TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

נורוויג'ן קרוז ליין NCL מזמינה שתי אוניות פאר נוספות המצטרפות לצי של 8 אוניות שכבר הוזמנו ויסופקו עד שנת 2027


נורוויג'ן קרוז ליין NCL
עד היום, הזמינה NCL Holdings 7 אוניות חדשות עבור החברה הבת שלה נורוויג׳ן קרוז ליין NCL ואוניה אחת עבור החברה הבת השניה שלה Regent Seven Seas

חברת נורוויג׳ן קרוז ליין אחזקות ((NCL Holdings, החברה האם של מותג ההפלגות המוביל נורוויג׳ן קרוז ליין (NCL) החליטה לממש את האופציה ולהזמין שתי אוניות נוספות מסדרת ליאונרדו היוקרתית. האוניות החמישית והשישית בסדרה, צפויות להימסר לחברה כבר בשנים 2026 ו2027.


עד היום, הזמינה NCL Holdings 7 אוניות חדשות עבור החברה הבת שלה נורוויג׳ן קרוז ליין NCL ואוניה אחת עבור החברה הבת השניה שלה Regent Seven Seas. שמונה אוניות הפאר הללו צפויות להצטרף לצי אוניות היוקרתי של החברה עד שנת 2027. בחודש אוקטובר 2018 צפויה להמסר לחברה האניה החדשה הבאהNCL Encore, וזאת, אחרי האוניה BLISS שהצטרפה לצי אוניות הפאר של החברה, רק לפני כחודשיים.


שתי אוניות הקרוז החדשות שהזמנתן אושרה היום, הן במשקל 140,00 טון ויכולת לארח כ-3,300 אנשים על הסיפון. הדור הבא של האוניות הללו ימשיכו את הקונספט הייחודי של נורוויג'יאן קרוז ליין, המאפשר לאורחי החברה חופש מוחלט וגמישות מירבית לכל אורך החופשה שלהם, ובכל אחת מהאוניות הפאר שבצי החברה, כולל האוניות החדשות ביותר של נורוויג'ן קרוז ליין מדגם Breakaway Plus.


העיצוב המתוחכם וזוכה הפרסים של האוניות החדשות ישדרג עוד יותר את חוויית הנופש של האורחים. דגש מיוחד בתכנון האוניות החדשות מושם על חיסכון באנרגיה, אופטימיזציה של צריכת הדלק ושמירה על איכות הסביבה, תוך צמצום פליטות מזהמות. כמו כן, צמצום טביעת הרגל הסביבתית של האוניות תאפשר לחברה להרחיב את רשת היעדים שלה, לשווקים חדשים ברחבי העולם, שעד כה לא ניתן היה להשיק בהם פעילות.
אנדי סטיוארט, נשיא ומנכ״ל נורוויג׳ן קרוז ליין אמר: ״האוניות מדגם ליאונרדו החדש יצטרפו לסדרת האוניות Breakaway Plus, המוצלחת ביותר בהיסטוריית החברה. האוניות החדשות יביאו איתן הזדמנויות צמיחה מרגשות וחסרות תקדים, שללא ספק ימצאו חן בעיניי לקוחותינו, החדשים והחוזרים"

אודות NCL
חברת ההפלגות המובילה נורוויג'ן קרוז ליין (NCL) בעלת היסטוריה בת 50 שנה של פריצות דרך ושבירת גבולות בענף השייט הבינלאומי. NCL גאה בתפיסה המהפכנית שלה כלפי חוויית השייט בעידן החדש והיא מציעה לאורחים את החופש והגמישות לעצב את הנופש המושלמת שלהם, בלוח הזמנים שלהם ובהתאמה אישית. החברה מזמינה את האורחים ליהנות מחופשת שייט רגועה בסגנון אתר נופש, בכמה מן האוניות החדשות והחדישות ביותר בים, עם מגוון אפשרויות לינה, כולל The Haven, מתחם סוויטות יוקרתי, מסעדות ובריכות פרטיות, שירות קונסיירז' ושירות אישי.


לאחרונה, זכתה החברה בתואר "חברת ההפלגות המובילה באירופה" בשנה התשיעית ברציפות, "חברת ההפלגות המובילה בקריביים" בפעם החמישית ו"חברת אוניות השייט הגדולות המובילה בעולם" בשנה החמישית ברצף, בפרסי World Travel Awards. NCL תשיק שתי אוניות חדשות ממדור "Breakaway Plus" במהלך שנת 2019 וכן הוזמנו ארבע אוניות נוספות לתחילת שנת 2022, עם אופציה להשיק עוד שתי אוניות ב-2026 ו-2027.
למידע נוסף אודות נורוויג'ן קרוז ליין, בקרו באתר www.ncl.com;



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il