TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מנרב מוכרת את אגרוגרין לחברה מהמובילות בעולם בתחום האגרוכימיה; תרשום רווח של 120 מיליון שקלים מהעסקה


החברה צפויה לרשום רווח נוסף של כ- 55 מיליון שקלים בתוך תקופה של ארבע שנים ממועד השלמת העסקה, בכפוף לעמידה במספר אבני דרך
חברת מנרב אחזקות בבעלותו של אברהם קוזניצקי תמכור את פעילות אגרוגרין העוסקת בפיתוח, ייצור ומסחור מוצרים בתחום ההדברה הביולוגית לחברה מהמובילות בעולם בתחום האגרוכימיה הרווח הנקי הכולל הצפוי מהעסקה יגיע לכ- 120 מיליון ₪ .

מנרב דיווחה היום כי בתאריך 20 בינואר חתמה על שני הסכמים למכירת כל הפעילות והמוצרים של אגרוגרין.

אגרוגרין הוקמה בשנת 1997 במטרה לפתח חומרי הדברה המבוססים על מיקרו אורגניזמים. חומרים אלו מיועדים להחליף חומרי הדברה כימיים שבחלקם מהווים סיכון סביבתי.

לאורך השנים הצליחה אגרוגרין לפתח ולמסחר שני מוצרים מובילים שמצליחים להציע יעילות הדברה גבוהה יחד עם ידידותיות סביבתית.

מוצר אחד הוא ה"ביונם" המבוסס על חיידק הבצילוס פירמוס שהוכח כבעל יכולת להדביר מזיקים מיקרוסקופיים (נמטודות) בחקלאות. המוצר, המוגן על ידי פטנטים בינלאומיים, נמכר כיום בישראל ובעל רישוי בארה"ב.
המוצר השני הוא "שמר" חומר ביולוגי המבוסס על שמרים ייחודיים (מצ'ניקוביה פרוקטיקולה) שהוכח כמגן על פירות וירקות מרקבונות. גם השמר משווק בישראל ומוגן על ידי פטנטים בינלאומיים.

כל אחד מן ההסכמים שנחתמו מתייחס לקו מוצרים אחרים. במועד השלמת העיסקה ( בתוך כ- 3 חודשים ) תשולם למנרב תמורה שבגינה צפוי לחברה רווח ראשוני, לאחר מס, בסך של כ- 65 מיליון ₪ (כ- 13 מיליון יורו).

בנוסף החברה צפויה לרשום רווח נוסף של כ- 55 מיליון ₪ בתוך תקופה של ארבע שנים ממועד השלמת העסקה, בכפוף לעמידה במספר אבני דרך המותנות, בין השאר בקבלת אישור של רשויות רגולטוריות בחו"ל.

סה"כ הרווח נטו (לאחר מס) הצפוי לחברה כ- 120,000,000 ₪.

בנוסף, החברה תהיה זכאית, במשך מספר שנים ממועד השקת המוצרים ע"י הקונה לתשלומים הנגזרים ממכירות עתידיות של המוצרים, אשר לא ניתן להעריך את סכומם בשלב זה.

יו"ר קבוצת מנרב, אברהם קוזניצקי , ציין היום כי הוא גאה מאוד בהצלחתה של החטיבה הביולוגית של מנרב בפיתוח המוצרים המהווים תרומה מהותית לאיכות הסביבה ולבריאות הציבור. השימוש במוצרי החברה מחליף שימוש בחומרים כימיים מסוכנים שכיום נעשה בהם עדיין שימוש נרחב בישראל ובעולם. "אגרוגרין הצליחה לפתח את המוצרים, לרשום אותם כפטנט וקיימה פעילות לקבלת רישוי לשימוש במוצרים במדינות שונות, מכירת פעילות החברה לחברה מהמובילות בעולם נעשית בשלב שבו נדרש גוף גדול ומוכר לשלבי ההפצה והשיווק המאסיבי של המוצר בכל העולם".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il