TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

עם הפנים לעסקים


משרד הכלכלה והתעשיה
משרדי הפנים והכלכלה סיכמו - המחלקות העירונית לרישוי עסקים יקראו - המחלקות לרישוי וקידום עסקים

העסקים הקטנים והבינוניים – הכח המניעה את הכלכלה והתעסוקה העירונית – יקבלו מהרשויות סיוע לקידומם ולא רק פיקוח

שר הכלכלה והתעשייה, אלי כהן: "השינוי בהגדרה נועד להדגיש את החשיבות שאנו רואים בקידום העסקים במטרה להקל ולשפר את השירות של הרשויות במהלך פתיחת העסק. פתיחת עסקים וקידומם זהו אינטרס של המדינה והרשויות המקומיות שכן העסקים הקטנים והבינוניים הם מנוע הצמיחה המרכזי של הכלכלה ואנו כאן בכדי להעניק להם את מגוון התמיכה והסיוע להם הם זקוקים בכדי להצליח"


שר הפנים אריה דרעי:" מדובר בעוד צעד חשוב ברפורמה אדירה, אני תקווה שהכנסת תאשר את הרפורמה כבר במושב הנוכחי, שעושה שינוי גדול למען העסקים הקטנים והבינוניים. הרפורמה ברישוי עסקים תיתן תנופה לכלכלה, ותדחוף קדימה את המשק הישראלי"


עסקים קטנים והבינוניים חשובים למדינה: הרפורמה ברישוי עסקים שמוביל משרד הפנים, עושה צעד נוסף לקראת המהפכה בשירות לעסקים. בשיתוף פעולה בין משרד הפנים למשרד הכלכלה, הוחלט לשנות את שם תפקידו של מנהל רישוי העסקים ברשות המקומית, למנהל הרישוי וקידום עסקים.

השם החדש נגזר משינוי הגישה, שבה המנהל האחראי על מתן רישיון העסק, יהיה אמון גם על קידום עסקים ופיתוח כלכלי, בניגוד לאופי הטכני בלבד שהיה נהוג עד כה. עסקים קטנים מהווים מנוע צמיחה מרכזי בכלכלה בכלל, ובעלי ערך מוסף משמעותי בכלכלה המקומית. הרשויות המקומיות הידידותיות לעסקים, מרוויחות כלכלה חזקה ויציבה, גידול במספר המועסקים ובהכנסות ממיסים. לפיכך, המטרה בשינוי השם היא סיוע של הרשויות לעסקים בקידומם, ולא רק בקרה שוטפת.

מנהל הרישוי וקידום עסקים, יהיה חלק מהיחידות שיוקמו ברשויות המקומיות במסגרת הרפורמה, ומטרתם לקדם במהירות וביעילות רבה את מתן רישיון העסק.
על פי הרפורמה שיזם משרד הפנים – יבחנו העסקים באופן דיפרנציאלי, ועסקים שאינם מוגדרים כמסוכנים יזכו לרישיון עסק בתוך 21 עד 66 ימים לעומת 10 חודשים בממוצע כיום.

בימים אלו שוקד משרד הכלכלה והתעשייה על חוברות ייעודיות לעסקים חדשים ופעילים, אשר תכלול מידע רלוונטי לכל רשות ורשות, הן באשר למגוון השירותים שניתן לקבל מהרשות, והן באשר לכלי הסיוע שמעניקה המדינה, באמצעות הסוכנות לעסקים קטנים והבינונים במשרד הכלכלה, באמצעות סניפי מעוף.













טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il