TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הועדה לתשתיות לאומיות אישרה את תכנית פרויקט אנרגיית הרוח "רוח בראשית" שבגולן


אנלייט
הפרויקט הנו בעל רישיון מותנה לייצור חשמל מאנרגיית רוח בהספק של 130 מגה-וואט

אנלייט אנרגיה מתחדשת מדווחת על קבלת אישור הוועדה הארצית לתכנון ובנייה של תשתיות לאומיות (הות"ל) לתכנית הפרויקט אנרגיית הרוח "רוח בראשית". בהתאם להליך התכנוני, הפרויקט יועבר לאישור סופי של קבינט הדיור.


הפרויקט עתיד לכלול 42 טורבינות רוח ומיועד לקום באיזור הר פרס ברמת הגולן על קרקעות הישובים: יונתן, אלוני הבשן, רמת מגשימים, מבוא חמה, נטור, כנף ואבני איתן. לפרויקט רישיון מותנה לייצור חשמל מאנרגיית רוח בהספק של 130 מגה-וואט על פי האסדרה שבתוקף.


אישור הות"ל התקבל לאחר תהליך ממושך ומורכב, אשר כלל תסקירי השפעה על הסביבה וסקר בעלי כנף מקיף ולאחר שקילת מכלול רחב של שיקולים על ידי הות"ל. בהתאם לאישור הוועדה, הפרויקט יכלול מערכת מתקדמת להגנה על בעלי כנף ומשטר הפעלה למניעת פגיעה באוכלוסיית הנשרים והרחמים באיזור וזאת לאחר קיום הליך ודיאלוג ממושך בין החברה לבין רשות הטבע והגנים אשר הגיעו להבנות שהובאו לעיון ואישור הועדה.


הפרויקט הינו פרויקט תשתית בעל חשיבות לאומית ומקודם במסגרת יישום החלטות הממשלה לייצור חשמל באמצעות אנרגיות מתחדשות בכלל ואנרגית רוח בפרט. לשם כך, קבעה רשות החשמל מכסה של 730 מגה-וואט לייצור חשמל מאנרגיית רוח.


החברה מחזיקה ב- 60% (בשרשור) משותפות הפרויקט שהינה בעלת הרישיון המותנה (יתרת האחזקה הנה על ידי שותפי החברה מקבוצת "אוירם בע"מ"), כאשר לישובים שמעמידים את הקרקעות לטובת הפרויקט קיימת אופציה להצטרף כשותפים באחזקות מיעוט.


אישור הות"ל מהווה אבן דרך משמעותית ביותר בתהליך קבלת האישורים להקמת הפרויקט, אולם יצוין כי הפרויקט נמצא עדיין בשלבי פיתוח וכי טרם נתקבלו כל האישורים הנדרשים להקמתו, לרבות אישור של קבינט הדיור, היתר הבנייה, אישור תעריף, אישור סגירה פיננסית וכיו"ב, לפיכך אין וודאות מלאה בדבר השלמת הפרויקט. החברה מעריכה באופן ראשוני כי בשנת 2019 ניתן יהיה להשלים את תהליך קבלת כל האישורים כאמור.


חברת אנלייט אנרגיה מתחדשת, הנסחרת במדד תל אביב 125, היא מהמובילות בישראל בייזום, פיתוח, מימון, הקמה והפעלה של מיזמים לייצור חשמל נקי ממקורות אנרגיה מתחדשת. החברה פועלת כיום בישראל ובאירופה. במהלך השנתיים האחרונות הקימה ו/או השקיעה החברה בלמעלה מ- 130 פרויקטים, בהספק כולל של מעל 350 מגה ואט. החברה נהנית מצבר הכנסות הולך וגדל הבנוי מהסכמים ארוכי טווח למכירת החשמל במתקניה הקיימים, ובמקביל מפתחת פורטפוליו משמעותי של פרויקטים נוספים בעלי פוטנציאל מימוש בעתיד.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il