TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קתוורקס מקבלת קוד CPT עבור מדידות FFR ללא תיל חדשות בזמן הפרוצדורה כדי למטב החלטות בטיפולי PCI


קתוורקס
פריצת הדרך הזאת בקבלת החלטות אובייקטיבית בזמן הפרוצדורה מתאפשרת על ידי הפיתוח של מערכת FFRangio™ של קתוורקס

קתוורקס הודיעה על האישור של קוד CPT חדש 0523T עבור פירוש לא פולשני תלת מימדי באמצעות FFRangio™ של היצרות אפשרית של העורקים בזמן התערבויות של צילום העורקים הכליליים. הנפקת הקוד היא צעד חשוב קדימה בעזרה לרופאים לקבוע באופן אובייקטיבי ומשתלם האם מותווית PCI (התערבות כלילית מלעורית) והתרחשה החזרת אספקת דם בכל פרוצדורה של צילום העורקים הכליליים.


פריצת הדרך הזאת בקבלת החלטות אובייקטיבית בזמן הפרוצדורה מתאפשרת על ידי הפיתוח של מערכת FFRangio™ של קתוורקס. זאת פלטפורמת הFFR- הלא פולשנית שמספקת במהירות ובמדויק מדידות פיזיולוגיות אובייקטיביות של כלי דם רבים כדי למטב ולאשר באופן משתלם החלטות על טיפול PCI בזמן הפרוצדורה.


קוד CPT 0523T מאפשר לספקי שירותי בריאות שמשתמשים במערכת FFRangio™ של קתוורקס לקבל שיפוי עבור:
מדידת זרימה שיורית (FFR) כלילית בזמן הפרוצדורה עם מיפוי פונקציונלי תלת מימדי של ערכי FFR עם קוד צבעים לכל העץ הכלילי, שמקורה בנתוני צילום העורקים הכליליים שמאפשרים סקירה ופירוש בזמן אמת של התערבות של היצרות אפשרית של העורקים.


מנכ"ל קתוורקס ג'ים קורבט אמר: האישור של קוד ה-CPT 0523T הוא צעד מאוד חשוב עבור החברה שלנו והשוק. ההחלטה על קוד ה-CPT גם משקפת את החשיבות הקלינית ארוכת הטווח של קבלת החלטות PCI אובייקטיביות מבוססות FFR. יצירת פתרון שיפוי ארוך טווח שיתמוך ב-FFRangio™ בזמן הפרוצדורה יאפשר לרופאים, חולים ומשלמים לממש את התועלת הקלינית והכלכלית המוכחת של FFR על בסיס כל מקרה לגופו".
מערכת FFRangio™ של קתוורקס עדיין בפיתוח ולא קיבלה עדיין אישור FDA.


אודות קתוורקס
קתוורקס היא חברת טכנולוגיות רפואיות שמתמקדת ביישום פלטפורמת המדע החישובי המתקדמת שלה כדי למטב החלטות בטיפולי PCI ולהעלות את צילום העורקים הכליליים מהערכה חזותית לכלי לקבלת החלטות אובייקטיביות מבוססות FFR עבור רופאים. הוכח שקבלת החלטות PCI מונחית FFR מעניקה תועלת קלינית משמעותית לחולים עם מחלת לב כלילית ותועלת כלכלית לחולים ולמשלמים. ההתמקדות של החברה כיום היא ספציפית בהבאת המערכת FFRangio™ של קתוורקס לשוק כדי לספק הנחיית FFR מהירה, מדויקת ואובייקטיבית בזמן הפרוצדורה שמעשית בכל המקרים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il