TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סומוטו מפרסמת תוצאות מקדמיות לרבעון שני 2018 ומציגה שיפור בפרמטרים התפעוליים ובכל מגזרי הפעילות


סומוטו
ההכנסות צפויות להסתכם בכ- 13.3-13.6 מיליון דולר, גידול של כ- 14% בהשוואה לרבעון הראשון של השנה

ה- EBITDA צפויה להסתכם בכ- 3.0-3.2 מיליון דולר, גידול של כ- 41% לעומת הרבעון הראשון של השנה
לחברה קופת מזומנים בסך של כ- 15 מיליון דולר
החברה הכריזה על הרחבה משמעותית של מדיניות חלוקת הדיבידנד שלה

סומוטו (ת"א: סמטו), חברה ישראלית בעלת פעילות גלובלית, המתמחה בשיווק ופרסום באינטרנט, בוידאו ובמובייל ובהפצת תוכנות ואפליקציות עבור סביבות PC, Android ו-iOS, מדווחת על הערכותיה בדבר תוצאות מקדמיות שאינן מבוקרות ואינן סקורות עבור הרבעון השני של שנת 2018. להערכת הנהלת החברה, סך ההכנסות ברבעון השני של 2018 צפויות להסתכם בטווח שבין 13.3-13.6 מיליון דולר. עוד מצפה החברה ל- EBITDA בטווח שבין 3.0-3.2 מיליון דולר ברבעון זה המהווה כ- 23% מההכנסות, בהשוואה לשיעור EBITDA של כ- 18% ברבעון הראשון של שנה זו.


תחזית ממוצע הטווח משקפת עלייה של כ-41% ב- EBITDAועליה של כ- 14% בהכנסות החברה בהשוואה לרבעון הראשון לשנת 2018. העלייה כאמור ב- EBITDA נובעת בעקרה מחזרה לרווחיות תפעולית בתחום הפרסום בוידאו והינה על אף הוצאות של כ- 2.7 מיליון דולר בגין הוצאות מכירה ושיווק בקשר עם הפצת מוצרי החברה דרך רשתות פרסום מקוונות במגזר הפצת האפליקציות אשר ההוצאות בגינן נרשמות בעת התהוותן וההכנסות מתהוות לאורך זמן.


תחום הפרסום בוידיאו חזר להציג רווחיות, לאור השלמת תוכנית ההנהלה להתייעלות מקיפה שנערכה בו ושכללה התאמת מסגרת ההוצאות והתמקדות בתחומי הפעילות הרווחיים יותר. במסגרת פעילות הפרסום בוידיאו, החלה החברה לפעול בתחום פעילות חדש - Connected TV, שלהערכת הנהלת החברה עתיד להוות מנוע צמיחה חשוב לחברה, זאת בשל מעבר הולך וגובר לשימוש בטלויזיות דיגיטליות חכמות, שמאפשר להטמיע בהן מודלים עסקיים וטכנולוגיות פרסום הקיימים במחשבים ובמובייל, תוך מתן ערך משמעותי למפרסמים ולבעלי שטחי פרסום. תחום זה, להערכת הנהלת החברה, מקבל רוח גבית על רקע צפייה גוברת בתכני טלויזיה גם בטאבלטים ומכשירים סלולריים, כמסכי טלויזיה אישיים וכן מיצרני תכנים אשר לאורך זמן מוזילים את עלויות התוכן ומנגישים אותו בצורה נוחה לצריכה בכל פלטפורמה.


יתרת המזומנים ושווי המזומנים לרבות מזומנים מוגבלים לתום הרבעון עמדה על כ- 15 מיליון דולר, והיתרה נטו בניכוי אשראי מתאגיד בנקאי על כ- 9.3 מיליון דולר, קיטון של כ- 1.4 מיליון דולר בהשוואה ליתרה נטו בסך של כ- 10.7 מיליון דולר נכון ליום 31 במרץ 2018. החברה ממשיכה לייצר תזרים מזומנים משמעותי חיובי מפעילות שוטפת. במחצית זו, אף שילמה החברה תשלומים של כ- 2.5 מיליון דולר בגין תשלומים מבוססי עמידה ביעדים בקשר עם רכישת מימ וידאו וכן כ- 4.0 מיליון ש"ח בגין רכישת מניות עצמית וחלוקת דיבידנד של כ- 16.7 מיליון ש"ח, סך התשלומים מסתכמים לכ- 8.4 מיליון דולר. ברבעון השני של 2018 הסתכמו התשלומים בגין הדיבידנד ובגין רכישה חוזרת של מניות בהיקף של כ- 4.8 מיליון דולר, באופן שללא תשלומים אלה ברבעון זה, היתה גדלה יתרת המזומנים בין הרבעון הראשון לרבעון השני בכ- 3.4 מיליון דולר.


החברה אימצה מדיניות חלוקת דיבידנד המרחיבה באופן משמעותי את מדיניותה הקודמת באופן שתשאף לחלק דיבידנד בגובה 50% מהרווח התפעולי לפני הפחתות (EBITDA). יישום מדיניות חלוקת הדיבידנד החדשה הינו לאחר פרסום הדוח הרבעוני לתקופה המסתיימת ביום 30 ביוני, 2018 ובקשר עם תוצאות פעילות החברה לשנת 2018.


הוצאות המכירה והשיווק כוללות בעיקרן הוצאות בקשר עם הפצת מוצרי החברה דרך רשתות פרסום מקוונות. ברבעון השני של שנת 2018 הוצאות אלה הסתכמו לכ- 2.7 מיליון דולר וזאת לאור המשך הפרסום דרך קמפיינים קיימים וחדשים. יש לציין כי ההוצאות האמורות נזקפות לרווח וההפסד במועד התהוותן וההכנסות נרשמות לאורך זמן.


אסף יצחיאק, מנכ"ל וסמנכ"ל הכספים של סומוטו: "אנו שמחים לדווח על תוצאות מקדמיות הממחישות את המשך מגמת הצמיחה של הרבעונים האחרונים ונותנות ביטוי לפעולות בהן נקטנו. במהלך הרבעון השני הצלחנו להחזיר את תחום הפרסום בוידיאו לרווח כפי שהערכנו שנעשה. בנוסף, במסגרת תחום זה, התחלנו לפעול ברבעון זה בתחום הפרסום ב- Connected TV, בו ניתן לממש מודלים של פרסום ממוקד כפי שאנחנו עושים בפעילות הליבה שלנו. התחום מספק כבר היום הכנסות ורווחים ואנו מצפים שהוא יביא לתרומה חשובה לתוצאות החברה. בנוסף לתחילת הפעילות בתחום זה, החברה ממשיכה להשקיע בפיתוח ושיווק פלטפורמה חדשנית לפרסום בוידאו.


חשוב לציין כי אנו מחוייבים ליצירת ערך לבעלי המניות שלנו ומתחילת השנה חילקנו 16.7 מיליון שקל כדיבידנד וביצענו רכישה חוזרת של מניות בהיקף של כ- 4.0 מיליון שקל וכן הכרזנו על הרחבת מדיניות הדיבידנד שלנו. אנו פועלים להמשך צמיחה במגזרי הפעילות תוך מתן דגש לשיפור הרווחיות ויצירת תזרים מזומנים משמעותי. בהסתכלות קדימה, לאור נזילות גבוהה, תזרים חיובי ואסטרטגית הצמיחה של החברה, אנחנו ממשיכים לבחון רכישת פעילויות סינרגטיות בתחומים משיקים לליבת הפעילות, מתוך מטרה להציף ערך לבעלי המניות שלנו."

הערכותיה הראשוניות של החברה בקשר עם תוצאות פעילותה הלא מבוקרות והלא סקורות לרבעון השני לשנת 2018, עמידה באסטרטגיה העסקית של החברה, הגדלת היקף פעילותה וכניסתה לתחום ה- Connected TV, תחזית ההכנסות וה- EBITDA לרבעון השני לשנת 2018, ותחזית יתרת המזומנים לרבות המזומנים המוגבלים כמפורט לעיל הינן תחזיות, הערכות ואומדנים הצופים פני עתיד, כהגדרתם בחוק ניירות ערך התשכ"ח 1968- בדבר התפתחויות ואירועים עתידיים אשר מועד התרחשותם, אם בכלל, אינו ודאי ו/או אינו בשליטתה של החברה. הערכות אלו עשויות שלא להתממש, כולן או חלקן, או להתממש באופן שונה מכפי שהוערך, כתוצאה מגורמים שונים, אשר אינם בשליטת החברה ו/או התממשות אי אילו מגורמי הסיכון הנזכרים בסעיף 47 לפרק א' לדוח התקופתי לשנת 2017 אשר פורסם ביום 19 במרץ, 2018 (מס' אסמכתא: 2018-01-026080).

אודות סומוטו
סומוטו (ת"א: סמטו) היא חברה תוכנה ישראלית בעלת פעילות גלובלית, העוסקת בשיווק באינטרנט, פירסום בווידאו, ובשיווק, הפצה, פיתוח והתקנה חכמה אוטומטית של אפליקציות ממפרסמים שונים, פתרונות מוניטיזציה ופתרונות מעקב ודיווח לתעשיית התקנת האפליקציות למחשבים אישיים ולמכשירי סלולר. זאת באמצעות טכנולוגיות מתקדמות אותן פיתחה החברה. בהתאם לאסטרטגיית הצמיחה של סומוטו ובמטרה להעמיק את פעילות החברה בסביבת Mac, רכשה החברה בשנת 2014 את חברת ג'ניו כחברה בת בבעלות מלאה. ג'ניו עוסקת בפיתוח טכנולוגיות מוניטיזציה ופרסום מותאם משתמש באינטרנט לסביבת ה- Mac, ומוצר הדגל שלה הוא דף בית חכם, זוכה פרסי חדשנות, המבוסס על טכנולוגיית בינה מלאכותית מוגנת פטנטים לצורך התאמת התוכן להעדפות המשתמש. החברה מייצרת הכנסות משאילתות חיפוש של המשתמשים בדף הבית החכם, ומפרסום ושיווק בדף זה. במאי 2014 רכשה סומוטו את חברת טאבאטו כחברה בבעלות מלאה. טאבאטו פועלת בתחום המובייל ורכישתה היתה חלק מאסטרטגיית החברה לחדור לתחום ולהרחיב את בסיס השותפים העסקיים. בינואר 2016 רכשה סומוטו את חברת טרסר טיוד כחברה בבעלות מלאה. טרסר מציעה למפרסמים ובעלי תוכן במובייל ובדסקטופ פתרונות מוניטיזציה מבוססי פרסום בוידאו, ישירות מול ספקי שטחי פרסום באינטרנט או באמצעות חברות צד שלישי. רכישת טרסר מהווה מנוע צמיחה חשוב עבור סומוטו בשנים הקרובות והיא חלק מחזונה להשגת דריסת רגל והעמקת הפעילות בתחום הפרסום בוידאו ובמובייל, אותו זיהתה כסינרגטי, אטרקטיבי, ובעל קצב צמיחה מהיר. בספטמבר 2016 רכשה החברה את Meme Video שהינה חברה טכנולוגית העוסקת אף בתחום הפרסום בווידאו ובמובייל. סומוטו פועלת באמצעות מספר רב של שותפים ומפיצה מגוון אפליקציות. החברה נוסדה ב-2009 ומשרדי ההנהלה שלה נמצאים בתל אביב. http://www.somoto.com/





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il