TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מיקרומדיק מסכמת את המחצית הראשונה של 2018


מיקרומדיק
המשך גידול בהכנסות וצמצום בהוצאות התפעוליות

מיקרומדיק (ת"א: מקטכ), חברה ישראלית העוסקת בפיתוח ומסחור מוצרי דיאגנוסטיקה חדשניים לאבחון, גילוי מוקדם ומעקב אחר מחלות סרטן, מדווחת על תוצאות פעילותה במחצית הראשונה של 2018.


להלן עיקרי התוצאות במחצית הראשונה של החברה:
על רקע יישום המיקוד העסקי משנת 2017 של מסחור מוצרי החברה לאבחון סרטן שלפוחית השתן ולאבחון סרטן צוואר הרחם, מיקרומדיק מציגה גידול של כ- 80% בהכנסות במחצית הראשונה של 2018, בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד, ושיעור רווח גולמי של כ-75%. הגידול בהכנסות בשנת 2018, נובע בעיקרו מהכרה בהכנסות ממכירות המוצר לאבחון סרטן שלפוחית השתן ללקוחות חדשים וקיימים בארה"ב, גרמניה וטורקיה.


תוצאות המחצית הראשונה ממחישות גם את המשך הצמצום בעלויות תפעוליות כך שההפסד התפעולי במחצית הראשונה של 2018 ירד בכ- 11% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד, והסתכם בכ- 3.1 מיליון ש"ח וסה"כ מזומנים ששימשו לפעילות השוטפת בסך של כ- 2.9 מיליון ש"ח.
לחברה צבר הזמנות לאספקה ברבעון השלישי של 2018, בעיקר מלקוחות חדשים וקיימים בארה"ב, באירופה ובהודו.


הצלחות במספר ניסויי ולדיציה למוצר לאבחון סרטן שלפוחית השתן שנערכו על ידי צדדים שלישיים בלתי תלויים אל מול מוצרים מתחרים, אשר המחישו את עליונותו של מוצר החברה, ויסייעו בשיווק ומסחור המוצר ברחבי העולם.


הצלחה בניסוי קליני שני למוצר לאבחון סרטן הערמונית, אשר מהווה אבן דרך משמעותית בפיתוח ומסחור מוצר מדויק ויעיל יותר לאבחון סרטן זה מבדיקות האבחון המקובלות כיום בשוק בטרם בדיקת ביופסיה.
לפרטים נוספים ומלאים, להלן קישור לדוחות החברה למחצית הראשונה של 2018: https://maya.tase.co.il/reports/details/1178348

אודות מיקרומדיק
מיקרומדיק טכנולוגיות (ת"א: מקטכ) היא חברה ישראלית העוסקת בפיתוח ומסחור בדיקות חדשניות לאבחון, גילוי מוקדם ומעקב אחר מחלות סרטן עבור צרכי שוק ברורים בשווקים עולמיים וצומחים. טכנולוגיית CellDetect שפיתחה זטיק, חברה מוחזקת בבעלות מלאה של מיקרומדיק, מאפשרת לבצע אבחון של תאים סרטניים ופרה-סרטניים באמצעות צביעתם בצבע ייחודי, לאבחון סרטן שלפוחית השתן באמצעות בדיקת שתן ולאבחון סרטן צוואר הרחם. כיום נמצאת החברה בתהליך פיתוח ואישור מוצר לאבחון סרטן הערמונית באמצעות בדיקת שתן.


טכנולוגיית ה- CellDetect נטולת תופעות לוואי וסיכונים, תוצאותיה זמינות תוך שעות ספורות, והיא מבוססת על שימוש בחומרים וציוד הקיימים במעבדות פתולוגיות. החברה פועלת באמצעות שיתופי פעולה אסטרטגיים והסכמי רישוי עם מוסדות מחקר רפואיים ומדעיים מובילים ברחבי העולם, וכן באמצעות פיתוח עצמאי שהיא מבצעת.  www.m-medic.com




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il