TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

P&G מקדמת שינוי מערכתי לשוויון מגדרי בפרסום בפסטיבל האריות ליצירתיות של קאן 2018


פרוקטר & גמבל
משיקה שותפויות אסטרטגיות עם מעצמות המדיה והבידור קווין לטיפה וקייטי קוריק

חברת פרוקטר & גמבל (NYSE: PG) קידמה היום את המחויבות שלה לשוויון מגדרי באמצעות סדרה של פעולות, מחויבויות ושותפויות חדשות כדי להגביר את הגיוון לאורך שרשרת האספקה היצירתית, שיוביל לתיאורים יותר מדויקים וחיוביים של נשים בפרסום ובמדיה, ויצירת צמיחה ותועלת חברתית.


נשים ונערות מתוארות באופן לא מדויק או שלילי ב-29 אחוז מהפרסומות ותוכניות המדיה*, ונשים עדיין לא מיוצגות מספיק מאחורי המצלמה: רק 32 אחוז ממנהלי השיווק הראשיים, 33 אחוז ממנהלי הקריאייטיב הראשיים ורק 10 אחוז מבמאי הפרסומות הם נשים. הבעיות האלה נמשכות למרות הוכחות שהביצועים של פרסומות עם שוויון מגדרי גבוהים ב-10 אחוז באמון וב-26 אחוז בהגדלת המכירות*.


כדי לטפל בבעיות האלה, P&G קראה לשאיפה להשיג תיאורים מדויקים וחיוביים ב-100% של נשים בפרסום ובמדיה, שייתמכו על ידי ייצוג שווה של נשים וגברים בשרשרת האספקה היצירתית. P&G מובילה סדרה מקיפה של פעולות כדי למלא את חלקה בבניה, הזנה וחיבור של צנרת של כישרונות נשיים מגוונים להזדמנויות בפרסום, מדיה ותוכן כפתרון מערכתי. מתוך הכרה בחשיבות של השתתפות מלאה של הענף, החברה עובדת עם תנועת #SeeHer של איגוד המפרסמים הלאומי (ANA) ויוזמות אחרות בענף, כולל UN Women Unstereotype Alliance, כדי להזמין מפרסמים, סוכנויות ומפתחי תוכן אחרים לחולל שינוי בכל סביבת הפרסומות.


"כשהמוחות הכי יצירתיים בעולם מתכנסים כדי לחגוג את היצירתיות, אנחנו מחויבים לעשות את חלקנו באמצעות פעולות משמעותיות לקידום השוויון המגדרי בפרסום, במדיה ובצנרת היצירתית בחמש השנים הבאות", אומר מרק פריצ'רד, מנהל מותגים ראשי, פרוקטר & גמבל. "אנחנו גם יודעים שאף חברה לא יכולה לעשות את זה לבד, כך שאנחנו מקווים שניתן השראה לאחרים להיות סוכני שינוי כדי להאיץ את התנופה".
כחלק מהמחויבות, P&G הודיעה על שותפויות עם מובילים בענף לקידום ייצוג שווה ותיאורים חיוביים של נשים במדיה:


The Queen Collective: המועמדת לאוסקר וזוכת גלובוס הזהב, האמי ופרס SAG, קווין לטיפה, יחד עם חברת ההפקה שלה Flavor Unit וה-Queen Collective מתכוונות להאיץ שוויון מגדרי וגזעי מאחורי המצלמה. על ידי יצירת הפצה לסרטים שהופקו על ידי במאיות מגוונות, קווין לטיפה מסתמכת על הרקורד שלה בקריאת תגר על גבולות במוסיקה, סרטים ויצירות אמנות אחרות. היוזמה תאשר בהתחלה שני סרטים בהפקת במאיות באמצעות שותף הפצה גדול. ב-2016 נשים היוו רק ארבעה אחוז מהבמאים שעבדו על 250 הסרטים שגרפו את ההכנסות הכי גדולות. זה יוצר אתגרים לא רק בסרטים, אלא גם בהפקה של מדיות אחרות כמו פרסום. ה-Queen Collective תזין את צנרת הבמאיות בשותפות עם P&G, HP, Inc., סמירנוף, Wieden+Kennedy, Marina Maher Communications / Ketchum +, United Talent Agency Marketing ו-Tribeca Studios.


Katie Couric Media: היוזמה האחרונה של העיתונאית זוכת הפרסים תיצור שותפויות בין נותני חסות לפלטפורמות הפצה כדי ליצור תוכן חכם, עם מחשבה ומעצים. בהשראת ההשתתפות שלה במועצה המייעצת של #SeeHer, יוזמה של איגוד המפרסמים הלאומי, קוריק תשתף פעולה עם מותגים גדולים בעבודה משותפת על תוכן שמשקף את הערכים המשותפים שלהם והמחויבות לנושאים חשובים. את Katie Couric Media ינהל צוות בהובלה נשית בהפקה והפצה של סיפורים במגוון של פורמטים תוך ניצול הכוח וההגעה של סביבת המדיה המשתנית, כולל סדרות דיגיטליות, סרטי תעודה, פרויקטים מתוסרטים, פודקסטים ותוכניות בשידור חי בפלטפורמות שמגיעות באופן הטוב ביותר לקהלי המטרה שמתעניינים בתוכן ספציפי.


Free The Bid: הארגון הזה, שהוקם על ידי עלמה הראל כתגובה לניסיונה האישי של היעדר הזדמנויות לבמאיות בפרסום, תומך בהזדמנויות שוות להגיש הצעת מחיר לעבודות של פרסומות בענף הפרסום. P&G והמותגים שלה מתחייבים להבטיח לכלול במאית בכל פרויקט מקצועי עם שלוש הצעות. במקביל, הסוכנות השותפה הגדולה ביותר של P&G, פובליסיס גרופ, מרחיבה את ההתחייבות שלה להכללת כל הסוכנויות והרשתות שלה ברחבי העולם. P&G גם התחייבה לעזור להרחיב את Free the Bid בכל העולם בשלוש השנים הבאות בשותפות עם HP Inc. וקבוצת פובליסיס כדי להכפיל את מספר הבמאיות של Free the Bid ולהתרחב לעשרים מדינות.


#SheIsEqual Summit: כדי לשתף הצלחות יצירתיות ולתת השראה לפעולה רחבה למען שוויון מגדרי, Global Citizen ו-P&G ישתפו פעולה ויארחו ביחד את אירוע #SheIsEqual Summit הראשון ב-28 בספטמבר 2018 בניו יורק במהלך שבוע העצרת הכללית של האו"ם. האירוע יפגיש ממשלות, חברות מהמגזר הפרטי ומשפיעים מהפרסום, המדיה והבידור כדי לשתף השקפות על שוויון מגדרי, העצמה כלכלית של נשים, חינוך וקידום נשים דרך העדשה של ייצוג נשים במדיה, בשיווק, בטכנולוגיה ובבידור.


מדונה בדג'ר, יו"ר חבר השופטים של אריה הזכוכית ויו"ר See It Be It, תיצור "תצוגה יצירתית" בשיתוף עם פיליפ תומס, מנכ"ל האריות של קאן, כדי להדגיש ולהלל את היצירה הטובה ביותר מאריות הזהב 2018 ותחרויות אריות ה-SDG החדשות שמתארת באופן חיובי עולם שוויוני. היוזמה ANA #SeeHer תיצור מושבים שידונו בהם בתפקיד שהמדיה ממלאת בחברה והחשיבות של ייצוג מדויק של נשים ונערות בבידור.
"שוויון מגדרי טוב לחברה ולעסקים", אומר פריצ'רד. "לכמה מהמותגים של P&G עם הביצועים הטובים ביותר יש את הקמפיינים עם השוויון המגדרי הרב ביותר -- Always Like a Girl, SKII Change Destiny, Olay Live Fearlessly... וגם טייד, אריאל, Dawn ו-Swiffer שמראים גברים שמשתתפים בנטל במטלות הבית. זה ברור שקידום שוויון מגדרי הוא לא רק כוח לטובה, הוא כוח לצמיחה".


"אני בתעשיית הבידור עשרות שנים, ואני יודעת שהצגת נשים -- במיוחד נשים לא לבנות -- באופן אמיתי מצריכה צוות מגוון לפני ומאחורי המצלמה. כשיש לנו נשים מרקע מגוון מאחורי המצלמה, אנחנו מספרים סיפורים עם תובנות חדות יותר ויותר כנות שמהדהדים עמוק יותר אצל אנשים", אמרה קווין לטיפה.
"לאורך הקריירה שלי, עבדתי בהרבה חדרי חדשות, וסיפרתי סיפורים מהרבה סוגים. המשימה שלי ב-Katie Couric Media היא לנהל צוות בהובלת נשים בשותפות עם מותגים מובילים ששותפים לערכים שלנו כדי לפתח תוכן משמעותי שיעזור לאנשים לצלוח את העולם המורכב שלנו, יקדם הבנה ויעשיר את חיינו", אמרה קייטי קוריק.


אודות פרוקטר & גמבל
P&G משרתת צרכנים ברחבי העולם באמצעות אחד התיקים החזקים ביותר של מותגים אמינים ואיכותיים מובילים, ביניהם:
Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, Whisper®
הקהילה של P&G כוללת פעילות בכ-70 מדינות ברחבי העולם. למידע והחדשות הכי מעודכנים על P&G והמותגים שלה בקרו בבקשה באתר http://ww.pg.com.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il