TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

rent24 רשת מתחמי העבודה מהמובילות באירופה מנפיקה לראשונה מטבעות לפלטפורמת בלוקצ'יין


רוברט בוקוביץ', מייסד ומנכ"ל rent 24,
היקף ההנפקה המתוכננת כ- 500 מיליון דולר
rent24, רשת מתחמי עבודה והמגורים מהמובילות באירופה, הצפויה לפתוח ברבעון השלישי של השנה מתחם ראשון בישראל הודיעה, כי היא מפתחת פלטפורמת בלוקצ'יין שתאפשר לחבריה ליצור קשר זה עם זה, לפרסם שירותים, לחלוק ידע ולהגיש בקשות למימון. הפלטפורמה הפונקציונלית תאפשר גם לפרסם מטלות עבור חברי הקהילה blackboard, עליהן הם יתמודדו וידורגו על פי ביצוען. חברים שיהיו פעילים בקהילה יתוגמלו באסימונים ובסטטוס, שישפרו את מיצובם בדירוג הפנימית של המערכת. דירוג משופר יפתח אפשרויות חדשות כגון הצעת מימון לפרויקטים וסטרטאפים. התוצאה היא צורה חדשה של שיתוף פעולה גלובלי אמיתי, מבוזר ושקוף לחלוטין.

רוברט בוקוביץ', מייסד ומנכ"ל rent 24, אמר, "גישת ה-Bricks & Clicks, המשלבת בין אתרים פיזיים לחדשנות טכנולוגית, ריתקה אותי מאז ומתמיד. בפרויקט החדש אנו מחברים את כל חברי הקהילה זה לזה, מתגמלים אינטראקציות ומאפשרים שימוש יומיומי בטכנולוגיית בלוקצ'יין. אנו נציע את כל המוצרים והשירותים של rent24 ושותפיה עבור המטבע הדיגיטלי שלנו PRIMARY." מלבד חללי עבודה ומגורים משותפים, החברה מפעילה שלוש רשתות של מסעדות וחדר כושר שבהם ניתן לשלם באמצעות אסימונים. למידע נוסף על הנפקת המטבעות הצפויה בקרו ב-www.rent24.io. דמיאן לייץ' Damian Leich , שותף להקמת rent24 ומנהל השיווק הראשי של החברה, הוסיף, "הפלטפורמה פתוחה לכולם, חברים ושותפים. היא מגשרת בין העולם הדיגיטלי למציאותי ומציעה יתרונות מוחשיים לכל משתמש."

ב-1 באוגוסט תצא rent24 להנפקת מטבעות ראשונה (ICO) שהינה סוג של מימון עבור פרויקטי בלוקצ'יין, של אסימוני PRIMARY. המטרה היא להגיע למכירות של 500 מיליון דולר. מחקרים שנערכו לאחרונה קבעו כי מספר חללי העבודה המשותפים בעולם הוכפל מ-2015 עד 2017. rent24 תמשיך להתרחב בעולם ומספר אתריה, העומד כיום על 35 בשלוש יבשות, יגדל ויגיע ל-120 עד סוף השנה הבאה.

אודות rent24
Rent24 היא ספקית עולמית של חללי עבודה ומגורים משותפים. חבריה מוצאים קהילה שבה הם יכולים לעבוד, ללמוד, לחלוק מידע ולצמוח יחדיו. החברה מספקת גם פתרון כולל לכל תחומי החיים באמצעות מסעדות בקונספטים שונים וחדרי כושר. ל-rent24 יש כיום 35 אתרים בשלוש יבשות (נכון ליולי 2018). ורבעון השלישי 2018 היא צפויה לפתוח מתתחם ראשון ברחוב קפלן בתל אביב. בהקשר זה נוסיף כי בכוונת החברה לפתוח מתחמים נוספים בישראל.
בחודש אוגוסט, תשיק החברה הנפקת מטבעות ראשונית עבור פלטפורמת הבלוקצ'יין שלה. למידע נוסף, בקרו ב-www.rent24.com וב- www.rent24.io.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il