TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פרויקט נוסף לפלוריסטם ומשרד ההגנה האמריקני- בחינת טיפול בנפגעי גז חרדל


פלוריסטם
הניסוי ימומן על ידי משרד הבריאות האמריקני והינו הפרויקט השני של משרד ההגנה האמריקאי עם התאים של פלוריסטם

גז חרדל, הוא כימיקל הגורם לכוויות כימיות קשות באיברים רבים וחשיפה אליו עלולה להוביל גם לנזק ארוך טווח בריאות. כיום לא קיים טיפול כנגד פגיעות חומר זה


חברת פלוריסטם (PSTI), המובילה בפיתוח מוצרי ריפוי תאי שמופקים משיליה, מדווחת היום (ג') כי נכנסה להסכם שיתוף פעולה נוסף עם משרד ההגנה האמריקאי (DOD) ומכון המחקר להגנה כימית (USAMRICD) שהינו חלק ממערך הבריאות בצבא ארצות הברית, לצורך בחינת מוצר הריפוי התאי PLX-R18 של פלוריסטם כטיפול בפגיעות ארוכות טווח הנגרמות כתוצאה מחשיפה לגז חרדל.


ניסוי זה ימומן על ידי הרשות הלאומית לבריאות של ארה"ב (NIH) והינו הפרויקט השני ב-PLX-R18 שנבחר על ידי משרד ההגנה האמריקני. שני הפרויקטים של פלוריסטם עם משרד ההגנה האמריקני, מתווספים לפרויקט המתקדם הממומן על ידי ה-NIH ובוחן את תאי PLX-R18 כטיפול בנזקי חשיפה חמורה לרמות גבוהות של קרינה.


Sulfur mustard (חרדל סולפטי) הידוע גם בשם גז חרדל, הוא כימיקל הגורם לכוויות כימיות קשות באיברים רבים וחשיפה אליו עלולה להוביל גם לנזק ארוך טווח בריאות. כיום, הטיפול האפשרי היחיד באנשים שנפגעו מגז חרדל הוא טיפול תומך. לא קיים חיסון כנגד פגיעות חומר זה.


בניסויים מרובים שנערכו עד כה על ידי מספר רשויות מובילות ובהן ה-NIH, תאי ה-PLX-R18 הראו כי הם יעילים בשיקום מח העצם, הובילו להתחדשות של תאים פרוגניטוריים ושל שלושת סוגי תאי הדם (לבנים, אדומים וטסיות). ממצאים אלה, יחד עם התוצאות שהתקבלו בניסויים שנערכו בתאי PLX-R18 כטיפול לפיברוזיס בריאות, הוכיחו כי לתאים אלה יש פוטנציאל לנטרל את הפגיעה מחשיפה לגז חרדל.


"לפגיעות מגז חרדל יש גם השלכות אקוטיות בשעת חרום וגם השלכות ארוכות טווח. אנו מאמינים כי ל-PLX-R18 יש את הפוטנציאל להקל או למנוע את ההשפעה ההרסנית, גם בפגיעה האקוטית וגם בפגיעות הכרוניות הנגרמות כתוצאה מחשיפה לגז חרדל" אמר יקי ינאי, נשיא ומנכ"ל משותף של פלוריסטם, והוסיף, "גז חרדל ידוע גם כסוכן רדיו מימטי (radio-mimetic agent), אשר פגיעותיו דומות לאלו המופיעות כתוצאה מחשיפה לקרינה מייננת. בהמשך לתוצאות החיוביות של תאי ה-PLX-R18 בטיפול בפגיעות קרינה חמורות (ARS), אנו מאמינים כי לתאים שפיתחנו יש פוטנציאל למתן ולהקל על ההשפעה המזיקה של גז החרדל. תוצאות חיוביות מניסויים אלה יבססו את ה-PLX-R18 כחיסון רפואי כנגד מגוון רחב של של איומים כימיים, ביולוגיים וגרעיניים (CBRN)".


משרד ההגנה האמריקני כבר חוקר את היעילות של תאי ה-PLX-R18 כחיסון רפואי חדש מפני ARS שניתן לקבל עוד קודם לחשיפה לרמות גבוהות של קרינה, והם מיועדים לתמוך בצרכים של כוחות הצבא האמריקאי.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il