלון ההגשה.


בנוסף, חתמה הקבוצה עם מסעדת "עד העצם אקספרס", חוזה להשכרת שטח למסעדה של כ 150 מ"ר. הרשת הינה רשת מסעדות מזון מהיר ואיכותי ביותר בסגנון אמריקאי, המבוסס על תפריט מצומצם ביותר של המבורגר מבשר טרי, צ'יפס ושתייה עם אפשרות למילוי חוזר (refill), כאשר הקונספט חדשני בא לידי ביטוי גם בכך שבשעות הערב המסעדה מקבלת אווירה של בר ומזמינה אליה קהל צעיר רב.

הכניסה של מקדונלדס ו"עד העצם" לחריש, מוכיחה כי מדובר בעיר בעלת פוטנציאל צרכני גבוה, במיוחד כאשר מדובר בעיר שעתידה לאכלס כ- 100 אלף תושבים, זאת על פי התוכניות של משרד הבינוי והשיכון. חריש כזכור, מוקמת כפרויקט לאומי והיא העיר הראשונה שקמה בישראל מאז הקמת מודיעין לפני 20 שנים. קצב האכלוס של העיר שצפוי להגיע ל-100,000 תושבים בחמש השנים הקרובות, יחד עם התפתחות התשתיות, הגברת קצב הבניה, הקמת מוסדות חינוך לצד שטחי פנאי ומרכזי קניות מרכזיים, וכן הקרבה למקומות תעסוקה מרכזיים, מגלים כי העיר צפויה להוות אבן שואבת לתושבי האזור בעתיד, אך לא רק.


 צמיחתה של חריש מאפשרת הזדמנויות הן בתחומי הדיור והן בתחום המסחר ועדות לכך ניתן למצוא בקצב הבנייה וההצטרפות של תושבים ורשתות מסחר כאחד. ניתן להגיד כי פתיחת מקדונלדס ועד העצם, במרכז שנמצא על כביש 6 בכניסה לעיר חריש, מסמלת ומדגישה את פוטנציאל ההצלחה הצרכני לישוב, וגם את העובדה שזהו מרכז הקניות המשמעותי הראשון שייפתח בצמוד לכביש 6.

MORE הינו הקניון הגדול של העיר חריש, הממוקם בכניסה אליה ויכלול בתוכו תמהיל רחב של רשתות וחנויות של המותגים המובילים ביותר. הוא צפוי למשוך אליו מבקרים רבים מחריש ומהערים הסמוכות לה. הקניון צפוי להיפתח בחודש מרץ 2019, אז צפויים לאכלס את העיר כ- 20,000 תושבים. העסקה הנוכחית מסמלת את המשך תנופת המסחר בחריש, כשיותר ויותר רשתות מגלות עניין במרכזי המסחר בעיר וצפויות לפתוח בהם סניפים.

ייחודו של המרכז, נובע מהמרכזיות שלו על כביש 6 ובכניסה לעיר החדשה חריש.
בנוסף, הוא נבנה תוך מחשבה על התכנון העתידי של חריש – כאשר שדרה מרכזית חוצה את העיר לכל אורכה, מיקומו של הקניון מאפשר מצד אחד קרבה משמעותית למרכזי השכונות, ומצד שני נגישות לכניסה והיציאה

מהעיר ובכך הוא מספק מענה קהילתי ותחבורתי כאחד. כל זאת נובע מתכנון המדגיש את העקרונות של קבוצת חנן מור בהיבטי מסחר וקהילה בישוב: שירותים ועסקים המותאמים לתושבים, המתעדכנים על פי הצרכים שלהם בשגרת היומיום וחדשנות טכנולוגית במרכז המסחרי כולו ובחנות עצמה – חווית הקמעונאות המסורתית עם נגיעות עתידיות.

בכך מצטרפות מקדונלדס ועד העצם למתחם המסעדות במרכז הקניות, הכולל את קפה גרג, גלידה גולדה, מסעדה איטלקית מובילה וסושייה מובילה.
בנוסף, הן מצטרפות לשורה ארוכה של רשתות קמעונאיות שכבר שכרו חנויות בקניון, בהן שופרסל דיל שצפויה להקים את אחת מחנויות הדגל שלה, קבוצת פוקס על שלל מותגיה (פוקס, ללין, אמריקן איגל, נייק, בילבונג ועוד), סופר פארם, דור אלון כתחנת הדלק הראשונה בחריש, Bגוד , סטימצקי, רשתKIWI בגדי ילדים ורשתות נוספות. בכך הופך המרכז לאזור קניות מגוון שייתן מענה מלא לצורכי התושבים בתחומי האוכל, קניות, פנאי ולייף סטייל, תרבות ועוד. את העסקאות הנוכחיות, כמו גם הקודמות, מייצגות ומלוות מטעם קבוצת MORE חברת Retale בראשות עו"ד שירה שגב מור ועו"ד טל שניצר.

חנן מור, יו"ר קבוצת חנן מור: "כשהחלטנו להקים את המרכז המסחרי בחריש בכניסה לעיר, הבנו כי הוא הולך להיות אחד המרכזים העמוסים והטובים ביותר באזור הצפון. אנחנו נערכים לקראת פתיחתו ברבעון הראשון של שנת 2019 כאשר מדי שבוע יותר חברות ורשתות מביעות עניין להיות חלק מהבשורה לתושבי חריש והסביבה. אין ספק כי כניסתה של רשת מקדונלדס הן באזור ההסעדה והן כמקדרייב וכניסתה של רשת עד העצם למרכז, מוכיחה את מה שזיהנו כבר בתחילת הדרך ואני שמח לספק מענה תעסוקתי ופנאי לתושבים".






טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il