TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

F5 ממנה את מרי גרדנר לסמנכ"לית אבטחת מידע


F5
גרדנר, מנהלת בעלת הישגים, תפקח על מערך אבטחת המידע, עמידה ברגולציות ושלמות המידע בחברה

F5 Networks (NASDAQ: FFIV) מודיעה היום כי מרי גרדנר הצטרפה לצוות הנהגת החברה כסמנכ"לית אבטחת המידע (CISO). במסגרת תפקידה היא תהיה אחראית על ניהול מערך אבטחת המידע ברחבי החברה, עם תכנון אסטרטגי, פיקוח ושליטה. התפקיד כולל זיהוי, הערכה ודיווח על ביצועי האבטחה הכוללים של F5 ועמידתה של החברה בדרישות רגולטוריות כמו גם ב-best practices המתפתחים בתעשייה.


המיקוד העיקרי של גרדנר הינו אבטחה, עמידה ברגולציה והגנה על המידע של F5, לקוחותיה ושותפיה. לצד זאת גרטנר תוכל לספק מידע אסטרטגי לפיתוח מוצרים ולצוותים אחרים בהתאם להצעות הנוכחיות של F5 בתחום אבטחת המידע ולמפת הדרכים הטכנולוגית, כמו גם למאמצים הרחבים יותר של החברה בתחום אבטחת המידע ומחקר האיומים.


"אבטחת מידע נמצאת בראש מעייניהם של ארגונים ולכן חיוני למנות מנהיג חד שמתאקלם במהירות," אמר טוני בוזוטי, סמנכ"ל מערכות מידע וסגן נשיא בכיר לטכנולוגית מידע ב- F5. "הקריירה המרשימה של מרי והידע שלה באבטחת יישומים הינם הוכחה ליכולות, לכשרון ולסמכות שהיא מביאה לשולחן. הפרספקטיבה שלה תהיה רבת ערך ככל ש- F5 מרחיבה את מאמציה בתחום אבטחת המידע והטכנולוגיה על מנת לתמוך טוב יותר בסביבות רב-ענניות (multi-cloud) ובמאמצי הטרנספורמציה הדיגיטלית של ארגונים".


הרקע של גרדנר מספק עושר בניהול אבטחה והיענות לרגולציות וכן מומחיות בניהול סיכונים במגוון תעשיות דוגמת בריאות, פיננסים ותחבורה/לוגיסטיקה. היא מצטרפת ל- F5 מ- Seattle Children's, שם היא שמשה כסמנכ"לית אבטחת מידע. היא גם החזיקה במשרות מנהיגות בתחום אבטחת המידע ב- Fred Hutchinson Cancer Research, Port of Seattle, JPMorgan Chase ו- Washington Mutual.
גרדנר מחזיקה בתואר B.S מאוניברסיטת טריניטי. היא גם Certified Information Systems Security Professional (CISSP) וחברה ב- Executive Women's Forum. גרדנר מוצבת בסיאטל במטה חברת F5.

אודות F5
F5 (NASDAQ: FFIV) הופכת יישומים למהירים, חכמים ובטוחים יותר לארגונים, חברות הטלקום והמוסדות הממשלתיים הגדולים בעולם. F5 מספקת פתרונות ענן ואבטחת מידע, המאפשרים לארגונים לאמץ את תשתית היישומים שהם בוחרים מבלי להתפשר על מהירות ושליטה.
מרכז הפיתוח הישראלי של F5, השלישי בגדלו בעולם, ממוקם בתל אביב, ובו מועסקים יותר מ- 250 עובדים. למידע נוסף בקרו ב-f5.com. עקבו אחרינו ב- @f5networks בטוויטר או בקרו אותנו ב-LinkedIn וב-Facebook למידע נוסף אודות F5, שותפיה והטכנולוגיות שלה.


מרי גרדנר לסמנכ"לית אבטחת מידע



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il