TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

רשת חנויות הנוחות Yellow משנה את חווית התדלוק


קבוצת אמן
Aman UI & Design מקבוצת אמן פיתחה אפליקציה חדשה בה ניתן לשלם על תדלוק ישירות מהנייד
האפליקציה החדשה מציעה כרטיסיית קפה, מבצעים מותאמים אישית, הזמנת ירקות ופירות טריים לאיסוף מהתחנה, והזמנת מוצרים קבועים כגון קפסולות קפה. בנוסף, משתמשי האפליקציה צוברים כסף בתדלוק ובקניות בחנויות yellow.

על תכנון, אפיון ועיצוב חוויית המשתמש אמונה קבוצת אמן באמצעות חטיבת הדיגיטל וחווית המשתמש שלה Aman UI & Design

Yellow Aman UI & Design מקבוצת אמן תכננה, אפיינה ועיצבה את מה שנראה כמהפיכה בתחום הדלק. אפליקציה מהפכנית של רשת חנויות הנוחות yellow בה ניתן לשלם בקליק אחד על מילוי דלק ישירות מהנייד. הפיתרון החדשני והיעיל חוסך את הצורך להזין בכל תדלוק מחדש את פרטי הרכב וכרטיס האשראי. זאת הפעם הראשונה שנוצר החיבור בין הטלפון הנייד ופעולת התדלוק ובפז מעריכים שהאפליקציה תצבור תאוצה ככל שיעבור הזמן.

אוסף השירותים שמציעה האפליקציה החדשה אינו מסתיים רק בפעולת התדלוק. האפליקציה ממשיכה ומעניקה שירותים נוספים המחזקים את ליבת הפעילות של Yellow נוחות. באמצעותה ניתן לרכוש מוצרים ולאסוף אותם בחנות ה-Yellow, להזמין ירקות ופירות ממשקים מובילים, ולהצטייד במוצרי Refill כגון קפסולות קפה, חיתולים ומגבונים לחים. מחזיקי האפליקציה מצטרפים למועדון החברים yellow friends כך שעל כל קנייה מצטבר כסף המשמש לקניות חוזרות.

"הצוות שלנו אפיין ועיצב חווית משתמש חדשנית שפונה אל אנשים עסוקים, אנשים שמעריכים טכנולוגיה שעובדת לטובתם, ושמחים לחסוך זמן וכסף" אומרת אילה וייס, מאפיינת חווית המשתמש ב-Aman UI & Design. "עבודת האסטרטגיה המעמיקה שערכנו אפשרה לנו ליצור אפליקציה יעילה ולהציע פתרונות מדוייקים לקהל היעד של yellow. שילבנו עיצוב טרנדי ונעים עם אנימציות שמעלות חיוך, והשלמנו את החוויה המרעננת באמצעות שפה ישירה וידידותית. שמחנו להעמיד לרשות פז את הניסיון המצטבר והעשיר שלנו, וביחד להעניק חוויה ייחודית וכיפית, שאנחנו גאים בה".

פז מובילה פעם נוספת את מהפיכת השירות בתחנות הדלק, Yellow היתה רשת חנויות הנוחות הראשונה בישראל ומאז חותרת לשדרוג מתמיד של השירות הניתן בה. האפליקציה החדשה מעניקה מענה לצרכים הבסיסיים של כל אחד תוך הבנה מעמיקה של אתגרי הזמן והמרחב איתם הוא מתמודד ביום יום. אנשים עסוקים ומחפשים פתרונות לייעל את הזמן. במהלך התחקיר האסטרטגי, גילו ב- yellow כי הזמנת ירקות ופירות איכותיים היא צורך אמיתי ונתנו לו מענה הולם. הפריסה הרחבה של הרשת מאפשרת לשנע ירקות ופירות ישירות ממשקים מובילים, באופן יעיל ומשתלם, לאיסוף במקום ובזמן שנוח לכל אחד.

אודות Aman UI & Design

Aman UI & Design עוסקת באסטרטגיה דיגיטלית, בתכנון ובעיצוב ממשקי משתמש - UX/UI ופיתוח המוצר מקצה לקצה עבור חברות ומותגים וארגונים בארץ ובעולם. עם ניסיון עשיר והצלחה מוכחת במאות פרויקטים עם מאות לקוחות, מהגדולים בישראל, Aman UI & Design היא מהחלוצות ומהמובילות בתחום חווית המשתמש בארץ. הקבוצה פועלת כחלק מקבוצת אמן, אחת מקבוצות ה-IT הותיקות והמובילות בישראל, ומונה כיום למעלה מ-1500 מקצוענים בתחומי המערכות והתוכנה, תשתיות IT, ייעוץ, ניהול הפרויקטים וההטמעה. הקבוצה מספקת שירותי IT מקצועיים לכלל המגזרים במשק הישראלי ופעילה גם בשוק הבינלאומי.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il