TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Commvault חושפת שיפורים נרחבים לתוכנית השותפים שלה כדי לעזור להם לפשט, לייעל ולבצע התאמות לעסקים


Commvault
Commvault שיפרה את המעורבות שלה מול השותפים במאמץ להקל על היכולת שלהם לסגור עסקאות וכדי להפיק את המירב מהיתרונות שבגידול במספר ההזדמנויות העסקיות בשווקי הגיבוי, השחזור וניהול המידע

Commvault, מובילה בשוק הגיבוי, השחזור וניהול המידע הארגוני בסביבות היברידיות, מכריזה על שיפור השירותים אותם היא מעניקה לשותפיה במטרה ליצור בסיס חזק אף יותר להצלחה של החברה ורשת השותפים הבינלאומית שלה.

מתוך מטרה לתמוך במחויבות האסטרטגית של החברה להפוך לחברה הפועלת בשיתוף פעולה מלא עם שותפיה יותר מתמיד, Commvault הכריזה על פריסה מחדש של המשאבים לאורך ארגוני המכירות, השותפים ופעילות השטח כדי ליצור קבוצות חדשות שמוקדשות לארבעת הנתיבים דרכם ניתן לרכוש את פתרונות החברה: שותפים, משווקים מוסיפי ערך (VAR) ומפיצים, ספקי שירות, ואינטגרטורים של מערכות גלובליות (GSI).


האנשים, התוכניות והכלים של Commvault ממוקדים כולם בתמיכה בשותפים אלו כדי להאיץ את הצמיחה העסקית של החברה ושותפיה.


Commvault מציעה את השיפורים הבאים:
Partner Success Desk- מרכז שירות לפי דרישה עבור שותפים בכל רחבי הגלובוס המספק תמיכה 24 שעות ביממה ומענה טכני בכל צעד של תהליך המכירה. מרכז הצלחת השותפים מספק לשותפים גישה קלה ומהירה יותר לתמיכה ולמשאבים של Commvault.


Partner Demand Center - מעניק לשותפים גישה לקבוצת השיווק הראשונית שיכולה לעזור לפעילות והרצה של קמפיינים שיווקיים. מרכז זה מספק את היכולת להזרים באופן חלק תוכן ישירות לאתרי האינטרנט של השותפים ולפלטפורמות המדיה החברתיות.


Commvault Quote Center - המטרה להקל על השותפים לספק מחירי מוצרים במספר דקות בלבד ולקצר באופן דרמטי את הזמן הממוצע לבניית הצעות מחיר. כך יכולים השותפים להעניק במהירות את היתרון התחרותי שהם זקוקים לו.


פורטל שותפים - מציע כלים, תכנים ומשאבים חדשים שממוקדים כולם במיטוב חוויית השותף ובהבטחת ההצלחה המשותפת. הפורטל כולל אפשרות חדשה לביצוע שיחה, באמצעותה השותפים יכולים לנצל במהירות את כל כלי המכירה המעודכנים, המשאבים השיווקיים ואת הנכסים המאפשרים לצמוח ולבצע התאמות.


תוכנית שותפים פשוטה יותר עם מענקי פיתוח עסקי מורחבים - זמינה עבור שותפים שזקוקים לעזרה להגדיל את העסקים ולצמוח עם הזדמנויות ללקוחות חדשים דרך קידום ומכירה של פתרונות Commvault.
השקעות חדשות בהובלה הארגונית - כחלק מהמחויבות של Commvault לשותפיה החברה שוכרת בכירים חדשים שממוקדים בהצלחת השותפים. סקוט סטראבל, מנהל הערוצים הגלובלי החדש של Commvault הצטרף לאחרונה לשורותיה ערכת מוצרים מסודרת ופשוטה יותר - ערכה המשלבת באופן מקיף פתרונות גיבוי, שחזור וניהול מידע, כולל תשתית אחסון, תזמור אספקת שירותים ונדידת נתונים. חבילת המוצרים המחודשת של Commvault פשוטה יותר להרכבה מבין יותר מ-20 פתרונות שכיום מרכיבים ארבעה מוצרים.


"המטרה של Commvault היא להיות השתופה הבכירה עבור גיבוי, שחזור וניהול מידע. העסקים נעים במהירות, ואנחנו ממשיכים להשתדרג כדי לעזור לשותפים שלנו לספק פתרונות במהירות וביעילות. כל ההשקעות והשיפורים שלנו בתוכנית השותפים תוכננו על מנת לעזור להם לבנות ולהגדיל את העסקים שלהם", אמרה שירה פרוהנר, מנהלת השותפים ב-Commvault ישראל. "שינויים ושיפורים אלו הינם תוצאה ישירה של המשוב שאנו מקבלים מהשותפים והם יעזרו לנו לקדם ולהתקדם יחדיו וגם להקל על לקוחותינו בביצוע עסקים מול Commvault".

אודות Commvault
הפלטפורמה של Commvault מורכבת מהמערך הרחב בתעשייה, של מוצרים בתחום הגנת המידע ואחזור, ענן, וירטואליזציה, ארכיב, סנכרון, חיפוש מידע, ושיתוף קבצים. אלה עונים על המגמות המתפתחות בתעשייה, אזורי הצמיחה, ותרחישי שימוש ומכאן האימוץ המסיבי של הטכנולוגייה ע"י לקוחות רבים בארץ ובעולם.


הגרסה ה- 11 של מערך פתרונות Commvault ממוצבת באופן ייחודי כדי לסייע ללקוחות לבנות את המידע שלהם, עם האצה של המעבר מניהול מידע מסורתי לסביבת נתונים מודרנית. זאת, תוך כדי שהם מחלצים תובנות עסקיות ומייצרים ערך חדש מההשקעה שלהם בטכנולוגיה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il