TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ליאת זלץ מונתה לסמנכ"לית הכספים של הסטארט-אפ LeaderMES


ליאת זלץ - סמנכ"לית הכספים של הסטארט-אפ LeaderMES צילום: ארז שטיינר
ליאת, רו"ח מוסמכת, בעלת תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים מטעם אוניברסיטת חיפה ולימודי תעודה בחשבונאות מטעם אוניברסיטת בר אילן

חברת הסטארט-אפ LeaderMES, אשר מפתחת יישומים טכנולוגיים מתקדמים לייעול מפעלי תעשייה קטנים ובינוניים, הודיעה היום על מינויה של ליאת זלץ לסמנכ"לית הכספים.


ליאת, רו"ח מוסמכת, בעלת תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים מטעם אוניברסיטת חיפה ולימודי תעודה בחשבונאות מטעם אוניברסיטת בר אילן. לפני כן, עבדה בפירמת רואי החשבון מהמובילות בעולם, ארנסט אנד יאנג כמנהלת צוות במחלקת ההייטק. לליאת ניסיון עשיר בביקורת ובדיווח חשבונאי של חברות סטארט אפ, חברות פרטיות, וכן, חברות ציבוריות הנסחרות בארץ ובחו"ל.


LeaderMES פיתחה פלטפורמת Web למפעל החכם והיא מיישמת הלכה למעשה את מהפיכת המידע, המהפיכה התעשייתית הרביעית. השימוש בפלטפורמה של LeaderMES מאפשר טרנספורמציה דיגיטלית קלה ומהירה למפעלים בתעשייה המסורתית, כמו גם שיפור של 10% בביצועים כבר במהלך החודש הראשון ליישומה.

LeaderMES, המצויה בצמיחה, מונה 20 עובדים, ממוקמת בחיפה, ישראל ונמצאת בשלבים של פריצה לשוק העולמי.

אודות LeaderMES
LeaderMES מאפשרת למפעלי תעשיה קטנים ובינוניים להתחרות בסביבה המתקדמת של Industry 4.0 על ידי שילוב טכנולוגיות חדשניות של אבטחת מידע, קישוריות, ניתוח נתונים ומיחשוב. LeaderMES מייעלת ומפשטת את תהליכי הייצור באופן דיגיטלי, וכך מציבה את מפעלי הייצור המשתמשים במערכת שלה בחזית הטכנולוגיה התעשייתית. השימוש בטכנולוגיה המתקדמת מעצים את יכולותיהם להתחרות בשוק, לשפר את הרווחיות ולשמר מקומות עבודה חשובים.
הפתרון המהפכני, מבוסס מתודולוגית agile, הינו פלטפורמת ייצור דיגיטלית חכמה, המציעה למשתמשים מערכת כוללת לניהול הייצור יחד עם פתרון גמיש ומודולרי של כלי plug-and-play. פלטפורמת הענן הדיגיטלית המאובטחת והאפליקציות החכמות מוטמעות ברחבי העולם ומחברות אלפי מכונות ייצור, וכך מעניקות למשתמשים יכולות ניתוח ובקרה חסרות תקדים בסביבות ייצור תובעניות.
פרטים נוספים כיצד תוכל/י גם את/ה להפוך את העסק למפעל דיגיטלי ניתן למצוא ב www.leadermes.com או לכתוב אלינו אל info@leadermes.com.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il